ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: ویدیوی لو رفته از ویندوز ۹ و ویژگی دسکتاپ مجازی

تقریبا بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت به طور جدی در حال آماده سازی نسخه بعدی سیستم عامل انحصاری خود، یعنی ویندوز ۹ است و در این حین، اطلاعات و تصاویر زیادی از آن لو ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲۲ شهریور ۱۳۹۳  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تقریبا بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت به طور جدی در حال آماده سازی نسخه بعدی سیستم عامل انحصاری خود، یعنی ویندوز ۹ است و در این حین، اطلاعات و تصاویر زیادی از آن لو رفته. حتی در ویدیوی لو رفته سابق هم عملکرد دکمه استارت (که مجددا به آغوش ویندوز باز گشته) به خوبی نشان داده شد.

اما وب سایت آلمانی WinFurture.de اخیرا ویدیویی را از این نسخه هنوز معرفی نشده منتشر کرده که به نظر می رسد مایکروسافت در آن از دسکتاپ های مجازی (Virtual Desktops) استفاده کرده. در این حالت شما می توانید چندین دسکتاپ مختلف داشته باشید و پنجره ها را بین آنها منتقل کنید. بدین صورت صفحه نمایش مملو از پنجره های مختلف نخواهد شد و شما می توانید کارهای شخصی خود را از پنجره های کاری جدا کنید. این ویژگی را پیشتر ما در سیستم عامل های لینوکس و مکینتاش دیده بودیم و حالا، با این ویدیو باید گفت به زودی مایکروسافت هم این قابلیت را به ویندوز خواهد آورد.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Windows-9-Der-neue-Multi-Desktop-in-Aktion.mp4"]

اما شایعاتی هم مبنی بر عرضه قریب الوقوع این نسخه از ویندوز در پایان این ماه شنیده می شود. اگر چنین موضوعی حقیقت داشته باشد شما چه چشم اندازی در رابطه با ویندوز ۹ تصور می کنید؟ به نظر شما آیا مایکروسافت مجددا موفقیت ویندوز ۷ و XP را تجربه می کند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • مسیح م

    خسته نباشید آقای پورحسینی
    لطفاً در آینده مطلبی رو در مورد نحوه‌ی عملکرد و کاربرد دسکتاپ مجازی Virtual Desktop برای اشخاصی مثل من که اطلاعی ازش نداریم، قرار بدین.
    ممنون

  • erfan_amini

    دوستان اگه با لینوکس کار کرده باشن می بینن که این قابلیت ها از خیلی وقت پیش در لینوکس وجود داشته و خیلی چیز های دیگه که دارن ازش کپی برداری میکنن

  • ali9zafar

    خوبه ولی یه سوال برام پیش اومد
    چرا ماشین حسابش با اون فیلم قبلی فرق داره؟؟
    این دستکتاپ های مختلف هم خیلی قابل استفاده نیستند بنظرم(حداقل برا من) و طول میکشه تا بهش عادت کنم، شاید بعدها یشه جزئی از نیازم

  • MILAD

    دسكتاپ مجازي ... واقعا خسته نباشيد ! يكم زود نيست !!!
    فقط كاري كنه نرم افزارهاش اينقدر تو ريجيستري را به هم نريزند و كاري به بقيه نرم افزارها نداشته باشند ازش راضيم! لا مصب عين جنگ جهاني ميشه ويندوز وقتي توش ١٠٠ تا برنامه بريزي !!!

  • عــــــامـــــــــر

    عاشقتم مایکروسافت ، این قابلیت عالیه ، تصور اینکه روی لبتاپ سیستم عاملی غیر از ویندوز باشه برام غیر قابل باور

    • Jim Moriarty

      لابد با مک کار نکردی که این حرفو میزنی دیگه!!

  • یک خسته درمانده بی پناه

    امروز از دانشگاه اخراج شدم
    یکی از بهترین دانشگاه های دولتی ایران منو اخراج کرد
    امروز...مثل روز مرگ منه
    نابودم....هیچکدومتون نمیتونین منو درک کنین

    • saeed

      برا چی؟

    • سنگ صبور

      چرا؟ به خاطر نمره و معدل و مشروطی؟
      حالا یعنی هیچ راه بازگشتی نیست؟

  • عرفان

    فکر کنم تا نسخه کامل و برای کاربر های معمولی بیاد حداقل 2سال طول بکشه. بعدش قراره یه نسخه مجانی هم از ویندوز بزنن. کلا از سیاست های نادلا خوشم میاد.

  • توسعه دهنده (اميد) 

    من این قابلیتو تو مک و لینوکس تجربه کردم واقعا عالیه! خیلی خوشحالم که به ویندوز هم اضافه می‌شه. نمی‌دونم چرا رقابت در سیستم عامل‌های دسکتاپ انقدر کم شده! درسته که موبایل و تبلت هست ولی دسکتاپ یه چیز دیگست!

  • یوتابایت

    اینم الهامه دیگه ؟! :))‌

    • Smart Apps

      بله الهامه، ولی نه به اندازه ی الهامایی که مک تو یوسیمیتی از اوبونتو و ویندوز و... گرفته!!

      • ITMaster

        مک از اوبونتو و ویندوز الهام گرفته؟!!! :-O
        عزیزم تمام اون چیزی که شما توی رابط کاربری تو اوبونتو میبینی و خیلی باهاش حال میکنی مثل داک، لانچپد، همین مالتی دسکتاپ و غیره همشون قبلش از مک کپی شده بودند عزیزم. در مورد ویندوزم که دیگه همه عالم میدونن مک رابط کاربریش چقدر جلوتر بوده و هست!
        بد نیست یکم اطلاعاتتون رو بالا ببرید بعد نظر بدید!

  • borna_talebi

    تازه داشتیم به 8.1 عادت میکردیم! اما جالب شده

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی