دعوتنامه های مراسم اپل ارسال شد؛ ۲۴ مهر ماه را در تقویم خود علامت زنید
همانطور که پیش از این نیز در دیجیاتو اعلام کرده بودیم، اپل قصد دارد طی مراسمی از آیپد های جدید خود رونمایی به عمل آورد. دقایقی پیش دعوتنامه این مراسم به صورت رسمی از سمت ...
همانطور که پیش از این نیز در دیجیاتو اعلام کرده بودیم، اپل قصد دارد طی مراسمی از آیپد های جدید خود رونمایی به عمل آورد. دقایقی پیش دعوتنامه این مراسم به صورت رسمی از سمت اپل برای خبرنگاران ارسال شد و اکنون با قطعیت می توان گفت که در ۲۴ مهر ماه شاهد معرفی محصولاتی جدید از سمت اپل خواهیم بود.
بر اساس شنیده ها آیپد ایر جدید به تکنولوژی TouchID مجهز خواهد بود. همچنین پیش بینی می شود iPad air 2 در مقایسه با مدل های قبلی از ضخامت و وزن کمتری نیز برخوردار باشد. علاوه بر آیپد ها، خبر هایی نیز از کامپیوتر های مک به گوش می رسد. بر اساس این اخبار به احتمال زیاد سرانجام iMac با نمایشگر رتینا به بازار عرضه خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه
امیدوارم توی آیمک های جدید فکری به حال دوربین وبکن کرده باشه
توی ۰۸۸ که زیاد رضایت بخش نیست
احتمالا منظور از این نوشته دیر امدن تکنولوژی تاچ ایدی و رتینا در مک هاست
خیلی هم خوب.خوشحال شدم.دوست دارم این دفعه دیگه بترکونه :D
این دفعه باید روی خیلیا رو کم کنه :)
مطمئنم آیپد های جدید صفحه نمایش با رنگ های بیشتری دارن
و البته سرعت جابجایی رنگ ها در صفحه نمایش هم بالا رفته
مراسم اپل همیشه جذابیت خاصی داشته، حتی برای منتقدان و رقبا.
امیدوارم به اپلی ها خوش بگذره.
بی مایه فتیره
وقتی پول نداشته باشی محصولات اپل بخری همه ی اینا یعنی کشک
سلام دوستاي گلم يه سوال دارم؟! يه ديكشنري حرفه اي براي انگليسي به فارسي و فارسي به انگليسي ميخوام كه ترجمش مثل گوگل ترنليت جابه جا نشه براي آيفون؛
ببخشيد بي ربط بود ولي شديدأ احتياج دارم؛
در مورد كنفرانس اپل هم كه به نظرم فقط شاهد بهبود هايي خواهيم بود ولي اگه آيپد ١٢/٥ اينچي رو معرفي كنه فك كنم محصول انقلابي بشه تو صنعت تبلت همونجوري كه سري نوت سامسونگ همه ي شركت ها رو وادار به ساخت فبلت كرد... مك هم اگه معرفي بشه عالي ميشه... از نظر من محصولات اپل هميشه بهترين هستند. من به اين جمله اعتقاد دارم:"هرکسی که از ساختمان اپل خارج میشود می داند که خلاقیت در این شرکت هنوز زنده است و هر فردی در این باره تردید دارد، برای اظهار نظر در این رابطه بیش از اندازه کوچک است."
به امید روزی که اپل، دیجیاتو به این جور مراسم های دعوت کنه
جوووووووونم یه وبلاگ نویسیه زنده ی دیگه ... مانی اگه وبلاگ نویسی زنده نذاری من میدونمو تو و رضا و محسن و عماد و...