ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیشتازی اندروید و رشد سهم iOS و ویندوز فون در بازار تلفن های هوشمند ایالات متحده

موسسه comScore اخیراً آماری را از متوسط استفاده کنندگان پلتفرم های گوناگون موبایل در آمریکا به همراه جزئیات برند تلفن های هوشمندشان منتشر کرده است، این آمار بر مبنای داده هایی جمع آوری شده در یک بازه ی ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۶ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

موسسه comScore اخیراً آماری را از متوسط استفاده کنندگان پلتفرم های گوناگون موبایل در آمریکا به همراه جزئیات برند تلفن های هوشمندشان منتشر کرده است، این آمار بر مبنای داده هایی جمع آوری شده در یک بازه ی زمانی سه ماهه که به آگوست ۲۰۱۴ ختم شده است تولید گشته و با آمار مشابهی که از داده های جمع آوری گشته در بازه ی زمانی سه ماهه دیگری که به می ۲۰۱۴ ختم می شده مورد قیاس قرار گرفته است.

در یک بررسی ساده و در بین پلتفرم های اصلی بازار تلفن های هوشمند ایالات متحده، اندروید با مورد استفاده قرار گرفتن توسط ۵۲ درصد کاربران تا انتهای آگوست ۲۰۱۴ نسبت به رقبای خود پیشتاز بوده است و جایگاه های دوم و سوم به ترتیب در اختیار iOS از اپل و ویندوز فون از مایکروسافت قرار گرفته است.

همچنین قیاس داده های آماری در بازه های زمانی متفاوت نشان می دهد اندروید نسبت به گذشته رقم ناچیز یک دهم درصد از کاربران خودش را از دست داده و این رقم به کاربران پلتفرم اپل افزوده شده است.

02

اما آمار برندهای مورد استفاده ی کاربران تلفن های هوشمند در ایالات متحده تا حدی حکایت متفاوتی دارد و ۴۲ درصد آنها از آیفون اپل استفاده نموده در حالی که جایگاه های بعدی به دو کمپانی کره ای سامسونگ و ال جی با در اختیار داشتن به ترتیب ۲۷.۸٪ و ۶.۵٪ از کاربران می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • ruholah_rowzan

    بعد از عرضه اندروید L می خوام ببینم این آمار به چه شکل در میاد!

  • Divan Greedy

    این امار اشتباهه
    :microsoft:

  • pejman t

    جالبه ios با اينكه يه سيستم عامل انحصاري هست اينجوري وبا اين قدرت داره با سيستم عامل هايي كه بصورت فروشي هستن رقابت ميكنه

  • Parham

    ینی وقتی آدم زیر نظرش "دیدگاه شما باید توسط ادمین تایید شود !" رو میبینه، کلا از نظر گذاشتن پشیمون میشه :(

    • وحید

      گل گفتی آی گل گفتی !
      نکن آقا نکن اینکارارو با ما :/

  • Parham

    من از همینچا صمیمانه به اون 0.1 درصد کاربر سیمبیان بابت پایداریشون تبریک میگم. ;) :Nokia:

    • TROOL

      متشکر نوکیا n95

  • Mohammadjv

    شیره:)

  • zinc

    برای کل جهانم نسبتا همینطوره یا فرق میکنه؟

  • Kiomars shady

    خب نشون ميده فعلا كاربران اندرويدى زيادى مشتاق به كوچ به اى او اس نبودن
    گرچه هنوز زوده نظر بديم فكر كنم در نيم سال اينده شاهد كوچ بيشترى باشيم كه البته جاى خوشحالى داره
    در مورد وين فون هم فعلا جاش خوبه
    اين اينده اى كه دوستان ويندوزى ميگن كى هستش؟!بيست سال ديگه؟!هرموقع مال وينفون شد بگيد منم يه وينفون بخرم

    • 7.62mm

      اینا که نگاه میکنن اکثریت چی دستشونه همونو میخرن!

      • Kiomars shady

        من هرچى كه بورس باشه رو ميخرم و استفاده ميكنم!خيلى هم استفاده ميكنم!چيزى كه دست عوام معمولا امتحانشو پس داده
        وينفون هنوز به بلوغ نرسيده

        • وحید

          نه اینجوریام نیس در مورد ویندوزفون
          من درسته خودم گوشی ویندوزفونی نداشتم ولی دوستان که دارن باهاش خیلی کار میکنم.
          به نظر سیستم عامل خیلی خوب و روونیه
          یکمم میتونه واست تنوع باشه چون ظاهرش متفاوته
          البته همین ظاهرش باعث میشه خیلیا به سمتش نرن ولی بهر حال بنظر من هم سرعت رشدش عالیه و هم سیستم عامل عالی هست ...

        • 7.62mm

          حالا گوشی که مهم نیست، ولی در مراحل مهم زندگیت خودت تصمیم بگیر!

          • بهروز

            پس بجای بنز و تویوتا هم برو پراید بخر چون بیشتر دست عوامه

  • saeed_ebrahimi

    با عرضه رسمی ویندوز 10 و اعمال یکپاچگی ای که مد نظر ماکروسافت هست، قطعا باید شاهد رشد هر چه بیشتر سهم وینفون از این بازار باشیم.

  • عــــــامـــــــــر

    با کش و قوس فراوون امروز آپدیت سیان و 8.1 رسمی رو دریافت کردم روی لومیا 920 فقط میتونم بگم عالی شده ، مصرف شارج خیلی کمتر شده و سرعت و کارکرد دستگاه رفته بالا ، وقتی اینجور چیزا رو میبینم واقعا نارحت میشم که سهم وینفون انقد کمه اما همه اینها فقط و فقط بخاطر اینه که وینفون مثل دو رقیبش خیلی جوونتره و هنوز جای کار داره . آینده مال وینفونه

    • 7.62mm

      آره دقیقا مصرف باتری خیلی بهتر شده، شب که میام خونه هنوز 50 درصد شارژ دارم! 820

    • mohammadmj

      دوست عزیز سعی کن آپدیت های سیستمی رو دانلود کنی سرعتش فوق العاده میشه ....

    • sam09ft

      من که میخواستم ویندوزفون بگیرم ولی شک داشتم بعدش برا خواهرم گرفتم لومیا 630 رو
      به نظرم که خیلی خوب نیست
      محدودیت ها و مشکلات زیادی داره
      ولی بدجوری به ویندوز 10 امیدوارم و فکر میکنم مایکروسافت میتونه اینده رو مال خود کنه

      • mohammadmj

        دوست عزیز نمیدونم به 8.1 آپدیت کردی یا نه ولی سرعتش فوق العاده میشه ژست های لمسی که تو ویندوز فون هست توی اندروید نمیبینی .اصلا تعریف جدیدی از لمس توی ویندوز فون هست ......

        • sam09ft

          از اون لحاظ و سرعت اجرای برنامه های سنگین کاملا درسته
          منظور من از مشکلات مثل تم و شخصی سازی و این چیزا بود
          محدودیت ها هم که لازم نیست بگم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی