ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تماشا کنید: اولین ویدیو تبلیغاتی New 3DS منتشر شد

نینتندو چندین هفته پس از معرفی طراحی جدید کنسول 3DS و در آستانه عرضه آن به بازار ژاپن، استرالیا و نیوزیلند، اولین ویدیو تبلیغاتی کنسول را منتشر کرد. این دو کنسول New 3DS و New ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۴ مهر ۱۳۹۳  |  ۰۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

نینتندو چندین هفته پس از معرفی طراحی جدید کنسول 3DS و در آستانه عرضه آن به بازار ژاپن، استرالیا و نیوزیلند، اولین ویدیو تبلیغاتی کنسول را منتشر کرد. این دو کنسول New 3DS و New 3DS XL نام دارند.

ویدیو معرفی زیر بیشتر به ویژگی های جدید مثل صفحه نمایش شفاف تر و بهتر، قابلیت NFC و دیگر مواردی که تنها در این ورژن جدید کنسول وجود دارند می پردازد. 3DS های جدید پیشرفت قابل توجهی داشته اند که پیش تر مفصل در مورد آن ها صحبت کرده ایم.

علاوه بر معرفی قابلیت های جدید، مقایسه عملکرد دو طراحی قدیمی و جدید با یکدیگر هم جالب است. از مقایسه حالت 3 بعدی گرفته تا سرعت پردازش هنگام گشت و گذار در فضای آنلاین. کار کردن با C-Stick که یک آنالوگ مسطح محسوب می شود و بالای دکمه های ABXY قرار گرفت هم در این ویدیو نمایش داده می شود.

11 اکتبر زمان عرضه این دو مدل جدید به بازار ژاپن هستند. البته مدل XL در ژاپن با لفظ LL شناخته می شود. کنسول های جدید تا دو ماه آینده وارد بازار استرالیا و نیوزیلند هم خواهند شد و انتظار می رود که در 3 ماهه ابتدایی سال 2015، شاهد ورود New 3DS ها به بازار آمریکای شمالی و اروپا هم باشیم.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/New-Nintendo-3DS-Preview.mp4"]

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • MILAD

    يك سر زدم سايت زوميت حالت تهوع بهم دست داد
    يك مشت مهد كودكي كه نميدونند خرج زندگي چقدر بالا است و اومدن نظر ميگذارند
    يك مشت بيسوادي كه فرق فلز با پلاستيك را نميدونند
    يك مشت ظاهر بين كه فقط منتظرند نظرشون تاييد بشه
    و...

    • TROOL

      خخخخخخخخخخخ واقعن تو پدیده ای خودتو کشف کن

    • mostafa_k

      مثل تو

  • araeek_tahmasian

    iOS 8.0.2 اومد. اطلاع رساني لطفا

  • reza zare

    از این ویندوز ها

    • bahram

      این ویندوز 9 رو هم خیلی سعی کردن شبیه گنو/لینوکس و اوبونتو درست کنن.اون نوار ابزارهای کنار و بالاش و آیکن هاش خیلی تابلو شبیه اوبونتو هستش

  • sherlock.holmes

    چقدر خندیدم بعد دیدن این عکس :))

    • TROOL

      خخخخخخخخخخ صفحه منحنی کشف شد

  • عــــــامـــــــــر

    یاد خاطرات بچگی و اون کنسول های باحال افتادم

    • bahram

      آره.آتاری دستی داشتیم.خیلی حال میداد :D

  • Divan Greedy

    خیلی دوست دارم Wii mini بخرم اما این پورت جدید مایکروسافت که قابلیت mirror cast داره بدجور دیوونه اش شدم، موندم تو 2 راهی

  • یه بنده خدا(متین هستم)

    امشب سایت حال هوای گمینگ داره این کنسول ها با اینکه به نظر قابلیت های خوبی دارن چشمم رو نمیگیرن!!!!!هیچوقت یادم نمیره با اتاری دستی بچه که بودم بازی!میکردم دکمه هاش یکم شبیه اینا بود سگا هم داشتم هفته ای یه بار دسته جدید واسش میخریدم :-) (نمیدونم همه سگا ها دستشون اینشکلی بود یا فقط!مال من)

  • فاميل دور

    يكي از دلايل فروش كم كنسول هاي دستي نينتدو ظاهر قديمي و كلاسيك اون هاست
    در يه مقايسه ساده مي تونيد به برتري طراحي پي اس ويتا نسبت به 3DS ها پي ببريد
    اميدوارم اين كنسول جديد فروش بهتري رو تجربه كنه
    تشكر از آقاي وفانژاد

    • نیما

      طراحی مهم نیست، مهم محتواست که PS Vita در این زمینه حرفی برای گفتن در برابر 3DS نداره!
      همونطور که دوستمون گفتن 3DS یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌هاست!

    • امیرحسین

      رکورد فروش این سخت افزار مدت هاست که زده نشده. :)
      3 دی اس ملقبه به کوچولوی پول ساز نینتندو.
      البته تو ایران عملا فروشی نداره حتی بازی هاش هم گیر نمیاد.

  • amirreza

    چقد حالت قدیمی داره :|

  • TROOL

    تو کف نام گذاریشم
    اولی مدیومه M
    دومی XL احتمالن نسل جدیدش XXL بشه
    ولی کلن باش حال نکردم
    اما حالت 3D یش باحاله

    • یه بنده خدا(متین هستم)

      یه لطف کن به خودت +نده باور کن خودمون بهت میدیم :-) (البته اگه حامی اندروید منفی داد گثبت ندی به خودت گناه کردی)

      • TANHA

        حالا شما چه گیری دادی به یه لایک خوشک و خالی
        هر جا رسیدی کامنت گذاشتی که به خودت لایک نده
        شما هم به خودت لایک بده چیه مگه!

      • TROOL

        داش کلن من ترولم واسه خاطر همین به خودم مثبت میدم خود داف پندارم خود شیفتم
        +به خود هم از کسی + کم نمیکنه به کسی هم اسیب نمیرسونه
        کار بیخطریه
        :)

        • amirreza

          داف پندار خخخخخخ

          • TROOL

            خخخخخخخخخخخ جالب بود نه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی