اپل احتمالاً در بهمن ماه ساعت هوشمندش را به بازار عرضه می کند
شاید در شب معرفی آیفون ۶ و البته Apple Watch، بسیاری از افراد از اینکه نمی توانند همزمان با آیفون جدید، ساعت هوشمند اپل را هم خریداری کنند ناامید شده باشند. اما از زمان دقیق ...
شاید در شب معرفی آیفون ۶ و البته Apple Watch، بسیاری از افراد از اینکه نمی توانند همزمان با آیفون جدید، ساعت هوشمند اپل را هم خریداری کنند ناامید شده باشند. اما از زمان دقیق عرضه آن هم صحبتی به میان نیامد و تنها به 'اوایل سال ۲۰۱۵' اشاره شد.
اما بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی یکی از افراد نزدیک به اپل درز کرده، ساعت هوشمند این شرکت احتمالا در میانه ماه فوریه ۲۰۱۵ (اواخر بهمن ماه) عرضه می شود. بسیاری از شما می دانید که این روز به چه تاریخ خاصی نزدیک است. برنامه اپل، عرضه ساعت در سال جاری میلادی بوده اما ظاهرا مشکلات نرم افزاری و البته طراحی بی نقص نسخه ای متفاوت از iOS برای آن، مانع این مساله شده است.
اگر به یاد داشته باشید، اپل حرفی از خصوصیات سخت افزاری ساعتش هم به میان نیاورد. اما طبق گفته ها، این نسخه با ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی ساخته شده، مجهز به بلوتوث است و قابلیت اتصال به شبکه WiFi را نیز دارد. اپل قیمت گذاری را از ۳۴۹ دلار برای نسخه استاندارد ساعت آغاز کرده اما احتمالا قیمت نسخه های اختصاصی تر و البته نسخه هایی از آن که بدنهشان از طلا ساخته شده است تا هزاران دلار قیمت گذاری خواهند شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عاغا یه سوال ، اینا رو میشه به گوشی های آندروید هم وصل کرد ؟ :-?
یا مثلا ساعت های سامسونگ و ... رو میشه به Sony z1 وصل کرد ؟
ای بابا. دیجیاتو توروخدا یه فکری به حال این سه هیچ عقبا بکن. دیگه حتی نمیشه نزدیک کامنت ها هم اومد. بخدا دموکراسی بدیش همینه ها. این اوگرها هی ور بزنن ما هم هیچ غلطی نتوانیم بکنیم.
اینم از ساعت مایکروسافت :D
اینم از ساعت جدید مایکروسافت :D
هنوز برای خرید ساعت هوشمند زوده
چون بالغ نشدن ، خیلی کار دارن هنوز
کافیه یه ویدیو از سامسونگ بیاد که خم بشه، بعد بیا ببین همین اپلی ها که میگن این مشکل عادیه چیکار میکنن....! واقعا این تعصب های بیجا جای تاسف داره....!
6ماه بعدش
خوشگل من منظورم ایپاد نانو generation 6 بود ، که شبیه ساعت هم می شد ، این ساعته نه موزیک پلیر در ضمن ، ایپاد نانو 6 سال 2010 معرفی شد
ساعتتون هم که کپی از اب در اومد
یاد ipod افتادم !! حیف شد !! اینم شد کپی از ipod !!
اصلا استيو جابز تبلت زد تا معني واقعي تبلت را به بيل گيتس تاجر بفهمونه
حالا اين از نظر شما عيبه ولي از نظر ما حسن حساب ميشه
ساعتش چه مدلي هست ؟! خيلي خوشم اومد ازش ! مخصوصا حالت جند ضلعيش !!
در ضمن تبلت های اپل هیچ شباهتی با سرفیس ها و ... ندارن مایکروسافت هنوز عقیده ی چند سال پیشش رو داره که تبلت باید قلم، USB و hdmi و ... داشته باشه، انقلاب تبلت ها هم فقط به خاطر نازکی شون بوده که البته اونم ربطی به اپل نداره، هر چه جلوتر می ریم شرکت های سخت افزاری چیپ های کوچکتری معرفی می کنن،
این خیلی قبل تر از ایپاد جونتون وجود داشته، از لگو ویندوز که قدیمی تا بقیه ئیزاش می شه متوجه شد ، مدلشم نمی دونم
ipod سال 2005 تولید شد !
اون وقت این ساعت از آرم آفیسی که توش استفاده شده می شه فهمید برای 2007 به بعده !
در صورتی که تا اون موقع اپل 3 مین نسل ipod رو تولید کرده بود !!
http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Office
http://en.wikipedia.org/wiki/IPod_Nano
اهه اهه !! خخخخ !!
این عکس که سما گذاشتید سیستم عاملش Windows Mobile 6.5 که سال 2010 اومد !
اون چیزی که شما گذاشتید عکس ساختگی ! توی نت فقط عکس سیستم عامل هستش و عکس بالا به عنوان یه کانسپت معرفی شده!!
خوشگل من منظورم ایپاد نانو generation 6 بود ، که شبیه ساعت هم می شد ، این ساعته نه موزیک پلیر در ضمن ، ایپاد نانو ۶ سال ۲۰۱۰ معرفی شد، در ضمن تا نسل قبل از 6 همشون دکمه فیزیکی داشتن اما اگر فقط اگر دقت کنی می بینی این دکمه فیزیکی نداره ، پس نتیجه اینه که ایپاد نانو کپی از اینه
رفته تو ليست خريد
ايشالا باطريش هم خوب باشه