اکس باکس وان در انگلستان کاهش قیمت یافت
مایکروسافت همزمان با عرضه بازی Forza: Horizon 2، قیمت کنسول هایش را در انگلستان کاهش داد و به 329 پوند رساند. فروشگاه مایکروسافت و آمازون، هر دو، صفحه های شان را به روز رسانی کرده ...
مایکروسافت همزمان با عرضه بازی Forza: Horizon 2، قیمت کنسول هایش را در انگلستان کاهش داد و به 329 پوند رساند. فروشگاه مایکروسافت و آمازون، هر دو، صفحه های شان را به روز رسانی کرده اند و بسته عادی و بدون کینکت را با قیمت 329 پوند ارائه می دهند. البته آمازون بسته ای که بازی Sunset Overdrive در آن قرار دارد را هم به همین ارزش ارائه می دهد.
جمعه همین هفته هم باندل مخصوص فیفا 15 اکس باکس وان به بازار عرضه خواهد شد که البته قیمت این بسته همان 349 پوند در نظر گرفته شده.
اما این موضوع تا چه حد می تواند برای باقی نقاط جهان حائز اهمیت باشد؟ اکس باکس وان حالا تنها در یک منطقه ارزان تر از پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفته، منطقه ای که اگر به چند سال قبل باز گردیم، سونی سهم عمده ای از آن را در اختیار نداشت اما حالا و با محبوبیت بالای کنسول جدیدش، از Xbox One جلو افتاده.
مایکروسافت در حال آزمون و خطا است. کنسول های بدون کینکت آهسته و پیوسته پاسخگوی نیاز مردم بودند و از طرفی، هر دو کنسول نسل هشتمی را در یک رده قیمتی (400 دلار یا 350 پوند) قرار داد. اما بازی آمریکایی ها همچنان ادامه دارد؛ در حالی که پلی استیشن 4 بازار را قبضه کرده، مایکروسافت می خواهد به طور کل حقیقت ها را تغییر دهد. اکس باکس وان که زمانی به خاطر گران تر بودن اش نسبت به پلی استیشن 4 سرزنش می شد، حالا قیمت کمتری دارد و این یک مزیت محسوب می شود.
با احتساب اینکه 20 پوند تاثیر زیادی در ارزش گذاری کنسول های وارد شده به کشور ندارد اما همین مسئله می تواند نقطه آغازی بر کاهش سراسری بهای اکس باکس وان باشد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
قیمت پایین در برابر کیفت خوب.
رقیب سر سختی هم داره پلی استیشن.
قوطی بازا :v
خیلی مایکروسافت فکر خوبی کرد وقتی میبینه فروشش کم داره میشه قیمتشو اورد پایین
ممنون میشم راجع به shore algorithm که در پست "رایانه های نوری و کوانتومی چگونه کار می کنند؟" بهش اشاره کرده بودین هم یه پست بزارین. با سپاس
دو سال دیگه فروشگاههای اپل و مایکروسافت تو کابل و بغداد افتتاح میشن و ما هنوز... ولی فاصله نزدیکتر میشه جای شکرش باقیه
آقا یه سوال
این راسته که میگن برای اجرای بازی حتما و حتما ابدیت لازمه و همین نقطه ضعف ایکس باکس ؟؟؟
جواب های ضد نقیص خیلی زیاده
یکی میگه هست یکی میگه نه
سلام من خودم ایکس باکس وان دارم
یه بازی سان او روم هم خریدم
وقتی دستگاه به اینترنت وصل نباشه بازی اپدیت نمیخواد
ولی وقتی به اینترنت وصل بشه میگه بازی رو اپدیت کن و دوباره هم که افلاین میشه مشکل حل میشه
مايكروسافت داره گندش را يكجوري جمع ميكنه
از كيفيت افتضاح پايين اين كنسول در قدرت سخت افزاري تا طراحي افتضاحترش و با اين حال قيمتش هم بيشتر از رقيب قوي ترش بود!!!
اون آجري كه اسم آداپتور روش گذاشته واقعا باعث تاسف هست كه يك شركت در سال ٢٠١٣ همچنين طراحي مافوق افتضاحي داره
بهتره مايكروسافت به تجارت زودگذرش بپردازه و از اكثر محصولات افتضاحش دست بكشه تا رشد كنه
بهتره اداپتور بزرگ و زشت باشه تا ضعیف که باعث اتش سوزی دستگاه بشه در ضمن تو شهر شما ایکس باکس رو حمل می کنن رو دوششون که اداپتور بزرگ براشون زشته، همین که افیس ماکروسافت و بقیه برنامه هاش روی مک و ای او اس بیشتر از خود برنامه های اپل امتیاز گرفته و دانلود شده، گویای همه چی هست
خوشگل ، شما برو با همون متالت بازی کن، فهمت به کنسول بازی هنوز نرسیده
این میلاد فضایی از زمان نارنجی تو مخ بود یعنی من بیشتر موقع ها بخش نظرات رو به خاطر این شخصیت نمیخونم
Ps 4 از Xbox محبوبیت بیشتری داره.
چون کنسول قدیمی تری هست.
فکر نکنم با این کار از محبوبیت ps4 کاسته بشه.
ای کاش هکر ها بتونن این دو کنسول رو هک کنن که بتونیم بازی های ارزون بخریم ;-)
به نظرم با اومدن باندل ها و halo ، دیگه تمومه
در همه جای دنیا همه برندها در حال کاهش دادن قیمت محصولات خودشون هستن ولی واقعا ادم حسرت میخوره وقتی میبینه در ایران کاهش قیمت ها در حد چند هزار تومان هست...در درجه اول نبودن نمایندگی معتبر در ایران و در درجه دوم وجود دلال های بی انصاف و از خدا بی خبر هست که مانع خرید ارزان تر محصولات مختلف هست..واقعا خیلی بی انصافیه
و اینجا من خداروشکر می کنم که عاشق محصولاتی هستم که زیاد به چشم دلالان نمیاد .همون تو اندروید و ios بمونید سمت ما نیاید...