با Favorites Widget مخاطبین دلخواه خود را در دسترس داشته باشید
جدیدترین سیستم عامل موبایل و تبلت اپل، یعنی 8 iOS [مطالعه کنید: بررسی iOS 8] قابلیت جدیدی نسبت به نسخه های قبلی خود داشت و آن، اضافه کردن ویجت به بخش اعلانات یا Notification Center ...
جدیدترین سیستم عامل موبایل و تبلت اپل، یعنی 8 iOS [مطالعه کنید: بررسی iOS 8] قابلیت جدیدی نسبت به نسخه های قبلی خود داشت و آن، اضافه کردن ویجت به بخش اعلانات یا Notification Center است. در این بخش شما می توانید ویجت های کاربردی را به آن اضافه کنید. به طور مثال ما پیش از این به ویجت تاریخ شمسی اشاره کرده بودیم و حال، قصد داریم به یک مورد دیگر اشاره کنیم.
با اپلیکیشن Favorites Widget به راحتی می توانید مخاطبینی که بیشترین تماس را با آنها دارید را در بخش اعلانات به صورت ویجت در اختیار داشته باشید. البته باید بگوییم این قابلیت در همین نسخه از iOS با دو بار فشردن دکمه هوم وجود دارد و در آن قسمت شما می توانید آخرین مخاطبین خود را ببینید. اما از سه جهت این ویجت بهتر عمل می کند: اول اینکه استفاده اجباری از دکمه هوم را کمتر خواهید کرد و دوم، مخاطبین این بخش برخلاف مورد قبلی تغییر نمی کنند و همیشه ثابت می مانند و در نهایت، دسترسی به این افراد نیازی به فشردن دکمه ای ندارد و با یک سوایپ ساده آنها را خواهید یافت.
به وسیله این اپلیکیشن شما می توانید در ویجت آن، مخاطبین دلخواه خودتان را در بخش اعلانات اضافه و کم کنید و همچنین امکان قرار دادن گروهی افراد هم قرار دارد. به طور مثال، شما می توانید گروهی با نام "خانواده" بسازید و پدر، مادر، همسر، خواهر و برادر خود را در آنجا قرار داده و در گروهی دیگر، همکاران خود را جای دهید. ضمن اینکه امکان تغییر روش نمایش اسامی را به دو صورت نام کامل و یا فقط حروف اول برای صرفه جویی در فضا خواهید داشت.
این اپلیکیشن برای اضافه کردن ۴ مخاطب در ویجت رایگان بوده اما با پرداخت ۰.۹۹ دلار، هر تعداد مخاطب که نیاز داشتید را می توانید در این بخش اضافه کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

عالی بود مثه همیشه مرسی
چه باحاله
اينم يه keyboard خوب واسه نقاشي كردن و فرستادنش توي مسيج واسه دوستانتون
فقط تحت imassage
ScribbleBoard for iOS 8 - Keyboard to draw your messages by BSP US
https://appsto.re/us/ZZ-n2.i
اين ويجتها فكر كنم زياديشونم خوب نيست
ناراحت نشید دوستان ولی این برنامه بصورت پیش فرض تو انرویید هست
یه ویجت که مستقیم به مخاطب زنگ میزنه
آقایون شرمنده من دارم روانی میشم !
ویندوز 10 و دانلود کردم ... ویندوز خودمم 8.1 با آخرین آپدیته ...
ارزش داره جایگزین این ورژن به بلوغ رسیده کنم ؟
(در نظر داشته باشید اگر بخوام دوباره 8.1 نصب کنم باید باز آپدیت دانلود کنم :| )
بازی هامم مهمه ! واقعا موندم ! چون جای دیگه هم نیست که هردو نصب باشن :|
ممنون :)
من این برنامرو وقتی تازه ای او اس ۸ اومده بود دانلود کردم ولی اصلا دوست نداشتم
یه جوریه
تازه اون موقع فیری بود
برنامه ی همچین کاربردی ایم نیست
فكر نمي كنم نيازي باشه براي قابليتي كه به صورت پيش فرض در iOS وجود دارد ١ دلار خرج كنيم ؟ حتي اگر امكانات اضافه اي داشته باشد كه به نظر من چندان ضروري نيستند . در ضمن اگر نگران خراب شدن دكمه هوم آيفون يا آيپد خود هستيد مي توانيد Assistive Touch رو فعال كنيد .
یه دلار واسه کسی که وارد اکوسیستم :apple: میشه, چیزی نیست!
:)
من که یه ویجت بینگ رو گزاشتم برای عکس روزش با ترند هاش.