ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

PlayStation Experience در ماه دسامبر برگزار خواهد شد

کمتر از 2 ماه دیگر، برند پلی استیشن سالگرد 20 سالگی اش را جشن خواهد گرفت. ششم و هفتم دسامبر 2014 را در تقویم های خود علامت بزنید چرا که سونی تصمیم دارد جشنی بزرگ در ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۹ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۵:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمتر از 2 ماه دیگر، برند پلی استیشن سالگرد 20 سالگی اش را جشن خواهد گرفت. ششم و هفتم دسامبر 2014 را در تقویم های خود علامت بزنید چرا که سونی تصمیم دارد جشنی بزرگ در لاس وگاس برگزار کند.

جشن PlayStation Experience، دو روز به طول خواهد انجامید و کسانی که مایل به شرکت در آن باشند می توانند تا 20 اکتبر منتظر جزئیات بیشتر بمانند اما برای جمعیت غالبی که فرصت دستیابی به این مراسم وجود ندارد به اندازه کافی محتوا وجود دارد.

در بلاگ پلی استیشن به نمایش بازی های جدیدی که قرار است سال آینده منتشر شوند اشاره شده. چندی پیش نیز یکی از عوامل استودیو ناتی داگ اشاره کرده بود که Uncharted 4 به زودی نمایشی مهم خواهد داشت.

اما اهمیت مراسم از آنجایی سرچشمه می گیرد که منابع معتبر، خبر از معرفی 2 بازی بزرگ با بودجه های بالا را داده اند. یکی از آن ها توسط استودیوهای داخلی سونی تولید می شود اما در مورد بازی دوم کوچک ترین اطلاعاتی مطرح نشده است.

پلی استیشن، برای اولین بار در تاریخ 3 دسامبر سال 1994 در ژاپن عرضه شد و تا آن زمان تنها کنسولی بود موفق به فروش بیش از 100 میلیون واحد در سراسر جهان شده بود. پلی استیشن بعدی، 6 سال بعد و در سال 2000 به بازار آمد و تا به امروز هم با 155 میلیون واحد فروخته شده، پرفروش ترین کنسول خانگی تاریخ و یک نماد محسوب می شود. اما پلی استیشن 3 یک سال پس از رقیب قدرتمندش، در سال 2006 پا به میدان گذاشت.

عوامل متعددی دست به دست هم دادند تا پلی استیشن 3 به اندازه دو عضو دیگر خانواده اش موفق نباشد و در مجموع تا به امروز حدود 80 میلیون واحد بفروشد. اما پلی استیشن 4 سال گذشته با مقبولیتی بی نظیر رو به رو شد و در عرض 9 ماه، 10 میلیون واحد فروخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • parsa

    اصلا روايت داريم كسي كه the last of us رو تموم نكرده باشه گيمر نيست. بازي هاي انحصاري پلي واقعا حرف ندارن :) اين ننه مرده پلي ٤ هم كرك نميشه فيض ببريم

  • LG Forever

    ما که تو این مراسما نمیتونیم بریم خوش به حال کسایی که میتونن برن من بازی های ویدیویی رو با پلی استیشن میشناسم یادش بخیر
    پلی 1 :(

  • سید علی

    سلام دوستان من میخوام یه کنسول بخرم بین پلی3 و ایکس باکس 360 گیر کردم
    به نظر شما کدومو بخرم؟

    • ali

      100dar100 ps3 bekhar kharidi halesho bebar yade ma ham bokon ps3 khili behtare khodamam daram ba ps4 ham avaz nemikonam chon ta 2ya3 sal dige hack mishe .

    • محمدحسن

      سلام . ببین در نسل قبل 360 به نظرم بهتر بود . ولی پلی 3 با بازی های انحصاری فوقالعاده اش خیلی عالی بود .
      ولی در نسل 8 کلا صحفه برگشته . ps4 خیلی سر تره . اینو با هزار دلیل برات اثبات میکنم . سی پی یو قوی تر . بازی هایی انحصاری بهتر . 50 درصد عملکرد بهتر . اجرا کردن با رزولیشن بالاتر نسبت به x1 و....... . به نظر من 400 تومن نو نسل هفت و هشت اختلافه . به نظر منps4 . یه بازی میگری یا دو تا بعد عوض کن. تو دیوار میتونی تو گروهای وایبر مغازه دار و... .

    • Divan Greedy

      ایکس باکس وان / هر چی دوره ای داره با اومدن 2015 و زیاد شدن بازی های کنسول های نسل هشتمی دیگه خریدن کنسول ها نسل هفتمی خیلی عقلانی نیست

  • رضا

    برگذار ؟؟؟!!!!! ===== برگزار

  • عــــــامـــــــــر

    یک ماه به بابام میگفت پلی استیشن میخوام امروز و فردا میکرد همش تا اینکه ساعتای 8 تو خونه نشسته بودم دیدن زنگ میزنن تا در رو باز کردم دیدم یه مرد وایساده با یه پلی استیشن مینی گفت اینو بابات داده برات بیارم منم همگار بابات هستم اصلا بال در آوردم اونم به حدی که به طرف تعارف نکردم بیاد داخل از 9 بازی کردم تا 3 شب ای حال داد یکی از شیرینترین خاطراتم بود :playstation:

    • B

      خوشبحالت. من یادمه کلی ب بابام گفتم اما نخرید. وقتی دو سه سال بود که همه پی اس ۲ داشتن، یکی از پسر خاله هام برام یه پی اس ۱ فرستاد(بابام نخرید). وقتی همه اکس باکس ۳۶۰ داشتن، بابام به زور برام پی اس ۲ خرید. کلا فک میکنم بش حالم گرفته میشه.

  • bahram

    پلی استیشن رو خیلی دوست دارم.یادآور خاطرات خیلی خوبیه واسم
    :playstation:
    خوش به حال کسایی که میتونن برن به این مراسم :love:

    • TROOL

      عکس پروفایلت خیلی باحاله
      .

      • bahram

        شما لطف داری داداش
        __________________
        کوبانی قهرمان

  • borna_talebi

    وای کاشکی ميشد برم. DivanGreedyشما که اونجایی یه سر برو. میدونم راهش زیاده و هزینش زیاده و طرفدار ایکس‌باکسی! اما برو :-)

    • Divan Greedy

      من تا حالا 3 بار رفتم لاس وگاس راهش نزدیکه 3 تا 4 ساعت با ماشینه/ قیمتشا هم اعلام شده 50 دلار واسه یه روز 90 تا واسه دو روز که مفته(دیجیاتو تکمیل کن خبرو) ، اما نمی دونم برم یا نرم می خوام برم ces 2015 فاصله زمانی این و ces هم خیلی نیست ، نمی دونم

      • TROOL

        ویزا خونوادگی داری یا ویزا شخصی ؟ گرین کارت؟

        • Divan Greedy

          گرین کارت تا دو سال دیگه هم پاسپورت/ از امروز تا 12 اکتبر Xbox live gold مجانی شده ، حسابی لذتشو ببرید

          • TROOL

            الان کدوم شهری ؟ گرین گرفتن راحته یا نه ؟چرا تا 2 سال؟

    • TROOL

      اقا یکی بلیط منم حساب کنه من برم این نمایشگاه
      یه trool کم داره
      برم براتون کنفرانسو پخش مستقیم میزارم با وبلاگ نویسی زنده.

مطالب پیشنهادی