ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه جیبی ماینکرفت بالاخره به ویندوزفون خواهد آمد

پس از خرید جنجال برانگیز مایکروسافت و جدا شدن خالقین ماینکرفت از موجانگ، انتظار می رفت که بالاخره نسخه جیبی ماینکرفت برای تلفن های همراه ویندوزفونی عرضه شود و این اتفاق به زودی رخ خواهد ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۰ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پس از خرید جنجال برانگیز مایکروسافت و جدا شدن خالقین ماینکرفت از موجانگ، انتظار می رفت که بالاخره نسخه جیبی ماینکرفت برای تلفن های همراه ویندوزفونی عرضه شود و این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

براساس توییت ینس برگنستن، یکی از اعضای موجانگ، Minecraft: Pocket Edition نهایتا در دستور کار استودیو قرار گرفته:

"بله، ماینکرفت: نسخه جیبی به ویندوزفون می آید. پورتِ انجام شده همین حالا هم اجرا می شود اما پیش از هرگونه عرضه ای باید کارهای بسیاری روی آن انجام دهیم.

Minecraft: Pocket Edition تا انتهای آپریل 2014، بیش از 21 میلیون واحد فروخته بود در حالی که پایه ی کاربرانی که روی ویندوز ثبت نام کرده اند از مرز 100 میلیون گذشته است.

مایکروسافت پس از خرید استودیو موجانگ، اظهار نمود که هیچ گاه پشتیبانی اش را از نسخه های دیگر دریغ نخواهد کرد و ماینکرفت به صورت انحصاری کنسول های اکس باکس درنخواهد آمد. در مورد آینده ی ماینکرفت تنها باید منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • کیپ کالم

    دم مایکروسافت گرم

  • LG Forever

    دمه مایکروسافت گرم

  • هیپ هاپ

    دارم اخبار مایکروسافت رو تو دیجیاتو میخونم نه سایتای همسایه ، مرسی دیجیاتو

  • saeed_ebrahimi

    ماکروسافت داره همه ی امکانات ممکن رو ماله خودش میکنه.

  • عــــــامـــــــــر

    حالا اگر همین شرکتو فلان کمپانی میخرید اول انحصاریش میکرد و بعدم شروع میکرد به پول گرفتن

  • bahram

    خوبه

  • مهرداد

    حرکت جالبی از مایکروسافت، دوستت دارم مایکروسافت :-)

  • TROOL

    خبر خوبی بود

  • (سیب کوچولو)

    مایکروسافت داری به کجا میری!!!

  • فاميل دور

    واقعا اين كار مايكروسافت رو خيلي دوست دارم كه اين بازي رو حتي بعد از خريد انحصاري نكرد . اميدوارم دوستان ويندوزفوني هم از اين بازي ( كه الان ديگه بازي خودشونه ) لذت ببرند .

مطالب پیشنهادی