ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش اکس باکس وان در ژاپن فراتر از فاجعه است

اگر شما هم فکر می کنید که عرضه اکس باکس وان در ژاپن فاجعه بار بود، چندان بی راه نمی اندیشید اما بدتر از آن زمان، این چند روز اخیر بوده. کنسول مایکروسافت نه تنها ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۵ مهر ۱۳۹۳  |  ۰۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر شما هم فکر می کنید که عرضه اکس باکس وان در ژاپن فاجعه بار بود، چندان بی راه نمی اندیشید اما بدتر از آن زمان، این چند روز اخیر بوده. کنسول مایکروسافت نه تنها فروش ناامید کننده ای در روزهای ابتدایی داشت، بلکه در ادامه هم به طرز تراژیکی مردم ژاپن نسبت به اکس باکس وان بی اهمیت هستند.

در 4 روز ابتدایی عرضه کنسول در ژاپن، مایکروسافت 25,674 واحد فروش داشت. در مقایسه، اکس باکس 360 در 2 روز ابتدایی عرضه اش در سال 2005، و نه 4 روز، 60 هزار واحد فروخت. اما یک هفته بعد، از ژاپن گزارش می رسد که وان چیزی حدود 3 هزار واحد فروخته در حالی که پلی استیشن 3 حداقل 2 برابر و پلی استیشن 4، هشت برابر بیشتر فروخته.

هفته سوم، مایکروسافت فقط و فقط 1,314 اکس باکس وان به دست مشتریان رسانده. فروش اکس باکس 360 هم روز به روز به رقم 0 نزدیک تر می شود.

مایکروسافت تبلیغات تلویزیونی در ژاپن را هنوز شروع نکرده و تنها به نمایش کنسول در نمایشگاه ها و فروشگاه های بزرگ بسنده کرده. مردم در ژاپن به ندرت می دانند که اکس باکس وان چیست و آیا بازی برای سلیقه ی بسیار متفاوت آن ها دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (58 مورد)
  • shayan_Q9

    خیلی میشه توضیح داد ولی در کل XBONE این نسل رو باخت و تموم شدس! (من خودم الان هم x360 هم ps4 )
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    1- بازی های انحصاری
    2-استدیو های بازی سازی سونی
    3-قدرت پردازش بالا
    به نظر خودم دلایل پیروزی ps4 بوده!

  • موریارتی

    به نظرم دلیل اینکه ایکس باکس وان فروش موفقیت آمیزی نسبت به ps4 نداره ، تقصیر خود مایکروسافته. اول کار اینقدر محدودیت های عجیب و غریب روی کنسولش گذاشت ( همیشه باید به اینترنت وصل باشید تا بتونید بازی کنید، کینکت حتما" باید بخرید ، بازی دست دوم نمیشه و... ) که در حال حاضر با اینکه مجبور شد اونا رو برداره ، ولی جو منفی ایجاد کرد. حتی بین طرفدارای دو آتیشه ی ایکس باکس.

  • نیما

    اینکه می گن ps4 ارزون تره رو من نمیدونم کی از کجاش دقیقا در آورده!
    قیمت کنسول ps4 توی کانادا 449 دلار و قیمت Xbox one دقیقا 50 دلار ارزون تره یعنی 399 دلار کانادا!
    توی ایالات متحده هم جفتشون 399 دلار آمریکا هستن!و در نهایت توی دبی هم جفتشون 1699 درهم هستند!

  • LG Forever

    ایکس باکس وان بد نبود کنسول عالی ایه ولی در مقایسه با پی اس 4 واقعا کم اورد سونی ترکوند

  • جستجوگر کچل

    من نمی دونم ماکروسافت داره چیکار می کنه...!

    • جستجوگر کچل

      بعضی ها خیلی باحالن !‌من فقط گفتم نمی دونم ! یعنی باید برم مطالعه کنم !‌ بعد اومدن به من رای منفی دادن :|

  • Divan Greedy

    .

  • erfanm

    من هیچ کدومشون رو ندارم اما فکر میکنم این صنعت به شدت نیاز به یه حرکت انقلابی داره
    یه چیزی مثل پروژه ARA گوگل لازمه برای کنسول ها که بشه سخت افزار رو ارتقا داد...من واقعا بدم میاد اونهمه پول بدم به کنسول که فقط مال بازیه
    ینی خب همین سخت افزار رو میشه باهاش کارای دیگه هم کرد چرا یه لبتاب قوی نگیرم به جای این؟

  • Field_eng

    ژاپنی ها روی محصولات تولید خودشون خیلی حساسن, اوایل که تولید و شروع کرده بودن برای حمایت از تولید داخلیشون با چند برابر قیمت میخریدن حالا که پیشرفت عجیبی داشتن بعید محصول خارجی و به تولید خودشون ترجیح بدن..

  • saeed

    ps4 یکی از بهترین هاست گرچه رقیبش خیلی سرسخته.

  • saeed_ebrahimi

    اگه اشتباه نکنم ps4 سخت افزاره قوی تری نسبت به xbox one داره. فکر کنم رمش ddr4 باشه با اینکه توی یه نسل هستن.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی