ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالاً در بهمن ماه ساعت هوشمندش را به بازار عرضه می کند

شاید در شب معرفی آیفون ۶ و البته Apple Watch، بسیاری از افراد از اینکه نمی توانند همزمان با آیفون جدید، ساعت هوشمند اپل را هم خریداری کنند ناامید شده باشند. اما از زمان دقیق ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۳ مهر ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شاید در شب معرفی آیفون ۶ و البته Apple Watch، بسیاری از افراد از اینکه نمی توانند همزمان با آیفون جدید، ساعت هوشمند اپل را هم خریداری کنند ناامید شده باشند. اما از زمان دقیق عرضه آن هم صحبتی به میان نیامد و تنها به 'اوایل سال ۲۰۱۵' اشاره شد.

اما بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی یکی از افراد نزدیک به اپل درز کرده، ساعت هوشمند این شرکت احتمالا در میانه ماه فوریه ۲۰۱۵ (اواخر بهمن ماه) عرضه می شود. بسیاری از شما می دانید که این روز به چه تاریخ خاصی نزدیک است. برنامه اپل، عرضه ساعت در سال جاری میلادی بوده اما ظاهرا مشکلات نرم افزاری و البته طراحی بی نقص نسخه ای متفاوت از iOS برای آن، مانع این مساله شده است.

اگر به یاد داشته باشید، اپل حرفی از خصوصیات سخت افزاری ساعتش هم به میان نیاورد. اما طبق گفته ها، این نسخه با ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی ساخته شده، مجهز به بلوتوث است و قابلیت اتصال به شبکه WiFi را نیز دارد. اپل قیمت گذاری را از ۳۴۹ دلار برای نسخه استاندارد ساعت آغاز کرده اما احتمالا قیمت نسخه های اختصاصی تر و البته نسخه هایی از آن که بدنه‌شان از طلا ساخته شده است تا هزاران دلار قیمت گذاری خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • Bardia

    عاغا یه سوال ، اینا رو میشه به گوشی های آندروید هم وصل کرد ؟ :-?

    یا مثلا ساعت های سامسونگ و ... رو میشه به Sony z1 وصل کرد ؟

  • Behnam

    ای بابا. دیجیاتو توروخدا یه فکری به حال این سه هیچ عقبا بکن. دیگه حتی نمیشه نزدیک کامنت ها هم اومد. بخدا دموکراسی بدیش همینه ها. این اوگرها هی ور بزنن ما هم هیچ غلطی نتوانیم بکنیم.

  • bahram

    اینم از ساعت مایکروسافت :D

  • bahram

    اینم از ساعت جدید مایکروسافت :D

  • نیما

    هنوز برای خرید ساعت هوشمند زوده
    چون بالغ نشدن ، خیلی کار دارن هنوز

  • shayan_samavati

    کافیه یه ویدیو از سامسونگ بیاد که خم بشه، بعد بیا ببین همین اپلی ها که میگن این مشکل عادیه چیکار میکنن....! واقعا این تعصب های بیجا جای تاسف داره....!

  • Mahdyar

    6ماه بعدش

  • Divan Greedy

    خوشگل من منظورم ایپاد نانو generation 6 بود ، که شبیه ساعت هم می شد ، این ساعته نه موزیک پلیر در ضمن ، ایپاد نانو 6 سال 2010 معرفی شد

  • Divan Greedy

    ساعتتون هم که کپی از اب در اومد

    • سوتابایت

      یاد ipod افتادم !! حیف شد !! اینم شد کپی از ipod !!

    • MILAD

      اصلا استيو جابز تبلت زد تا معني واقعي تبلت را به بيل گيتس تاجر بفهمونه
      حالا اين از نظر شما عيبه ولي از نظر ما حسن حساب ميشه
      ساعتش چه مدلي هست ؟! خيلي خوشم اومد ازش ! مخصوصا حالت جند ضلعيش !!

      • Divan Greedy

        در ضمن تبلت های اپل هیچ شباهتی با سرفیس ها و ... ندارن مایکروسافت هنوز عقیده ی چند سال پیشش رو داره که تبلت باید قلم، USB و hdmi و ... داشته باشه، انقلاب تبلت ها هم فقط به خاطر نازکی شون بوده که البته اونم ربطی به اپل نداره، هر چه جلوتر می ریم شرکت های سخت افزاری چیپ های کوچکتری معرفی می کنن،

      • Divan Greedy

        این خیلی قبل تر از ایپاد جونتون وجود داشته، از لگو ویندوز که قدیمی تا بقیه ئیزاش می شه متوجه شد ، مدلشم نمی دونم

        • سوتابایت

          ipod سال 2005 تولید شد !
          اون وقت این ساعت از آرم آفیسی که توش استفاده شده می شه فهمید برای 2007 به بعده !
          در صورتی که تا اون موقع اپل 3 مین نسل ipod رو تولید کرده بود !!
          http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Office
          http://en.wikipedia.org/wiki/IPod_Nano
          اهه اهه !! خخخخ !!

          • سوتابایت

            این عکس که سما گذاشتید سیستم عاملش Windows Mobile 6.5 که سال 2010 اومد !
            اون چیزی که شما گذاشتید عکس ساختگی ! توی نت فقط عکس سیستم عامل هستش و عکس بالا به عنوان یه کانسپت معرفی شده!!

          • Divan Greedy

            خوشگل من منظورم ایپاد نانو generation 6 بود ، که شبیه ساعت هم می شد ، این ساعته نه موزیک پلیر در ضمن ، ایپاد نانو ۶ سال ۲۰۱۰ معرفی شد، در ضمن تا نسل قبل از 6 همشون دکمه فیزیکی داشتن اما اگر فقط اگر دقت کنی می بینی این دکمه فیزیکی نداره ، پس نتیجه اینه که ایپاد نانو کپی از اینه

  • نوید

    رفته تو ليست خريد
    ايشالا باطريش هم خوب باشه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی