گزارش تصویری دیجیاتو از نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال
دومین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از ۱۵ شهریور فعالیت خود را در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز کرد و سرانجام دیروز به پایان رسید. نمایشگاه رسانه های دیجیتال برای اولین بار ...
دومین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از ۱۵ شهریور فعالیت خود را در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز کرد و سرانجام دیروز به پایان رسید.
نمایشگاه رسانه های دیجیتال برای اولین بار توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد در سال ۱۳۸۶ برگزار شد. هدف از برگزاری این رویداد در آن زمان ایجاد بستری برای معرفی پایگاه های اینترنتی، بازی های رایانه ای و نرم افزارهای موبایل بود.
در بهمن سال ۱۳۹۲ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم گرفت تا این نمایشگاه را به بخش خصوصی واگذار نماید؛ و از آن زمان به بعد رسانه های دیجیتال با نام ITDMEX برگزار گردید.
در حالی که از همان ابتدا کیفیت برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال انتقادات بسیاری را متوجه خود می دید، اکنون به نظر می رسد با انتقال این رویداد به بخش خصوصی، اوضاع خرابتر از قبل گشته است.
ITDMEX امسال نمایشگاهی بی کیفیت بود که حتی در سطح استانداردهای داخل ایران نیز حرفی برای گفتن نداشت.
به هر ترتیب، برای اینکه شما نیز بیشتر در جریان حال و هوای این نمایشگاه قرار گیرید، تصمیم گرفتیم تا گزارشی تصویری را از ITDMEX 93 تهیه کنیم. در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.














دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.



























عجب نمایشگاهی wooooooooow اصن در حد ifa من خرابه اون کیسه ام که گوشیو ضد اب میکنه :) :)))))))))))
من اوایل میرفتم بهتر از امسال بود دیگه حالو حوصله نمایشگاهم نداریم اصلا تو ایران هممون افسردگی مزمن داریم یه کاری کردن مست و بیحال باشیم.. باید بریم افغانستان! هیچی صفا نمیده چه برسه به این نماشگاهای درپیت
كلي خنديدم شبيه ifA بود
مرسی دیجیاتو
آخه مخترع عزیز دمت گرم که اختراع جالبی داشتی ولی خو شارژ گوشی با کفش اونم باتری خورشیدی؟!!با اون وضعیت سیم؟
کم مونده از پا سیم کشی کنی واسه شارژ گوشی،لامصب نمیشه اون سیم رو هم جایی پنهان کرد که اذیت نکنه،امیـــــــدوارم اونایی که ایده های توپ دارن که کم هم نیستن بتونن ایده هاشون رو عملی کنن و تو نمایشگاها بیان نه این.....
من عاشق اون ادرس سايت پشت تبلته شدم !!! :))) اون طرح دلار تو كفش چي ميگه؟!
پس چرا GLX پرچمدار جدیدشو در این نمایشگاه معرفی نکرد.
بازم خوبه
هرکس باید از یه جا شروع کنه
حالم بهم خورد باید منتظر بود و دید تلکام چطوریه!
البته سوپرایز خواهید شد!!
و طبیعتا هیچ نمایشگاهی بدون CD فروش ها رسمیت پیدا نمی کند…
فتآمل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!