ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زندگی پس از سونی: نمایش نمونه اولیه لپ تاپ هیبریدی توسط وایو

لنوو ثابت کرد می تواند یک بیزینس ناخواسته (رایانه های خانگی) را از کمپانی قدرتمند IBM بخرد و آن را به موفقیت بزرگ خود تبدیل کند. این اتفاق در رابطه با سونی هم رخ داد و ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱۵ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

لنوو ثابت کرد می تواند یک بیزینس ناخواسته (رایانه های خانگی) را از کمپانی قدرتمند IBM بخرد و آن را به موفقیت بزرگ خود تبدیل کند. این اتفاق در رابطه با سونی هم رخ داد و این شرکت بخش رایانه های خانگی خود را فروخت و حالا، وایو قصد دارد نام خود را حفظ کند.

اخیرا این شرکت نخستین نمونه اولیه لپ تاپ/تبلت تبدیل شونده (هیبریدی) خود را به نمایش گذاشت. این دستگاه که نمایشگر ۱۲.۳ اینچی دارد و در ژاپن حداقل ۱۸۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. این اولین محصولی از وایو است که هیچ نشانی از سونی در آن دیده نمی شود. چرا که برخی محصولات سونی پس از واگذاری بخش وایو، به همان شکل تحت مالکیت شرکت جدید به بازار عرضه شدند.

2

این لپ تاپ/تبلت هیبریدی رزولوشن نمایشگری معادل ۲۵۶۰ در ۱۷۰۴ پیکسل دارد که دارای نسبت ۳:۲ است و فضای خوبی را در اختیار شما در ۱۲.۳ اینچ قرار می دهد. همانطور که انتظار داریم، این دستگاه از قلم استایلوس پشتیبانی می کند و احتمالا امکانات خاص وایو را در آن خواهیم دید. پردازنده این دستگاه هم از نوع هاسول اینتل بوده که یک پردازشگر چهار هسته ای قدرتمند است و همچنین، پردازنده گرافیکی این نمونه اولیه هم از نوع Iris بود.

bg_02

وایو به وال استریت ژورنال گفت که قصد دارند راهی که پاناسونیک در ژاپن پیش گرفت را دنبال کنند، یعنی عرضه دستگاه های رده بالا، قدرتمند و متعاقبا جذب مخاطبین برای خرید آنها. این شرکت قصد دارد این تئوری را فعلا فقط در ژاپن به آزمایش بگذارد و اولین محصول خود را در ماه مه سال آینده میلادی به بازار کشورش عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • شهریار

    بعد از رفتنش واقعا جایگزینی براش پیدا نمیکردم . خوب شد یه محصول جدید ازش اومد .

  • LG Forever

    حیف سریه وایو نبود که سونی نابودش کرد ؟؟؟!!!

  • Arash_

    به واسطه شغلم،لپتاب بخش جداناپذیر زندگی کاری من بوده هست و بالطبع همکاران و مشتری های ما نیز از این فناوری بهره مند هستند.
    به جرات میتوانم بگویم کمتر مدل لپتابی در ایران وجود داشته باشد که من با ان مدل کار نکرده باشم.

    در مورد لپتاپ های وایو همین پس که سایر برند ها فرسنگ ها کیلومتر با فناوری کیبورد سونی در مقطع زمانی یکسان فاصله داشتند.

    در این حوزه ،برند های معتبر و با کیفیت فراوان است اما سونی یک چیز دیگر بود.

    به عبارت ساده مرسدس بنز بود، اما نمیتوان بی ام دبلیو را هم ندید گرفت.

    :sony:

  • hossein

    تا موقعی که وایو به سونی برنگرده سراغ هیچ لب تاب و امثالش نمیرم, به جز لب تاب های گیمینگ msi.

  • آریا

    با این قیمت مگه آدم دیونست سرفیس رو ول کنه اینو بخره!!!!

  • آریا

    با این قیمت مگه آدم دیونست سرفیس رو ول کنه اینو بخره

  • bahram

    فکر نمیکنم بتونه مثل پاناسونیک بشه

  • (سیب کوچولو)

    چیز بسیار خوبی هست ولی چه فایده که قیمتش بالاست

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • PHOENIX

    این که خیلی شبیه vaio tap 11 ه
    که واسه زمانیه که وایو واسه سونی بوده
    فقط رنگشو عوض کردن و مدل پایه رو عوض کردن و سخت افزار قوی تری گزاشتن وگرنه که همون قبلیس

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی