توقف احتمالی پروژه اندروید سیلور گوگل و آینده مبهم آن
شایعه شده بود که پروژه اندروید سیلور قرار است بهترین موبایل تحت پلتفرم اندروید را آنگونه که گوگل انتظار دارد ارائه نموده و آن را جایگزین سری نکسوس کند. پیش بینی می شد این دستگاه ها از ...
شایعه شده بود که پروژه اندروید سیلور قرار است بهترین موبایل تحت پلتفرم اندروید را آنگونه که گوگل انتظار دارد ارائه نموده و آن را جایگزین سری نکسوس کند. پیش بینی می شد این دستگاه ها از طریق کمپین های تبلیغاتی و فروشگاه های محلی عرضه شوند. البته این ها همه شایعه بوده و گوگل هیچ اطلاعاتی را در رابطه با اندروید سیلور تأیید نکرده است.
اکنون به نظر می رسد که این کمپانی در برنامه بزرگ خود دچار تردید شده و اطلاعاتی که درز گشته گویای این مطلب هستند که گوگل فعلاً دست از کار روی این پروژه کشیده و کارمندان آن به طور جدی درباره موفقیت اندروید سیلور شک دارند.
نیکِش آرورا (Nikesh Arora) نیز که یکی از مدیران اجرایی کلیدی گوگل بود، با ترک این شرکت بر مشکلات پروژه مذکور افزوده است. وی، مدت ها ریاست بخش فروش گوگل را عهده دار بود تا این که در تیرماه به شرکت SoftBank پیوست. آرورا در کمپانی یاد شده با اپراتورها، سازندگان و فروشندگان تلفن های همراه همکاری می کرد و آن ها نسبت به این پروژه واکنش های متفاوتی از خود بروز داده بودند.
با این تفاسیر، به این زودی ها هیچ دستگاهی تحت پروژه اندروید سیلور ارائه نخواهد شد. شاید با وجود خوب بودن اصل ایده، هنوز زمان بهره گیری از آن فرا نرسیده باشد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بنظر من پروژه سیلور همون پروژه گوگل پلی ادیتیشنه
من هنوز تو اندروید 4/2 دارم درجا میزنم حالا تا اندرود one و...
اندروید رو بتونه ساده ترش کنه طوری که رویه دستگاه های میان رده خیلی خوب میشه از اینم نمیشه گذشت که با موتورلا نباید این کارو میکرد نباید میفروختش
کاش با موتورولا ادامه میداد
بهترررر كه كنسل شد به قوله دوستمون اندرويد نياز به يه تحول داره :|
اندروید ال چی شد کی به طور رسمی عرضه میشه ؟؟؟؟!!!!
نظر من اینه که اندرویید مثله جاوا و سیمبین تاریخ مصرفش تموم میشه..... اندرویید رو مردم عامه سرمایه گذاری میکنه ... با این حال آینده ای روشن برای ویندوز میبینم که اندرویید رو پشت سر بزاره تا این رقابت جالب و جالب تر بشه
شتر در خواب بیند پنبه دانه
دوست عزیز اون موقعی هم که سیمبین و جاوا همه جا همه گیر بود اگر کسی حرف دوستمون رو میزد هم با واکنشهایی مثل حرف شما(شتر در خواب بیند پنبه دانه!) روبرو میشد ولی دیدیم که این پلتفرمها بخاطر ضعفهای ساختاری که داشتند عملاً نابود شدند!اندروید هم مشابه این پلتفرمها مشکلات ساختاری جدی مثل چند پاره بودن و امنیت پایین و غیره داره و واقعاً بعید نیست که اندروید سازهای امروزی با قوی تر شدن به سمت پلتفرمهای اختصاصی خودشون برن!
دقيقااااا باهات موافقم
گوگل برای رسیدن به اهدافش نباید موتورولا رو از دست میداد مخصوصا اینکه موتورولا یک برند فوق العاده محبوبی هستش.
بعضی کارها ملزم صزف وقت و مشورت زیاد هستش تا هیچگونه ابهام و مشکلی پیش نیاد داخلش که پروژه سیلور حداقل از نظر تئوری عالی بود اما از نظر عمل واقعا شاید هیچ برنامه ای براش وجود نداشت
به نظر شما توی شرکت به بزرگی گوگل هیچ مشاوری وجود نداره ؟
که بررسی های لازم رو نسبت به اینده ی یک پروژه انجام بدن :|
واقعا اندروید خام خیلی خوبه
حیف که هیچ شرکتی ازش استفاده نمیکنه
با توقف این پروژه ، باید امیدمون به ادامه سری نکسوس باشه (که ادامه ـش بعیده)