آغاز عرضه اکسپریا Z3 و Z3 Compact سونی در بریتانیا
اوایل ماه جاری میلادی سونی دو پرچمدار جدید معرفی کرد. این دو Xperia Z3 و Xperia Z3 Compact بودند. اما از امروز عرضه هر دوی این مدل ها در بریتانیا آغاز می شود. این دو مدل ...
اوایل ماه جاری میلادی سونی دو پرچمدار جدید معرفی کرد. این دو Xperia Z3 و Xperia Z3 Compact بودند. اما از امروز عرضه هر دوی این مدل ها در بریتانیا آغاز می شود.
این دو مدل با قرارداد و بدون قرارداد در تمام بریتانیا عرضه می شوند. برای Z3 قیمت ۵۴۹ پوندی تعیین شده و برای نسخه Compact قیمت ۴۲۹ دلاری.
البته هر دوی این نسخه ها از طریق آمازون نیز قابل سفارش هستند. قیمتی که در سایت آمازون اعلام شده ۵۲۹ پوند برای Z3 است که ۲۰ دلار از قیمت رسمی سونی ارزان تر است! اما سفارش از ۲۹ سپتامبر (سه روز دیگر) به دست مشتریان خواهد رسید.
مشتریان می توانند برای دریافت این مدل ها به همراه قرارداد از ۳۰٫۵ تا ۳۸٫۵ پوند در ماه به ترتیب برای Z3 Compact و Z3 پرداخت کنند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
:D
:sony:
بهترین گوشی اندرویدی ، ای کاش زودتر بیاد ایران خیلی خشگل و عالیه
قدرت باتری فوق العاده ، اسپیکر های استریو بهتر ، روشنایی صفحه بالا و زنده بودن رنگ ها ، بهتر شدن طراحی بدنه و کیفیت بدنه ، عالی شدن دوربین در شرایط نوری ضعیف ، سی پی یو سریع تر ، بهبود های نرم افزاری ، کم شدن وزن ، کم شدن قطر گوشی این گوشی رو به بهترین گوشی اندرویدی تبدیل کرده واقعا عالیه واقعا این جمله سونی برازندشه :"برای کسانی که انتظار استانداردی بالاتر از خوب را دارند. نوآوری واقعی در راه است."
عالی بود مثه همیشه بهترین کامپک لقب گرفته امیداورم همینطور باشه
هنوزم که هنوزه فرق زی 2 و زی 3 رو نفهمیدم ...
اگه باطریش چیزی که میگن باشه واقعا ارزش خریدن داره
سونی تو زد3 و زد3 کامپکت واقعا فراتر از انتظار کار کرده. به نظر من بهترین محصولاتی بودن که این اواخر معرفی شدن. رابط کاربری سونی هم فوق العاده خوب و سریع طراحی شده ولی حیف که ژاپنیا طراحی بلد نیستن. من که فوق العاده سونی رو بخاطر این سری از محصولاتش ستایش میکنم. سونی بزرگترین ضربه رو از تبلیغ میخوره همیشه.
دوستان کسی از تاریخ عرضه z3 tablet compact خبر داره؟
و اینکه اگر ایران بیاد قیمتش چقدر میشه؟؟
سونی محصولاتش از کیفیت ساخت خوبی برخورداره..... نسبت به سامسونگ.....
یکم روی رابط کاربریش بیشتر کار بکنه....یکم نواوری.....یه تکونی بده بخودش بده! سود میکنه....نباید بازارو دست رقبا بده.....
داشتم کامنت ها رو میخوندم به یه نکته پی بردم که گروه ز د ب ا ز ی
حتی اینجا طرفدار داره...
بابا ایووووول
زد 3 هم زود بیاد ایران صلوات...
من کماکان به فکر چت روم اختصاصی دیجیاتو ام
دیجیاتو اگر درست نمی کنی درست کنم