ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی ادعا می کند Xperia E3 هم همان مصرف باتری زد ۳ و زد ۳ کامپکت را دارد

شب گذشته ما "بررسی آخرین پرچمدار سونی، XPeria Z3" را برای شما منتشر کردیم. در بخش باتری به عرض تان رساندیم که این دستگاه از مصرف باتری بسیار خارق العاده ای برخوردار است و به سادگی ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲۲ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۰:۳۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شب گذشته ما "بررسی آخرین پرچمدار سونی، XPeria Z3" را برای شما منتشر کردیم. در بخش باتری به عرض تان رساندیم که این دستگاه از مصرف باتری بسیار خارق العاده ای برخوردار است و به سادگی می توان تا ۲ روز بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کرد. حال سونی این موضوع را در مورد آخرین میان رده اش، یعنی Xperia E3 هم صادق دانسته و گفته این دستگاه هم تا ۲ روز می تواند دوام بیاورد.

البته باید بگوییم اکسپریا ئی ۳ از پردازنده بسیار قدرتمند یا رزولوشن بالای زد ۳ برخوردار نیست اما باید بدانیم که باتری این تلفن هوشمند میان رده سونی، از ظرفیت کمتری هم (۲۳۳۰ میلی آمپر) برخوردار است.

سونی فروش اکسپریا ئی ۳ را در ماه پیش آغاز و قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار برای آن تعیین کرد. این میان رده از اندروید کیت کت ۴.۴ برخوردار است و در چهار رنگ مشکی، سفید، زرد و مسی عرضه شده است. ئی ۳ دارای نمایشگری ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل است و امکان پشتیبانی از نسل چهارم مخابراتی LTE را دارد. از دیگر مشخصات سخت افزاری آن می توان به پردازنده چهار هسته ای اسنپدرگن ۴۰۰ با توان پردازشی ۱.۲ گیگاهرتز، یک گیگابایت رم، دوربین های ۵ و VGA در عقب و جلوی آن و فضای داخلی ۴ گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی اشاره کرد.

مطمئنا به محض دریافت این میان رده زیبا آن را برای شما بررسی کرده و از صحت و سقم ادعای سونی اطمینان حالص می کنیم و به اطلاع شما می رسانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • LG Forever

    خدایی هنوز موندم برا چی سونی زد 3 رو معرفی کرد ؟!

    • شهریار

      من موندم چجوری بعضیا میرن طرفدار ال جی میشن؟ فازتون چیه؟
      اگه گوگل پروژه نکسوس رو نمیداد دست ال جی که پارسال ورشکسته بود

  • Sepehr

    البته به نظر من اين گوشي و xperia e1 پــــايين رده هستند(كلا سري ئي پايين رده ان)
    سري c و m و t ميان رده محسوب ميشن
    Zها هم ك پرچمدار

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

    • LG Forever

      این جملت دیگه خیلی تکراری شده اپدیتش کن :)

  • bahram

    از سونی هر چی بگی بر میاد.بعید نیست

  • عباس

    مطمینم نصف بیشتر دوستانی که به رابط کاربری سونی خرده میگیرن تا حالا یک بار هم با گوشیهای سونی کار نکردن، فقط یه چیزی از موبایل فروش ها شنیدن یا منابع نا معتبر دیگه که فقط قصد تخریب سونی رو دارن، وگرنه به نظر من رابط کاربری سونی فوق‌العاده user friendly هستش و کار کردن با اونو بسیار روان و لذتبخش میکنه

    • شهریار

      منم باهات موافقم اما کمی هیجان نیاز داره که امیدوارم تو اندروید 5 شاهدش باشیم. رنگبندی مهمترین عامله رابط کاربریه

  • poria

    تنها چیزی که باعث میشه از سونی دوری کنم رابط کاربریشه...اگه یه دستی بهش بکشه خیلی خوب میشه...
    بقیه موارد تو z3 واقعا خوب بوده...مخصوصا باتری که طول عمرش واقعا مهمه...

  • سجاد

    آقای پورحسینی شرمنده ایراد میگیرم ولی کلمه (برخوردار) فقط در جملات که برتری رو نشون میده استفاده میشه

    • شهریار

      جمله ایشونم دقیقا دلالت بر برتری سونی داشت

  • عــــــامـــــــــر

    از سونی هرچی برمیاد ، بعد از جادوی زد ۳ و زد ۳ کامپکت مطمئنا این گوشی هم میتونه تو زمینه باطری عالی باشه

  • وحید

    الان لومیا 1520 رو اسمشو نمیبرن چون میدونن له میشن؟!
    "مصرف باتری خارق العاده"؟!
    حتما 1520 خارق الکره زمینه دیگه نه؟!
    چقدرررررررررر تعصب آخه...

    • شهریار

      به یه پاره اجر هم اگه باطری وصل کنی مصرفش خارق العاده میشه.
      اخه ویندوز فونم سیستم عامله؟ کشکه بخدا من داشتمش

    • borna_talebi

      کل ویندوزفون ها یه گوشیتون عمر باطریش خوبه همش همونو بگید. خسته نشدید؟ اگر اینقدر ویندوزفون خوبه عمر باطری آخرین پرچمدارتون(لومیا 930) رو برو با زد3 مقایسه کن بعد حرف بزن

مطالب پیشنهادی