ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دعوتنامه های مراسم اپل ارسال شد؛ ۲۴ مهر ماه را در تقویم خود علامت زنید

همانطور که پیش از این نیز در دیجیاتو اعلام کرده بودیم، اپل قصد دارد طی مراسمی از آیپد های جدید خود رونمایی به عمل آورد. دقایقی پیش دعوتنامه این مراسم به صورت رسمی از سمت ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۶ مهر ۱۳۹۳  |  ۲۱:۳۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که پیش از این نیز در دیجیاتو اعلام کرده بودیم، اپل قصد دارد طی مراسمی از آیپد های جدید خود رونمایی به عمل آورد. دقایقی پیش دعوتنامه این مراسم به صورت رسمی از سمت اپل برای خبرنگاران ارسال شد و اکنون با قطعیت می توان گفت که در ۲۴ مهر ماه شاهد معرفی محصولاتی جدید از سمت اپل خواهیم بود.

بر اساس شنیده ها آیپد ایر جدید به تکنولوژی TouchID مجهز خواهد بود. همچنین پیش بینی می شود iPad air 2 در مقایسه با مدل های قبلی از ضخامت و وزن کمتری نیز برخوردار باشد. علاوه بر آیپد ها، خبر هایی نیز از کامپیوتر های مک به گوش می رسد. بر اساس این اخبار به احتمال زیاد سرانجام iMac با نمایشگر رتینا به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه

  • NAKOOT

    امیدوارم توی آیمک های جدید فکری به حال دوربین وبکن کرده باشه

    توی ۰۸۸ که زیاد رضایت بخش نیست

  • reza

    احتمالا منظور از این نوشته دیر امدن تکنولوژی تاچ ایدی و رتینا در مک هاست

  • bahram

    خیلی هم خوب.خوشحال شدم.دوست دارم این دفعه دیگه بترکونه :D
    این دفعه باید روی خیلیا رو کم کنه :)

  • مجتبی

    مطمئنم آیپد های جدید صفحه نمایش با رنگ های بیشتری دارن
    و البته سرعت جابجایی رنگ ها در صفحه نمایش هم بالا رفته

  • روناک

    مراسم اپل همیشه جذابیت خاصی داشته، حتی برای منتقدان و رقبا.
    امیدوارم به اپلی ها خوش بگذره.

  • حمید

    بی مایه فتیره
    وقتی پول نداشته باشی محصولات اپل بخری همه ی اینا یعنی کشک

  • peyman

    سلام دوستاي گلم يه سوال دارم؟! يه ديكشنري حرفه اي براي انگليسي به فارسي و فارسي به انگليسي ميخوام كه ترجمش مثل گوگل ترنليت جابه جا نشه براي آيفون؛
    ببخشيد بي ربط بود ولي شديدأ احتياج دارم؛
    در مورد كنفرانس اپل هم كه به نظرم فقط شاهد بهبود هايي خواهيم بود ولي اگه آيپد ١٢/٥ اينچي رو معرفي كنه فك كنم محصول انقلابي بشه تو صنعت تبلت همونجوري كه سري نوت سامسونگ همه ي شركت ها رو وادار به ساخت فبلت كرد... مك هم اگه معرفي بشه عالي ميشه... از نظر من محصولات اپل هميشه بهترين هستند. من به اين جمله اعتقاد دارم:"هرکسی که از ساختمان اپل خارج می‌شود می‌ داند که خلاقیت در این شرکت هنوز زنده است و هر فردی در این باره تردید دارد، برای اظهار نظر در این رابطه بیش از اندازه کوچک است."

  • (سیب کوچولو)

    به امید روزی که اپل، دیجیاتو به این جور مراسم های دعوت کنه

  • LG Forever

    جوووووووونم یه وبلاگ نویسیه زنده ی دیگه ... مانی اگه وبلاگ نویسی زنده نذاری من میدونمو تو و رضا و محسن و عماد و...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی