Flipboard سرانجام برای ویندوزفون عرضه شد
سرانجام Flipboard برای ویندوزفون عرضه شد و کاربران این سیستم عامل، از امروز می توانند به این اپلیکیشن برگزیده برای مرور اخبار روزانه دسترسی داشته باشند. فلیپ بورد که قبلا آن را در دیجیاتو معرفی کرده ...
سرانجام Flipboard برای ویندوزفون عرضه شد و کاربران این سیستم عامل، از امروز می توانند به این اپلیکیشن برگزیده برای مرور اخبار روزانه دسترسی داشته باشند. فلیپ بورد که قبلا آن را در دیجیاتو معرفی کرده بودیم، در واقع یک مجله شخصی است؛ مجله ای که هر روز صبح میتوانید آن را در دست بگیرید و اخبار داغ را در موضوعات مختلف را با آن دنبال کنید.
با ورود به این اپلیکیشن، از شما خواسته می شود تا موضوعات مورد علاقه تان را انتخاب کنید؛ با این کار، فلیپ بورد برایتان اخبار داغ مربوط به آن موضوع را در محیطی زیبا و ساده جمع آوری می کند. اگر از موضوعی خوشتان آمد، کافیست علامت + کنار صفحه را بزنید تا اخبار مربوط به آن در علاقه مندی هایتان ثبت شده و هر روز مجبور نباشید به جستجوی آنها بپردازید. به غیر از اینها، فلیپ بورد به شما امکانی داده تا بتوانید از سوژه ای خاص، یک مجله جمع و جور بسازید. مثلا کلیه اخبار، تصاویر و ویدئوهای مربوط به پیروزی منچستر یونایتد در بازی اخیرش را از منابع مختلف گردآوری و تبدیل به مجله کنید. حالا می توانید آن را برای دوستانتان بفرستید یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Flipboard for Windows Phone.mp4"]
فلیپ بورد کاملا رایگان بوده و دانلود آن به کلیه کسانی که می خواهند به تمام موضوعات مورد علاقه خود یکجا دسترسی داشته باشند، توصیه می شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
از رابط کاربری این برنامه خیلی خوشم میاد.ساده و روون!
ویندوزیا حالشو ببرن :)
عالی بود مثه همیشه مرسی
خوبه.وین فون خوب داره پیشرفت میکنه.تبریک به وین فونی ها
____________________________________
کره خر است
بچه ها کی خم فون پلاسیده داره
به همه وینفونی ها تبریک میگم
ولی من نفهمیدم این فلیپبرد چی هست اخر!!! :)
دستتون درد نکنه به خاطر اطلاع رسانی
برنامه رو نصب کردم خوبه حجمش هم ۲مگابایت هست ک به اشتباه ۱ تایپ شده
چه خوب.
اصلا قابل مقایسه نیست با نسخه iosش که دیدم. افتضاحه
سلام به برادر هاى عزيز.من الان 5s دارم.يه چند وقتى تو فكر عوض كردن گوشيمم.نظرتون درباره ى وينفون و نسل بعدى lumia 1520 و lumia 1020 چيه و اگر كسى مى دونه از تجربش از وينفون بگه.ممنون
سلام علی جان، 1020 دوربین فوقالعاده ای داره، 1520 که سخت افزار و همچنین دوربین عالی داره ولی از طرف کسی که ویندوز داره بهت میگم صبر کن تا 1030 بیاد چون شایعاتی اومده که میگه اسنپدراگون 810 با دوربین جلو 20 و پشت هم 41 هست صبر کن تا 1030 بیاد که جایگزین 1020 است اونوقت هم سخت افزار هم دوربین فوقالعاده ای داری، بعد گوشی را عوض کن کمی صبر کن ولی اگر صبر نداری 1520 بگیر چون علاوه بر سخت افزار آپدیت هایی که میاد امکاناتی داره که فقط مختص 930 و 1520 است
جالبه كه توي استور ويندوز ٨ هست بعد تو ويندوزفون تازه اومد!
اپليكيشن كاربرديه، تو صفحات بزرگ خيلي حال ميده.