تماشا کنید: اولین ویدیوی تبلیغاتی موتو ۳۶۰
اولین ویدیوی تبلیغاتی ساعت هوشمند موتورولا، موتو ۳۶۰ منتشر شد و به نظر می رسد به روی تفاوت طراحی محصول پوشیدنی این شرکت با نمونه های مشابه ساخته شده توسط ال جی و سامسونگ تمرکز ...
اولین ویدیوی تبلیغاتی ساعت هوشمند موتورولا، موتو ۳۶۰ منتشر شد و به نظر می رسد به روی تفاوت طراحی محصول پوشیدنی این شرکت با نمونه های مشابه ساخته شده توسط ال جی و سامسونگ تمرکز کرده است. آنطور که در این ویدیو دیده می شود ابتدا از طراحی شروع شده و حین چرخش میز به مرحل بعدی ساخت و در نهایت به محصول نهایی می رسد.
در طی این ویدیو ما کمربند فلزی بالای ساعت را میبنییم و پس از آن قابلیت هایی مثل شیشه ضد خراش، بند چرمی و البته، اندروید پوشیدنی در این تبلیغ معرفی می شود.
موتو ۳۶۰ اولین ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید پوشیدنی است که صفحه ای دایره شکل دارد و جالب اینکه به دلیل فروش فوق العاده بالای آن در امریکا، انبارهای موتورولا از این محصول خالی شد. موتورولا تولید این ساعت هوشمند را مجددا آغاز کرده و در آینده ای نزدیک به قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار به فروش می رسد.
تا آغاز مجدد فروش موتو ۳۶۰ مشاهده ویدیوی تبلیغاتی این ساعت هوشمند جذاب خالی از لطف نیست.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Check-out-the-first-ad-for-the-Motorola-Moto-360.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
هنوز احساس نیاز پیدا نکردن مردم به ساعت های هوشمند.
جای کار و پیشرفت خیلی داره! یکی رو میخاد بیاد جهت بده به جریان ساعت های هوشمند! همه ی شرکت های در جهت عقب نموندن از سایر رقبا دارن ساعت هوشمند خودشون رو بیرون میدن!
هر کدومشون دارن قابلیت های خودشون رو نشون میدن که نو اوری نداره! :(
منتظر APPEL WATCH هستم بیاد ببینم چه میکنه! ;)
عاشق موتو 360 و جی واچ ارم خدایی طراحیشون حرف نداره
ادمین خوابی مگه!
"ممد خون اشام" با هر لفظی تو سایت کامنت میده و ربطی هم نه به اپل بودن و نه به سامسونگ داره و جنابعالی کامنت هاشو انتشار میدی ، بنده دیروز 2تا کامنت فرستادم کاملا علمی و با ذکر منبع هنوز در حال تایید گرفتنه
خجالتم خوب چیزیه این ویدیو رو من 3 هفته پیش دیدم بعد الان شما آپلود میکنین میگین اولین ویدیو تبلیغاتی
زیبا منحصر به فرد اما اصن ساعت هوشمند به چه دردی میخوره؟
خداییش خیلی ساعت قشنگیه... خدا کنه همه ی دوستان عزیز یه دونه داشته باشن منم یه دونه بخرم...
از این و LG G WATCH R خوشم میاد شاید قیمتش مناسب باشه بیاد یکی بخرم.....
قشنگه
ولي صفحه نمايش گرد كار آيي نداره
طراحي بايد در راستاي كار آيي باشه
ساعت هاي اپل و سامسونگ كار آييشون بيشتره
همه چیش خوبه این موتو 360 جز پایین صفحه که یه قسمتیش کار نمیکنه خیییلی زشته.عجیبه 6 سال قبل این خود موتورولا مدل aura با صفحه گرد داده بود بیرون.کل نمایشگرشم کار میکرد.....
داداش سنسورهاش رو اونجا گذاشتن .
aura که سنسور نداشت.
بله موتو بهترین هوشمند معرفی شدست و دهن همه ساعت هوشمند سازا رو سرویس کرده.