تکنولوژی
پوستر تسلا D، خبر از رونمایی آن در ۹ اکتبر می دهد
ایلان ماسک -مدیر عامل شرکت تسلا- به تازگی و از طریق حساب توییتر خود، تیزر یک وسیله ی نقلیه با نام ‘D’ را منتشر کرده است که نظر می رسد در تاریخ ۹ اکتبر معرفی ...
پویان رمضان پور منتشر شده در ۱۰ مهر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰
ایلان ماسک -مدیر عامل شرکت تسلا- به تازگی و از طریق حساب توییتر خود، تیزر یک وسیله ی نقلیه با نام ‘D’ را منتشر کرده است که نظر می رسد در تاریخ ۹ اکتبر معرفی خواهد شد.
اما داستان اینجا خاتمه نمی یابد، به گفته وی، ‘چیز دیگری’ نیز در راه است. آقای Musk چندی پیش، اشاره کرد که نسل سوم تسلا از صندلی راحتی ‘budget’ و SUV کوچک تر از مدل قبلی بهره خواهد برد. انتظار می رود طی هفته های آینده، اخبار بیشتری درباره این خودرو های برقی منتشر شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (26 مورد)
مطالب پیشنهادی

میشه خیلی روی این ماشین ها برای حفظ محیط زیست حساب کرد.
من خرابه ساییپام با اون پراید وانتش :)
میگم هیچ رقمه راه نداره از این شرکت خودرو وارد ایران بکنیم ؟! پلاک نمیشه ؟
لطفا بيشتر در مورده ماسك مطلب بزارين
تسلا ماشین های الکتریکی را از محصول ازمایشکاهی به متن زندگی امریکایی ها آورد.
تسلا در زمانه رکود خودروسازهای آمریکایی در مقابل رقبای پویای اروپایی و آسیایی ، سر بلند کرد و بدل به روح تازه صنایع خودروسازی آمریکا شده .
قرار بود مدل X که یک SUV زیبا و مدرن با درب های عقبی شاهین شکل و طراحی نزدیک به مدل S است در میانه 2014 به بازار عرضه بشه که تا اوایل 2015 تاخیر خورد و این پوستر قائدتا باید متعلق به همین خودرو باشه .
ایلان ماسک به منتظران وعده خودرویی "فراتر از آنچه انتظارش را دارید " داده و سطح توقعات بازار هم بعد از زلزله ای که سدان لوکس مدل S براه انداخت ،بشدت بالا رفته و طرفداران تسلا و منتقدان خودرو به چیزی کمتر از "بهترین " راضی نمیشوند .
نه به تسلا که خودروی الکتریکی میزنه خودرو های بنزینی رو جا میزاره نه به سایپا خودرو میزنه استاد قتل هست در عین حال قیمتش نجومی.
من هنوز تو کف یه کانسپکت از طرف سایپام خدایا خودشون خسته نشدن از این همه خودروی بی کیفیت که به خورد ما دادن.
تیبا زیبای ایرانی.
فرغونی متفاوت! فرغونی چالاک همچون اهو!
خدایی تبلیغاتشو میبینم از زندگی نا امید میشم
با تمام وجود غمگینم حق آزادیم انتزاعی شد وای هفتاد میلیون مثل من درد شخصی اجتماعی شد.
شادیم ماله سالها قبله...
شاد بودن بشنون زمین خوردنمو*ارزو شون بود ببینن جون کندنمو *ولی من زیر پای کسیو خالی نکردم واسه پیشرفتم خا***نکردم
از این اشعار نزار در فراق شاهینم
خودرو های برقی آینده ی اتومبیل هاست.
تسلا با کیفیت ترین ماشین های برقی رو تولید میکنه.