ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ظهور یک تلفن همراه هوشمند ۶ اینچی از موتورولا در FCC

اگر نگاهی به شایعات اخیر مبنی بر عرضه نکسوس بعدی داشته باشیم، خواهیم دید که به احتمال بسیار زیاد موتورولا سازنده این دستگاه خواهد بود. گفته شده که نکسوس ۶ دارای اسم رمز نهنگ وحشی ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱۶ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۸:۲۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر نگاهی به شایعات اخیر مبنی بر عرضه نکسوس بعدی داشته باشیم، خواهیم دید که به احتمال بسیار زیاد موتورولا سازنده این دستگاه خواهد بود. گفته شده که نکسوس ۶ دارای اسم رمز نهنگ وحشی (Shamu) خواهد بود و یک صفحه نمایش ۶ اینچی خواهد داشت. حال دستگاهی از موتورولا در وب سایت کمیسیون ارتباطات فدرال امریکا (FCC) قرار گرفته که به این شایعه قوت بخشیده.

طبق اسناد منتشر شده در وب سایت FCC، دستگاه مذکور یک تلفن همراه هوشمند از شرکت موتورولا است که نمایشگری ۶ اینچی دارد و (فعلا) با شبکه های مخابراتی AT&T و T-Mobile سازگار است. مثل همیشه، نمایندگان موتورولا از کمیسیون ارتباطات فدرال امریکا درخواست کرده اند که تمامی اطلاعات مربوط به مجوزهای محصولات شان را از دید عموم مخفی نگاه دارند، بنابراین ما اطلاعات دقیق تری از این محصول در دسترس نداریم.

اما چندی پیش هم خبرهایی منتشر شد که اپراتور ورایزن امریکا در حال آماده شدن برای عرضه نکسوس ۶ است و از طرفی، وب سایت Geekbench اطلاعاتی را از بنچمارک یک محصول موتورولا با اسم رمز نهنگ وحشی (Shamu) منتشر کرد. با استناد به اطلاعات منتشر شده توسط گیک بنچ، محصول مذکور چهار هسته ای بوده و از سرعت پردازشی معادل ۲.۶۵ گیگاهرتز برخوردار است و همچنین، ۳ گیگابایت رم این پردازنده را همراهی می کند.

این احتمال وجود دارد که قبل از نسخه های محدود به اپراتورها، نمونه سازگار با تمام شبکه های مخابراتی GSM منتشر شود ولی هنوز هیچ خبر دیگری از این موضوع در دست نیست و فعلا باید صبور باشیم تا ببینیم این همکاری بین ۲ شرکت واقعیت دارد یا خیر. اما با توجه به شایعات بسیار زیادی که در این رابطه منتشر شده می توان حدس زد که نکسوس ۶ را ما از طریق موتورولا دریافت خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • __AmIr__

    گوگل چون میخواست آخرین گوشی سری نکسوس رو بزنه و جای خالی یه فیلت در کارنامه اش خالی بود به نیاز مصرف کننده اصن توجهی نکرد ، یکی مث من که 6ماهه منتظر سوگولی همکاری گوگل و موتورولام و آخرش با یه فبلت 6 اینچی مواجه میشم :|

  • عــــــامـــــــــر

    گوشی های موتورولا رو دوس دارم اما تا حالا شانس استفاده از هیچکدومشو نداشتم ، خدا کنه دستم به این برسه

    • LG Forever

      موتورلا خیلی کمه گوشیاش تو ایران من فقط یه مغازه تو بازار موبایل دیدم موتو جی داشت

  • TROOL

    الان گوشی دسته اون نهنگه یعنی گوشی ضد ابه؟ عایا این چه عکسیه !!!!!!!

  • M7M

    6 اينچ !!
    من كه با آيفون پلاس كوچكتر از اين مشكل دارم فقط به خاطر اندازش ! واي به حال اين
    هيچوقت يك فبلت جاي تبلت را نميگيرد
    الكي خودتون را گول نزنيد
    هر اندازه براي خودش كاربرد مخصوص خودش را دارد و ربطي به هم ندارند
    بله ميشود آيفون كوچكتر و تبلت آيپد ميني به جاي آيپد اير گرفت ولي نميشود فبلت خريد كه يك گوشي بزرگ شده هست را به جاي يك تبلت استفاده كرد

  • borna_talebi

    واقعا میشه به یه گجت 6 اینچی گفت گوشی؟ به نظرم واژه مینی تبلت بهتره.حداقل فبلت نه گوشی

  • yekta

    خداییش عکسش خیلی مسخرس.

مطالب پیشنهادی