زورآزمایی آمازون و علی بابا [اینفوگرافیک]
عرضه سهام علی بابا در بازار بورس نیویورک در عرض تنها چند دقیقه ارزش این شرکت چینی را چند برابر کرد و تمام نگاه ها را به آن معطوف ساخت. اکنون علی بابا بالغ بر ...
عرضه سهام علی بابا در بازار بورس نیویورک در عرض تنها چند دقیقه ارزش این شرکت چینی را چند برابر کرد و تمام نگاه ها را به آن معطوف ساخت. اکنون علی بابا بالغ بر 231 میلیارد دلار ارزش دارد و در رتبه بندی با ارزش ترین شرکت های جهان، بالا تر از اعجوبه ای همچون فیسبوک قرار می گیرد.
رشد علی بابا شاید بیش از هر چیز باید برای شرکتی مثل آمازون مهم باشد. آمازون که خود غولی تمام عیار در صنعت تجارت الکترونیک به شمار می رود، اکنون باید در بازار سهام با رقیبی چینی رقابت کند. رقابتی که همین حالا هم از جذابیت های بسیاری برخوردار است.
اگر دوست دارید میان وضعیت کنونی آمازون و علی بابا مقایسه ای را داشته باشید، توصیه می کنیم اینفوگرافیکی که در ادامه مطلب آمده است را به هیچ وجه از دست ندهید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

عالی بود مثه همیشه
ایرانیه این سایته؟؟چرا اسمش اینجوریه؟
مطلب جالبی بود ممنون
کاش یه نسخه وطنی هم داشتیم
نمیخوام مسخره کنما ولی خرابه اسمشم علی بابا خیلی باحالو فانه
سود ٥٠ درصد !!! واقعا عجيبه !! يك جاي كار ميلنگه ها...
اگه علي بابا آيفون ٦ بفروشه احتمالا بالاي هزار دلار ميده دست مشتري !!
نه به آمازون كه اينقدر سودش كمه و نه به اون سود بيش از حد بالاي علي بابا
من رفتم سايت دلالي خودم را باز كنم !!!
چرا من شبيه يك هوش مصنوعي مطلب نوشتم !!
اينقدر كه تو فكرشم خودم شدم يك پا هوش مصنوعي و نظر دادنهام هم مصنوعي شده از نظر خودم!
تو حسرت رقابت با ٥٠٠ شركت برتر امريكا موندم
علي بابا !!
نباش نانا !!
ميلاد لالا !!!
فكر كن اسم شركت باشه
MILAD LOLO !!!
نه به اون بي نمكي كه مطلي نگذاشته زمان ويرايش تموم بود نه به شوري حالا كه ٦٠ دقيقه شده
٧ دقيقه به نظرم كاملا كافيه ولي ٦٠ دقيقه يعني عوض كردن نظر به صورت ٣٦٠ درجه ! (١٨٠ درجه سابق !)
به خاطر عوض شدن ساعت هاست ! میلاد جان !
حامی یه اکانت دیگتم کشف شد رفت پی کارش reza هست با یه آواتار زشت که با این اکانتت به همه به جز خودت منفی میدی
آفرين بشين تمام اكانت هاي من رو پيدا كن
اصلا همتون بشينيد از امروز يكي يكي اكانت هاي من رو كشف كنيد -
با اون قيافه ضايعت
من؟
من به کسایی که نظرشون رو قبول داشته باشم مثبت میدم
یعنی اون فحش هایی که به من و کاربرای قدیمی سایت مث سوتابایت میده را قبول داری
سوتابایت جز دوستان منه
امیررضا تو یه چیزی بگو من تا حالا به کسی بی احترامی کردم
ساعت از دوازده گذشته عزیز برو بخواب
رضا ولشون کن !! درگیرن با خودشون !!
آمازون هم شركت خوبي نيست
فايرفونش به درد نمي خوره
فقط اپل ...
مهرداد مديري شناختمت دست از ترول بازي بردار