فروش دستینی از مرز 5 میلیون واحد گذشت؛ اکتیویژن هنوز به سوددهی نرسیده است
هفته گذشته و همزمان با عرضه Destiny، اکتیویژن اعلام کرد که به ارزش 500 میلیون دلار از نسخه های بازی دستینی را روانه بازار و فروشگاه ها کرده و حالا آمار می گویند از این ...
هفته گذشته و همزمان با عرضه Destiny، اکتیویژن اعلام کرد که به ارزش 500 میلیون دلار از نسخه های بازی دستینی را روانه بازار و فروشگاه ها کرده و حالا آمار می گویند از این مقدار، 325 میلیون دلار نسخه به دست مردم رسیده است.
ناشر بازی تائید کرده که این مقدار تنها در هفته اول فروخته شده اند. با یک حساب و کتاب ساده می شود به این نتیجه رسید که Destiny تا به امروز حوالی 5 میلیون واحد فروش داشته.
اکتیویژن می گوید، مردم در این یک هفته بیش از 100 میلیون ساعت در Destiny زمان سپری کرده اند که می شود نتیجه گرفت به طور میانگین هر فرد نزدیک به 20 ساعت سرگرم این بازی بوده.
اما بانجی طبق قراردادی که سال 2010 با اکتیویژن بست، وعده امتیازات بالا داده بود که در این زمینه شکست تلخی را تجربه کرد. منابع می گویند بانجی برای شماره اول دستینی باید حداقل میانگین نمره 90 را کسب می کرده تا مبلغ 2.5 میلیون دلار را به عنوان جایزه دریافت کند. اما حالا با میانگین نمرات 76، نه بانجی خشنود خواهد بود و نه اکتیویژن.
به هر روی، دستینی پرهزینه ترین بازی تاریخ لقب گرفته و در کمتر از یک هفته موفق به بازگرداندن 65 درصد از کل مبلغ شده و این رویه همچنان ادامه خواهد یافت. فشار اکتیویژن روی تیم بانجی برای عرضه بازی روی پی سی هم احتمالا تا چند ماه دیگر نتیجه بخش خواهد شد.
برای آشنایی بیشتر با این بازی می توانید این مطلب را مطالعه کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام و خسته نباشید بنده کنسول ps4 میخوام بخرم
خواستم بدونم اگه من این بازرو بخرم میتونم راحت انلاین بازی کنم با اینترنت 2مگ؟ بخصوص هزینه باید بپردازم برای انلاین بازی کردنش؟
چند روز قبل که معرفیشو خوندم تنها بازی بود که ازش خوشم اومد و به نظرم خیلی جالب بود ننیجشو هم گرفت
دستینی خوب شروع کرده. فقط امیدوارم مث بقیه کارای اکتیویژن سریدوزی و ضایع نشه (یعنی یهو نیان هر روز یه دستینی جدید بدن و کیفیت بازیو بیارن پایین!).
----------------------------------------------------
آدم چقدر باید تخم مرغ باشه که به همه منفی بده؟
این بازی رو بریزی رو سیستمم 100درصد منفجر میشه.
خخخخخخخخخخ هنوز که نگفته چه سیستمی میخواد
رکورد کال اف رو زد دمش گرم بابا دمش گرم :) :) :)
امیدوارم از کال اف بهتر باشه
به احتمال زیاد با نرمال کردن گرافیکش بتونم بازی کنم امیدوارم خوب باشه...
هنوز گرافیکش معلوم نیست
به نظر بازی خوبی میاد ..
خیلی دلم میخواد امتحانش کنم
ولی Mass Effect رو بیشتر دوست دارم :}
اره منم Mass Effect رو بیشتر دوسش دارم باحاله
بازی واقعا بی کیفیته یا عکس مطلب؟؟؟؟
دارن میگن 500 میلیون خرجش شده اونم دلار بعد بی کیفیت باشه!!!!
دیگه حرفشم نزن:دی
جالبه بدونید که قبل از این بازی gta v پر هزینه ترین بازی تاریخ بوده(۲۵۵ میلیون دلار) که تقریبا با. پرهزینهترین فیلم دنیا (دزدان کاراییب) نزدیک بوده حالا این بازی دو برابر اون ها هزینه کرده!
یه ساله 4 برابرشو در میارن
GTA V همون سه روز اول بیش از 1میلیارد دلار فروش کرد و نزدیک به 3 برابر بودجش سود عاید *Rکرد اونم تازه برا دو پلتفرم PS3 و Xbox360 تا به الانم بیش 35 میلیون نسخه فروش داشته متاشم 98.5 شد یه شاهکار به تمام عیار از همه جهات .
دوست عزیز من بحث فروش رو نکردم!
فقط چند تا امار و ارقام گفتم تا بدونید چه قدر خرج این بازی کردن همین!
شما درباره هزینه GTA V حرف زدید منم خواستم کاملش کنم یه سری اطلاعات در مورد فروشش گفتم تا یه قیاس (از لحاظ دخل و خرج)بینDestiny(پر خرج ترین بازی دنیا) و GTA V(دومین بازی پر خرج دنیا) تو هفته اول فروششون شده باشه.
البته این نکته هم هست که این بازی لقب پرفروشترین بازی جدید رو گرفته و این یعنی قبلا نسخه ی دیگه ای نداشته اما gta سری بازیه و خب طبیعتا gta v فروشش خیلی بیشتر از این بود
حیف واسه pc بیاد ما که با این کامپیوتر هامون نمیتونیم بازیش کنم!!
هیییییییییییییییییییییییییییییییییییی!