آیفون ۶ دارای ضخامتی برابر ۶.۹ میلی متر و بدنه ی فلزی جذاب است و اپل آن را یکی از بهترین طراحی های خودش می داند. اما در این طراحی یک قسمت سبب شده تا حرف و حدیث های بسیاری پدید بیاید؛ این قسمت چیزی نیست به جز حلقه ی برآمده ای که در اطراف لنز دوربین اصلی این تلفن هوشمند قرار دارد و البته به نظر می رسد اپل تا حدی تلاش می نماید این نقطه ضعف ظاهری را پنهان کند.
اگر در وب سایت کمپانی یاد شده به مرور عکس های مرتبط به آیفون ۶ بپردازید در بسیاری از این تصاویر حلقه ی برآمده مذکور را مشاهده نخواهید کرد، هر چند در برخی دیگر از تصاویر به وضوح می توانید آن را ببینید.
اپل می تواند این امر را حاصل نورپردازی یا نحوه ی قرار گیری آیفون وانمود نماید، ولی برای بسیاری از کاربران این شبهه وجود دارد که کمپانی یاد شده در تصاویر تهیه گشته از تلفنهای هوشمند جدیدش دخل و تصرف نموده و آنها را ویرایش کرده است.
مسلماً هیچ کمپانی تمایل ندارد ضعف های طراحیش چندان دیده شوند و شاید این امر برای برندی که همواره ظاهر محصولاتش مورد تعریف و تمجید بوده است ابدا خوشایند محسوب نشود، ولی اینکه اپل حتی در تصاویر خبریش نیز تلاش کرده است تا برآمدگی موجود در اطراف لنز را حذف کند این شک برای تلاش شرکت یاد شده در لاپوشانی نقاط ضعف طراحی محصول جدیدش را بیش از پیش تقویت می نماید.
در ادامه ی مطلب می توانید تصاویری بیشتری از آیفون ۶ را که در آنها اپل تلاش کرده است تا برآمدگی اطراف لنز دوربین را حذف نماید مشاهده کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.





جالبه با وجود اینکه شاید بقیه شرکتها از این حقه استفاده کنن اما اینقدر واضح این کارو نمیکنن
متاسفم براي وب فارسي كه حتي يك چيز بديهي مثل اينكه دوربين آيفون دقيقا كجا است )راهنمايي: گوشه آيفون سمت مخالف كليدهاي صدا ) و اينكه با فوكوس از سمت مخالف دوربين آيفون ، اين برآمدگي ديده نميشه را نميدونند
اينكه حرفي از فوكوس پيكسلي نميزنند كه به گفته سايتهاي خارجي كيفيت را در حد يك دوربين SLR بالا ميبره ! اينكه اين قابليت بسيار جديد و عالي كه به سخت افزار هم مرتبط است و به صورت نرم افزاري نميشه گذاشتش و ...
اينكه نميان بگند ٧٠ درصد بالا رفتن كنتراست نمتيشگر آيفون ٦ يعني چي ؟!
اينكه نميرند سايت اپل و تو قسمت لوازم جانبيش كاور چرم اپل رو نميبينند كه ضخامتش بيشتر از بيرون زدگي دوربين هست
اون گلكسي هست كه با ظاهر فريبي سعي ميكنه اون برآمدگي غول آساي خودش را كه چند برابر ضخامت و حجم داره پنهان كنه
اگر نميام فقط به همين دليل است
من که خوشحالم دوربینش درست مثل دوربین گوشی من هستش
Xperia L
این برجستگی زیاد به چشم نمیاد بنظرم اصلا نمیشه گفت برجسته گی هست البته شاید اپل برنامه ای داشته که این برجسته گی را گذاشته به حال فعلا که چیزی اعلام نکرده ولی به نظر من تازه باعث زیبایی این گوشی شده
جالبه ماله سامسونگ برعکسه، تو واقعیت بهتر از عکساست :)))
من خودم گفتم اس5 چقدر داغونه، ولی از نزدیک دیدم انصافا" از سطح انتظارم بیشتر بود
iphone 6 خیلی زشته بنظرم انگار کامیون از روش رد شده لهش کرده
کاش حداقل یه استفاده ای از این برجسته بودن لنز میکرد... مثلا رزوه داشت روش لنز بسته میشد (میدونم الانم لنز های کوچیک موبایلی مگنت دار یا اینایی که گیره داره به کوشی بسته میشه هست وی اینکه محکم رو کوشی بسته بشه و جای کمی بگیره بهتره مخصوصا لنز تله)
ای کاش پستشو مثل ای پاد تاچ بدون اون رگه های انتن wifi میزد . اینطوری بهتر و خوشگل تر میشد ...
٩٥٪ از كسايي كه اين رو بخرن قاب مي ندازن و مشكلش حل خواهد شد
منم موافقم تازه با اون قاب های گرون قشنگ
شاید یه نقطه ضعف تلقی بشه ولی اکثر مردم از محافظ یا گارد استفاده میکنن که باعث میشه با اون حلقه فلزی همسطح بشه پس زیاد جای نگرانی نیست مهم اینه که کیفیت خروجی عکس و فیلم بالا بشه که همینطور هم هست!