سونی در راستای معرفی و شناساندن بیشتر تلفن های هوشمند و تبلت سری Z3 خود دست به انتشار دو ویدئوی تبلیغاتی جدید زده است که بر روی هر دوی آنها موسیقی متن یکسانی پخش شده و در انتهایشان شعار "Don’t settle for good. Demand great" یا "به خوب راضی نباش و عالی را بخواه" به نمایش در می آید.
تمرکز اصلی ویدئوهای یاد شده بر نمایش قابلیت بی نظیر تصویر برداری تلفن های هوشمند سری Z3 در نور بسیار کم است و همچنین تلاش گشته تا به بیننده یادآوری شود این محصولات ضد آب بوده و باتری آنها می تواند تا دور روز استفاده را پاسخگو باشد.
سونی همچنین در ویدئوهایش تاکید می نماید تلفن های هوشمند مورد بحث تنها موبایل هایی هستند که از قابلیت ریموت پلی برای کنسول بازی پلی استیشن پشتیبانی به عمل می آورند.
از شما دعوت به عمل می آوریم تا در ادامه ی مطلب دو ویدئوی تبلیغاتی سونی در رابطه با محصولات سری Z3 این شرکت را مشاهده نمایید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Xperiaz3-gliding.mp4"]
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Xperiaz3-Journey.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام راسه سونی نوارها ضد آبش زودی خراب مشه؟
سونی همیشه محصولات خوبی میزنه و تو تبلیغات هم عالی عمل میکنه! ولی فروشش یکم نا امید کنندس! بیشترم واسه نداشتن خلاقیته!
این اهنگش فوقالعادس
nightcall از گروه london grammar
با sound hound پیداش کردم
حتمن دانلود کنید واقعا قشنگه
یکی از دوستام z2 داشت رفتیم استخر بردیم زیر آب آب رفت تو گوشی نابود شد
بهش میگم بیا فیلم بگیریم بزنیم یوتوب از شرکت سونی میان یکی نو بهت میدن این همه تبلیغات واسه ضد آب بودن همش شانسیه باور نکنید
والا من خودم زی2 رو حداقل 20 بار تو استخر بردم هیچیش نشده، علاوه بر این که همیشه تو حموم آهنگ پخش می کنه
حالا دوست شما زده درپوش های پورت ها رو نابود کرده نباید میبردش توی آب، دو میلیون برای یه گوشی هزینه می کنین یه استند 90 تومنی هم برای شارژش بخرین که گوشیتون منهدم نشه
واقعا گوشي خوب و باحاليه هم اينكه كيفيت داره زيبا هست و هنگ و لگ و باگش كمتر از بقيس صفحه نمايشش كه عالي شده
سونی جان احترام خاصی به خودت برندت نوآوری هایی که تا الان داشتی داشتم جون هرکی که دوست داری یه نوآوری بترکون مثل همو خاصیت ضدآبت که ترکوند بده بیرون که ما هم شاد شیم.
جدیدا فوق العاده عاشق سونی شدم....واقعا حقشه که سود زیادی کنه که با تبلیغات بیشتر امکان پذیره.....
تبلیغای سونی همش روی محور ضد اب بودنش مچرخه
قوربابای سونی.بخصوص زد دوش.
ژسرعموم یکیشو دوروز بیش خرید.والان داخلش آب رفته و تاچش قاطی کرده خود به خود کار میکنه..
اون برگ رویه سیب آیفون 5s برابر کل سونی هستش
والا سوني تو ايران نمايندگي داره
چند وقت پيش دوستم زي ٢ خريده بود برد تو اب بعدش اسپيكراش خراب شده بود برد نمايندگي يدونه نو بهش دادن
بهتره يذره با دليل و غير تعصبانه نظر بدي دوست من
کنفرانس مایکروسافت پوشش داده میشه !