فروش اکس باکس وان در ژاپن فراتر از فاجعه است
اگر شما هم فکر می کنید که عرضه اکس باکس وان در ژاپن فاجعه بار بود، چندان بی راه نمی اندیشید اما بدتر از آن زمان، این چند روز اخیر بوده. کنسول مایکروسافت نه تنها ...
اگر شما هم فکر می کنید که عرضه اکس باکس وان در ژاپن فاجعه بار بود، چندان بی راه نمی اندیشید اما بدتر از آن زمان، این چند روز اخیر بوده. کنسول مایکروسافت نه تنها فروش ناامید کننده ای در روزهای ابتدایی داشت، بلکه در ادامه هم به طرز تراژیکی مردم ژاپن نسبت به اکس باکس وان بی اهمیت هستند.
در 4 روز ابتدایی عرضه کنسول در ژاپن، مایکروسافت 25,674 واحد فروش داشت. در مقایسه، اکس باکس 360 در 2 روز ابتدایی عرضه اش در سال 2005، و نه 4 روز، 60 هزار واحد فروخت. اما یک هفته بعد، از ژاپن گزارش می رسد که وان چیزی حدود 3 هزار واحد فروخته در حالی که پلی استیشن 3 حداقل 2 برابر و پلی استیشن 4، هشت برابر بیشتر فروخته.
هفته سوم، مایکروسافت فقط و فقط 1,314 اکس باکس وان به دست مشتریان رسانده. فروش اکس باکس 360 هم روز به روز به رقم 0 نزدیک تر می شود.
مایکروسافت تبلیغات تلویزیونی در ژاپن را هنوز شروع نکرده و تنها به نمایش کنسول در نمایشگاه ها و فروشگاه های بزرگ بسنده کرده. مردم در ژاپن به ندرت می دانند که اکس باکس وان چیست و آیا بازی برای سلیقه ی بسیار متفاوت آن ها دارد یا خیر.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خیلی میشه توضیح داد ولی در کل XBONE این نسل رو باخت و تموم شدس! (من خودم الان هم x360 هم ps4 )
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
1- بازی های انحصاری
2-استدیو های بازی سازی سونی
3-قدرت پردازش بالا
به نظر خودم دلایل پیروزی ps4 بوده!
به نظرم دلیل اینکه ایکس باکس وان فروش موفقیت آمیزی نسبت به ps4 نداره ، تقصیر خود مایکروسافته. اول کار اینقدر محدودیت های عجیب و غریب روی کنسولش گذاشت ( همیشه باید به اینترنت وصل باشید تا بتونید بازی کنید، کینکت حتما" باید بخرید ، بازی دست دوم نمیشه و... ) که در حال حاضر با اینکه مجبور شد اونا رو برداره ، ولی جو منفی ایجاد کرد. حتی بین طرفدارای دو آتیشه ی ایکس باکس.
اینکه می گن ps4 ارزون تره رو من نمیدونم کی از کجاش دقیقا در آورده!
قیمت کنسول ps4 توی کانادا 449 دلار و قیمت Xbox one دقیقا 50 دلار ارزون تره یعنی 399 دلار کانادا!
توی ایالات متحده هم جفتشون 399 دلار آمریکا هستن!و در نهایت توی دبی هم جفتشون 1699 درهم هستند!
ایکس باکس وان بد نبود کنسول عالی ایه ولی در مقایسه با پی اس 4 واقعا کم اورد سونی ترکوند
من نمی دونم ماکروسافت داره چیکار می کنه...!
بعضی ها خیلی باحالن !من فقط گفتم نمی دونم ! یعنی باید برم مطالعه کنم ! بعد اومدن به من رای منفی دادن :|
.
من هیچ کدومشون رو ندارم اما فکر میکنم این صنعت به شدت نیاز به یه حرکت انقلابی داره
یه چیزی مثل پروژه ARA گوگل لازمه برای کنسول ها که بشه سخت افزار رو ارتقا داد...من واقعا بدم میاد اونهمه پول بدم به کنسول که فقط مال بازیه
ینی خب همین سخت افزار رو میشه باهاش کارای دیگه هم کرد چرا یه لبتاب قوی نگیرم به جای این؟
ژاپنی ها روی محصولات تولید خودشون خیلی حساسن, اوایل که تولید و شروع کرده بودن برای حمایت از تولید داخلیشون با چند برابر قیمت میخریدن حالا که پیشرفت عجیبی داشتن بعید محصول خارجی و به تولید خودشون ترجیح بدن..
ps4 یکی از بهترین هاست گرچه رقیبش خیلی سرسخته.
اگه اشتباه نکنم ps4 سخت افزاره قوی تری نسبت به xbox one داره. فکر کنم رمش ddr4 باشه با اینکه توی یه نسل هستن.