حتی تیم کوک هم ساعت اپل را iWatch خطاب می کند
در ماه های گذشته شایعات بسیار زیادی در رابطه با معرفی یک محصول کاملا جدید از سوی اپل مطرح شده بود. یک ساعت هوشمند که عموما نام آن را iWatch گذاشته بودند. دیشب این محصول ...
در ماه های گذشته شایعات بسیار زیادی در رابطه با معرفی یک محصول کاملا جدید از سوی اپل مطرح شده بود. یک ساعت هوشمند که عموما نام آن را iWatch گذاشته بودند. دیشب این محصول معرفی شد اما با نام Apple Watch.
اپل همیشه علاقه خاصی به اضافه کردن یک i به ابتدای نام محصولات و سرویس هایش داشته، مثل iPhone, iCloud, iPad, iMac و غیره. اما این بار برخلاف همیشه، به پیشوند "اپل" روی آورده و شب گذشته دو محصول جدید خود را با این نام ها معرفی کرد: Apple Watch و Apple Pay که مورد دوم مربوط به پلتفرم پرداخت وجه به وسیله موبایل است.
همانطور که گفتیم در شایعات اپل واچ همیشه با نام آی واچ معرفی می شد و به نظر می رسد این نام در ابتدا انتخاب شده بود. چرا که تیم کوک در مصاحبه ای با خبرنگار ABC News از نام آیواچ به جای اپل واچ استفاده کرد.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Timcook-iwatch-1.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ای خدا از دست این طرفدارای تعصبی اپلی، یه زمانی آیفون زیبایی داشت و جزو بهترین ها بود و صد در صد قبول می کردم، یه زمانی طرفدارا می گفتن گوشی فقط چهار اینچی که اینو گفتیم باشه و خودم از گوشی بزرگ تر استفاده کردم و لذت بردم، حالا خدایی اپل دو تا گوشی نه چندان زیبا زده با یه ساعت بد فرم که کاراییشم معلوم نیست هنوز چه جوریه، باز می شنویم که اپل انقلاب کرد، واقعاً انقلاب کرده من متوجه نمیشم؟
سایت همسایه به یه نکته ی ظریف پی برده
http://toranji.ir/wp-content/uploads/2014/09/cam-1.jpg
چه خبر بود این چند وقته دیجیاتو. انگار تایتانیک غرق شده... اوففففف
تصاویر رسمی آیواچ رو که دیدم از طراحی خوشم اومد ولی انتظار حاشیه نداشتم و تصاویر غیر رسمی کمی تو ذوقم زد. طراحی صفحه خاموشش یا با همون کلکی که اپل زده یعنی استفاده از بکگراند مشکی و شیشهء رویی مشکی رنگ با ضخامت بالا به نظر خوب میاد. نه شاهکار اونجور که دوستان در جو میگن اما بد هم نیست. تو طراحی حقیقتا موتو 360 بی نظیره.
دوستان اپلی لطفا خودتون رو گول نزنید...!
جایی که ساعت ها و آیفون ها به نمایش در اومدن واقعا زیباست. میله های گردونی که از توی نور سفید اومدن و روشون محصولات در حال چرخش هستن. واقعا محصور کنندس!
جذاب بودن اپل واچ به يه طرف ، طراحى سالن هايي كه مردم براى امتحان كردن ايفون و اپل واچ بود. خيلى زيباست!!!
حيف كه تا سال 2015 بايد صبر كنيم
حيف كه اينجا تا سال١٣٩٤ دستمون نميرسه
٩ ماهه منتظر ساعتشم اين ٦ ماه بدجور رو مخه!
اگر زشتي و زيبايي به سليقه هست پس
آيفون ٦ و پلاس بهترين گوشي بازار براي خريد هست
بی نظیر بودن
هم آیفونهای جدید و هم ساعت جدید
مدرن ، جذاب و مثل همیشه خاص ...
عزیز این عکسی که گذاشتی واقعی نیست
یه عکس ساختگیه
آیواچ داغون تر از این نمیشد
انگار زیبایی و ذخامت کمتر توش اصن فراموش شده
آيفون ٦ و آيفون پلاس شده صاحب بهترين باتري هيچي نميگند
نازكترين پرچمدار با آيفون پلاس شده
در ضمن دوربين آيفون ٦ با مشخصات ظاهري كاملا يكسان با نسل قبل ولي كيفيت واقعي بسياربهتراومده
پس ميتوان كفت اپل فقط اعدا د نيست
كيفيت سنور بهبود يافته
كاهش قيمت مدل ٦٤ گيگابايتي
وكيفيت ٢ برابري نمايشگر آيفون ٦ و آيفون پلاس از نظر كنتراست واقعي
اينها تنها مزاياي محدودي از آيفون ٦ و پلاس بودش
یادمه وقتی ایفون فایو هم معرفی شده همه همین حرفا را می زدن
می گفتن پشتش زشته
استیو کجاست!!!!
استیو یه فرد نابغه و فوق العاده بود......
اپل واچ با ظاهری مشابه ساعت های سوئیسی طراحی شده که حس یه ساعت را در عین هوشمند بودن به ادم دست میده
ایفون هم به نظرم عالی بود این همه ساله دوستان متوجه نشدن خوب بودن دوربین به مگا پیکسل نیست
این که ایفون بزرگ شده تقاضای بازاره و یه شعار دیگه اپل اینه که ما چیزای می سازیم که مردم بخوان
...........
داداش به نظر و برداشت بقیه توهین نکن، من مگاپیکسل بیشتر رو ترجیح میدم چون میشه توی عکس جزییات بیشتری داشت و با زوم روی عکس از دیدن جزییاتی بدون نویز لذت برد، هنوز دوربین ایفون جدید رو ندیدیم که قطعی نظر بدیم، اما دوربین های سامسونگ، سونی و نوکیا فعلا فوق العاده خوب و با امکانات متعدد هستند که رقابت برای اپل سخت خواهد بود، چیزی که الان باعث انتقاد به اپل هست اینه که جهش زیادی نداشته و به بهبود قناعت کرده، دقیقا این انتقاد به اس فایو و z3 هم بود، دیگه باید عادت کنیم