ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا اپل از برجستگی دوربین آیفون ۶ خجالت زده است؟

آیفون ۶ دارای ضخامتی برابر ۶.۹ میلی متر و بدنه ی فلزی جذاب است و اپل آن را یکی از بهترین طراحی های خودش می داند. اما در این طراحی یک قسمت سبب شده تا حرف و ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۶ شهریور ۱۳۹۳  |  ۱۱:۲۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

آیفون ۶ دارای ضخامتی برابر ۶.۹ میلی متر و بدنه ی فلزی جذاب است و اپل آن را یکی از بهترین طراحی های خودش می داند. اما در این طراحی یک قسمت سبب شده تا حرف و حدیث های بسیاری پدید بیاید؛ این قسمت چیزی نیست به جز حلقه ی برآمده ای که در اطراف لنز دوربین اصلی این تلفن هوشمند قرار دارد و البته به نظر می رسد اپل تا حدی تلاش می نماید این نقطه ضعف ظاهری را پنهان کند.

اگر در وب سایت کمپانی یاد شده به مرور عکس های مرتبط به آیفون ۶ بپردازید در بسیاری از این تصاویر حلقه ی برآمده مذکور را مشاهده نخواهید کرد، هر چند در برخی دیگر از تصاویر به وضوح می توانید آن را ببینید.

2اپل می تواند این امر را حاصل نورپردازی یا نحوه ی قرار گیری آیفون وانمود نماید، ولی برای بسیاری از کاربران این شبهه وجود دارد که کمپانی یاد شده در تصاویر تهیه گشته از تلفنهای هوشمند جدیدش دخل و تصرف نموده و آنها را ویرایش کرده است.

مسلماً هیچ کمپانی تمایل ندارد ضعف های طراحیش چندان دیده شوند و شاید این امر برای برندی که همواره ظاهر محصولاتش مورد تعریف و تمجید بوده است ابدا خوشایند محسوب نشود، ولی اینکه اپل حتی در تصاویر خبریش نیز تلاش کرده است تا برآمدگی موجود در اطراف لنز را حذف کند این شک برای تلاش شرکت یاد شده در لاپوشانی نقاط ضعف طراحی محصول جدیدش را بیش از پیش تقویت می نماید.

در ادامه ی مطلب می توانید تصاویری بیشتری از آیفون ۶ را که در آنها اپل تلاش کرده است تا برآمدگی اطراف لنز دوربین را حذف نماید مشاهده کنید.

3 5 6 7 8

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (79 مورد)
  • Mr.Sanayi

    جالبه با وجود اینکه شاید بقیه شرکتها از این حقه استفاده کنن اما اینقدر واضح این کارو نمیکنن

  • MILAD

    متاسفم براي وب فارسي كه حتي يك چيز بديهي مثل اينكه دوربين آيفون دقيقا كجا است )راهنمايي: گوشه آيفون سمت مخالف كليدهاي صدا ) و اينكه با فوكوس از سمت مخالف دوربين آيفون ، اين برآمدگي ديده نميشه را نميدونند
    اينكه حرفي از فوكوس پيكسلي نميزنند كه به گفته سايتهاي خارجي كيفيت را در حد يك دوربين SLR بالا ميبره ! اينكه اين قابليت بسيار جديد و عالي كه به سخت افزار هم مرتبط است و به صورت نرم افزاري نميشه گذاشتش و ...
    اينكه نميان بگند ٧٠ درصد بالا رفتن كنتراست نمتيشگر آيفون ٦ يعني چي ؟!
    اينكه نميرند سايت اپل و تو قسمت لوازم جانبيش كاور چرم اپل رو نميبينند كه ضخامتش بيشتر از بيرون زدگي دوربين هست
    اون گلكسي هست كه با ظاهر فريبي سعي ميكنه اون برآمدگي غول آساي خودش را كه چند برابر ضخامت و حجم داره پنهان كنه
    اگر نميام فقط به همين دليل است

  • mohammad_haddadi

    من که خوشحالم دوربینش درست مثل دوربین گوشی من هستش


    Xperia L

  • soorena

    این برجستگی زیاد به چشم نمیاد بنظرم اصلا نمیشه گفت برجسته گی هست البته شاید اپل برنامه ای داشته که این برجسته گی را گذاشته به حال فعلا که چیزی اعلام نکرده ولی به نظر من تازه باعث زیبایی این گوشی شده

  • موریارتی

    جالبه ماله سامسونگ برعکسه، تو واقعیت بهتر از عکساست :)))
    من خودم گفتم اس5 چقدر داغونه، ولی از نزدیک دیدم انصافا" از سطح انتظارم بیشتر بود

  • Saeid786

    iphone 6 خیلی زشته بنظرم انگار کامیون از روش رد شده لهش کرده

  • srb90

    کاش حداقل یه استفاده ای از این برجسته بودن لنز میکرد... مثلا رزوه داشت روش لنز بسته میشد (میدونم الانم لنز های کوچیک موبایلی مگنت دار یا اینایی که گیره داره به کوشی بسته میشه هست وی اینکه محکم رو کوشی بسته بشه و جای کمی بگیره بهتره مخصوصا لنز تله)

  • میراندا

    ای کاش پستشو مثل ای پاد تاچ بدون اون رگه های انتن wifi میزد . اینطوری بهتر و خوشگل تر میشد ...

  • matin007

    ٩٥٪ از كسايي كه اين رو بخرن قاب مي ندازن و مشكلش حل خواهد شد

    • soorena

      منم موافقم تازه با اون قاب های گرون قشنگ

  • iman600

    شاید یه نقطه ضعف تلقی بشه ولی اکثر مردم از محافظ یا گارد استفاده میکنن که باعث میشه با اون حلقه فلزی همسطح بشه پس زیاد جای نگرانی نیست مهم اینه که کیفیت خروجی عکس و فیلم بالا بشه که همینطور هم هست!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی