کنترلر سیم دار اکس باکس وان برای پی سی در ماه نوامبر عرضه خواهد شد
اوایل امسال، مایکروسافت درایورهای مخصوصی منتشر کرد که قابلیت اتصال کنترلر اکس باکس وان به کامپیوتر را امکان پذیر می نمود. اما حالا، این کمپانی، قرار است طراحی مخصوصی از دسته را برای پی سی گیمرها با ...
اوایل امسال، مایکروسافت درایورهای مخصوصی منتشر کرد که قابلیت اتصال کنترلر اکس باکس وان به کامپیوتر را امکان پذیر می نمود. اما حالا، این کمپانی، قرار است طراحی مخصوصی از دسته را برای پی سی گیمرها با همان قیمت سابق عرضه کند.
کنترلر اکس باکس وان بیش از 40 نوآوری درون خود دارد و پیش از عرضه 200 بار طراحی دوباره را تجربه کرده. مایکروسافت معتقد است این دسته، بهترین کنترلری است که تا به حال برای پی سی گیمرها تولید کرده. اگر ویندوز 7 و 8 دارید به راحتی می توانید با اتصال کابل به کامپیوتر، از آن لذت ببرید.
با توجه به اینکه کابل متصل به این دسته قابلیت جدا شدن و حتی اتصال به اکس باکس وان را دارد، منطقی به نظر می رسد که برای هر دو کاربرد روی پی سی و کنسول، با توجه به قیمت 60 دلاری آن، از این محصول استفاده کرد.
تا عرضه استیم کنترلرها که ایده ای نو در زمینه طراحی دسته های بازی هستند، با 60 دلار 3 گزینه عالی در دسترس دارید. اولی همین کنترلرهای پیشرفته اکس باکس وان با سیم، دومی کنترلرهای پلی استیشن 4 و در نهایت کنترلرهای Razer Sabertooth با 6 دکمه اضافه و قابل برنامه ریزی.
بسته های جدید مایکروسافت از ماه نوامبر در دسترس قرار خواهند گرفت.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ما که پولشو نداریم خخخخخخخخخخ
ما هم نداریم خخخخخخخخخخخخخ
من با کنترلر ps4 بازی کردم به نظرم خیلی تو دست راحتتره...به خاطر قسمت وسطشه که تو ps4 باریکه و خوب تو دست میشینه...ولی مال xbox یه کم تپله البته حسن کنترلر xbox کوچیک بودنشه....
ps4 یه چیز دیگست
چندباری با این سری دسته ها کار کردم ، حس خوبی رو القا میکنن و توی طولانی مدت کار کردن زیاد حس خستگی تو انگشتا و مچ دست احساس نمیشه
انگشت واسه من نمونده داغونه الان
من که ایکس باکس نمیگیرم دستش اگه اومد ازش بهرمند میشیم
خیلی خوبه ها!!!!!!!!!
جالب من دسته قبلی داشتم برای بازی های فوتبال خوب ولی برای بقیه بازی هااصلا مناسب نیست ولی به هر حال امتحانش می کنم
فقط خدا کنه اگه بیاد ایران قیمتش بالا نباشه اگه در حد 50 تومن باشه عالیه
60 دلار ضرب در 3 هزار برابری میکنه 180 هزار چوق اضافه کنید پول دلال و سود فروشنده رو میشه حدود 200 تومان
واسه کسی که اوضاع مالیش توپه می ارزه
من دارمش واقعا وقتی دستت می گیری احساس راحتی میکنی
از ps3 قبلیم که دسته اش بعد سه ماه خراب شد خیلی بهتره
کلن کیفیتش بهتره
نکته ی مثبت برجسته ی این دسته ها زمانی مشخص میشه که میخوای یه بازی مثل gta یا nfs که دارای سبک open world هستن رو بازی کنی و تو شهر با ماشین چرخ بزنی. با توجه به اینکه تریگر حساس به فشا ر هستش میتونی با ماشین اروم بری ومجبور نیستی مثل کی بورد دائما در حال تخته گاز رفتن و کوبیدن به اینور اونور باشی. هرچند تاحالا دسته ی ایکس باکس وان دستم نگرفتم ولی از دسته ی x360 کاملا راضیم. هم دوام بالایی داره هم خوشدسته. یادمه چند سال پیش واسه پی سی 35 تومن خریدم. یادش بخیر
فقط بدرد ماشین سواری میخوره بازی های تیر اندازی نه!
آخه یه پیسیگیمر چی باید به سرش خورده باشه که کیبرد/ماوس رو ول کنه با دسته ایکسباکس بازی کنه؟
[نظر شخصیه. نزن آفا نزن.]
والا حیف موس نیست
برا فيفا اينا دادن نه شوتر
به نظرم سری جدید کنترلر های ایکس باکس (یعنی کنترلر های ایکس باکس وان) بهترین کنترلر گیمینگ هست.
موافق++++++
مخالف-----