ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آمازون و علی بابا
تکنولوژی

زورآزمایی آمازون و علی بابا [اینفوگرافیک]

عرضه سهام علی بابا در بازار بورس نیویورک در عرض تنها چند دقیقه ارزش این شرکت چینی را چند برابر کرد و تمام نگاه ها را به آن معطوف ساخت. اکنون علی بابا بالغ بر ...

علی خورشیدی بنام
علی خورشیدی بنام منتشر شده در ۳۱ شهریور ۱۳۹۳  |  ۰۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

عرضه سهام علی بابا در بازار بورس نیویورک در عرض تنها چند دقیقه ارزش این شرکت چینی را چند برابر کرد و تمام نگاه ها را به آن معطوف ساخت. اکنون علی بابا بالغ بر 231 میلیارد دلار ارزش دارد و در رتبه بندی با ارزش ترین شرکت های جهان، بالا تر از اعجوبه ای همچون فیسبوک قرار می گیرد.

رشد علی بابا شاید بیش از هر چیز باید برای شرکتی مثل آمازون مهم باشد. آمازون که خود غولی تمام عیار در صنعت تجارت الکترونیک به شمار می رود، اکنون باید در بازار سهام با رقیبی چینی رقابت کند. رقابتی که همین حالا هم از جذابیت های بسیاری برخوردار است.

اگر دوست دارید میان وضعیت کنونی آمازون و علی بابا مقایسه ای را داشته باشید، توصیه می کنیم اینفوگرافیکی که در ادامه مطلب آمده است را به هیچ وجه از دست ندهید.

زورآزمایی آمازون و علی بابا

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه

  • Mahdyar

    ایرانیه این سایته؟؟چرا اسمش اینجوریه؟

  • maysam

    مطلب جالبی بود ممنون

  • هادی سرلک

    کاش یه نسخه وطنی هم داشتیم

  • LG Forever

    نمیخوام مسخره کنما ولی خرابه اسمشم علی بابا خیلی باحالو فانه

  • MILAD

    سود ٥٠ درصد !!! واقعا عجيبه !! يك جاي كار ميلنگه ها...
    اگه علي بابا آيفون ٦ بفروشه احتمالا بالاي هزار دلار ميده دست مشتري !!
    نه به آمازون كه اينقدر سودش كمه و نه به اون سود بيش از حد بالاي علي بابا
    من رفتم سايت دلالي خودم را باز كنم !!!

  • MILAD

    چرا من شبيه يك هوش مصنوعي مطلب نوشتم !!
    اينقدر كه تو فكرشم خودم شدم يك پا هوش مصنوعي و نظر دادنهام هم مصنوعي شده از نظر خودم!

  • MILAD

    تو حسرت رقابت با ٥٠٠ شركت برتر امريكا موندم
    علي بابا !!
    نباش نانا !!
    ميلاد لالا !!!
    فكر كن اسم شركت باشه
    MILAD LOLO !!!
    نه به اون بي نمكي كه مطلي نگذاشته زمان ويرايش تموم بود نه به شوري حالا كه ٦٠ دقيقه شده
    ٧ دقيقه به نظرم كاملا كافيه ولي ٦٠ دقيقه يعني عوض كردن نظر به صورت ٣٦٠ درجه ! (١٨٠ درجه سابق !)

    • سوتابایت

      به خاطر عوض شدن ساعت هاست ! میلاد جان !

  • mehrdad modiri

    حامی یه اکانت دیگتم کشف شد رفت پی کارش reza هست با یه آواتار زشت که با این اکانتت به همه به جز خودت منفی میدی

    • اپل

      آفرين بشين تمام اكانت هاي من رو پيدا كن
      اصلا همتون بشينيد از امروز يكي يكي اكانت هاي من رو كشف كنيد -
      با اون قيافه ضايعت

    • reza

      من؟
      من به کسایی که نظرشون رو قبول داشته باشم مثبت میدم

      • mehrdad modiri

        یعنی اون فحش هایی که به من و کاربرای قدیمی سایت مث سوتابایت میده را قبول داری

        • reza

          سوتابایت جز دوستان منه
          امیررضا تو یه چیزی بگو من تا حالا به کسی بی احترامی کردم
          ساعت از دوازده گذشته عزیز برو بخواب

          • سوتابایت

            رضا ولشون کن !! درگیرن با خودشون !!

  • اپل

    آمازون هم شركت خوبي نيست
    فايرفونش به درد نمي خوره
    فقط اپل ...
    مهرداد مديري شناختمت دست از ترول بازي بردار

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی