ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: ویدیو تبلیغاتی سامسونگ برای گلکسی Edge

گلکسی Edge را بی شک می توان یکی از خاص ترین موبایل های موجود دانست. این دستگاه با نمایشگر خمیده ای که در کناره سمت راست خود دارد، برای اولین بار مفهومی جدید را وارد ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۷ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گلکسی Edge را بی شک می توان یکی از خاص ترین موبایل های موجود دانست. این دستگاه با نمایشگر خمیده ای که در کناره سمت راست خود دارد، برای اولین بار مفهومی جدید را وارد دنیای موبایل ها کرده است.

با این وجود به نظر می رسد که سامسونگ قصد ندارد این محصول را به صورت گسترده در بازار های جهانی توزیع نماید. طبق شنیده ها این شرکت در سال جاری تنها ۱ میلیون دستگاه از گلکسی Edge را روانه مغازه ها خواهد کرد.

در این میان شرق آسیا اولین جایی است که پذیرای این محصول می شود. در حال حاضر پیش فروش Edge در ژاپن آغاز شده و انتظار می رود که تا پایان ماه، این موبایل برای اولین بار در اختیار متقاضیان ژاپنی قرار گیرد.

در همین راستا سامسونگ ویدیویی تبلیغاتی را برای این محصول ساخته که در ادامه می توانید آن را مشاهده نمایید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/GALAXY Note Edge 新登場篇(au).mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • bahram

    نه. به نظرم جالب نیست.نمیدنم سامی با خودش چه فکری کرده که اینو زده...

  • m

    ژاپنیا هم لهجشون مث برره ایا هستا !!

    گراکشی نوتتو هِچی !!

  • Behnam

    خوبه اين محصولش، فكر ميكنم موفق باشه توى بازار.. ميتركونه براى علاقهمندان سامسونگ و اندرويد.

  • عیسی

    گوشیه خوبیه ولی من که پول نمیدم واسه سامسونگ

  • Ali Barati

    من طرفدار سامسونگم اما این گوشی بیشتر شبیه موجود فضایی هست تا یه اسمات فون. به نظر من در آینده اینم میره تو لیست گوشی هایی که هیچ استقبالی از اون نشد ....شاید عکسش واسه کسایی که چند سال دیگه میبینن عجیب باشه. اگرچه الانم خیلی عجیبه !!!!

  • Dr.ImaN

    مثل اینکه این گوشی نمیخواد به تولید انبوه برسه فقط میخواد ببینه مردم علاقه ای نشون میدن

  • LG Forever

    برای هر گوشی 10 تا تبلیغ میده لامصب ...
    سامسونگ برندیه که همه با تبلیغای فوق العادش اونو میشناسن ...

    • TROOL

      بزرگ ترین بیلبورد lg ثبت گینس شد

      • Mohammadjv

        به یکی اکتفا نکن شما
        تو همین ایران خودمون از 10 تا تبلیغ تکنولوززی 6 تاش مال سامسونگه رو بیلبوردا!!

  • مهرداد

    طراحی ها ی سامسونگ گاهاً جسورانست و جلوتر از زمان حرکت میکنه، این خودش خوبی ها و بدیهای خودش رو داره.

  • حامد

    من والا نميخوام بگم بده ، ولي به نظرم نتونه توجهات رو به خودش جذب كنه. گفتيم حاشيه صفحه نمايش كم شه نه اين كه بيان خميده بزنن!!خود طرفداران سامسونگ هم نوت 4 رو ميخرن نه اين رو نميدونم چرا؟؟؟

    • erfanm

      من اگه پولش رو داشته باشم بی شک اینو میخرم
      دلیلش هم مشخصه امکانات خیلی خوبی داره اون نمایشگر کنارش و خاصه

  • عــــــامـــــــــر

    یه گوشی با نوآوری خاص که خود سمسونگ هم هنوز بهش اطمینان نداره و اینو میشه از خبر در مورد تولید محدودش فهمید اما شکست و پیروزی این گوشی به خود سامسونگ بستگی داره که اون قسمت خمیده رو چقد پرکاربرد بکنه که یه خریدار رو واردار کنه یه گوشی ساده مثل نوت 4 رو نگیره و بره این رو بگیره

    • TROOL

      خخخخخخخ عامر داش دیروز داشتیم با بچه ها ای پی ها رو چک میکردیم {من بلد نبودم کسه دیگه ای }داشت بررسی میکرد
      من و شما تو یه مورد عین هم بودیم.
      امیدوارم واسه شما دیگه اشتباه کرده باشه.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی