تماشا کنید: تست سرعت اینترنت نسل پنجم مخابراتی توسط سامسونگ
یکی از زیبایی های تکنولوژی پیشرفت همه روزیه و رو به جلوی آن است. در حالی که بسیاری از شبکه های مخابراتی دنیا مشغول تست و بهبود نسل چهارم خود هستند، آزمایش های شبکه 5G ...
یکی از زیبایی های تکنولوژی پیشرفت همه روزیه و رو به جلوی آن است. در حالی که بسیاری از شبکه های مخابراتی دنیا مشغول تست و بهبود نسل چهارم خود هستند، آزمایش های شبکه 5G یا نسل پنجم هم آغاز شده. البته هنوز راه زیادی تا عرضه عمومی آن باقی مانده و در این بین، سامسونگ یکی از شرکت هایی است که در میانه راه قرار دارد.
باید به عرض تان برسانیم این شرکت توانسته در آزمایشات نسل پنجم مخابراتی به رکورد بسیار فوق العاده ۹۴۰ مگابایت بر ثانیه (۷.۵ گیگابیت) دست یابد. اما این سرویس سامسونگ در حال حرکت چه سرعتی را در اختیار کاربر می گذارد؟
سامسونگ طی آزمایشی در یک پیست اتومبیل رانی خودرویی را به آنتن های دریافت سیگنال نسل پنجم مجهز و با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ثانیه شروع به حرکت کرد و بدین ترتیب رانندگی در یک بزرگراه را شبیه سازی کرد. نکته بسیار جالب در اینجا است که سامسونگ توانست در سرعت ۱۱۰ کیلومتر به سرعت دانلود ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه (۱۵۰ مگابایت بر ثانیه) برسد.
در این تست از فرکانس های کوتاه برد ۲۸ گیگاهرتزی استفاده شد ولی به لطف فن آوری Hybrid Adaptive Array Technology توانست این طول موج را به مسافت های طولانی تر هم ارسال کند.
البته همانطور که گفتیم راه زیادی برای عمومی شدن نسل پنجم مخابراتی باقی مانده و همانطور که پیش می رویم، سرعت اینترنت همراه روز به روز بالاتر از قبل می رود. پیش نهاد می کنیم ویدیوی تست سرعت نسل پنجم مخابراتی سامسونگ را از دست ندهید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/5G-Live-Demonstration.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اشتباهی تایپ کردم :))))))))))))))))))))))))))))
سامسونگ بينظيره واقعا عاليه،اگه اين كارو اپل كرده بود(البته تواناييشو نداره)اكثر همين بچه هاي ديجياتو ميگفتن شاخ غولو شكسته،خداييش هيچ شركتي تواناييه سخت افزاريه سامسونگ رو نداره و نخواهد داشت.بيشتراز اون چيزي كه سامسونگ نياز به اپل داره، اپل نياز به سامسونگ داره
گااااااااااااااااااااااااااد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 940 مگابایت بر ثانیه ؟!!!!!!!!!!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟؟!؟!؟!؟! :o
نوکیا چند وقته که تو این زمینه داره کار میکنه
ولی فکر نمیکنم اینو دیگه بزارن بیاد ایران.ما هنوز تو 2g موندیم این که دیگه...
به به ماشالله سرعت ماشالله فکر های نو
برید نوترینو بخرید تا مفهوم دزدی همراه اول3g را بفهمید
خــــــــــــــــــــــــــــــدااااااااا
بابا اینجا میخوان وزیر و بخاطر وعده و وعید سرعت یه نمه بیشتر استیضاح کنن وای به حالی که مثلا سرعت واقعی بشه 500 مگ که فکر کنم طرف رو تبعید کنند دیگه.
عجب جایی گیر افتادیم....
اگه مخابرات دست من بود سرعت اینترنت بسیار بالا به مردم ایران اعطا می کردم...
پس خدارو شکر میکنم که دست شما نیست و دست مسعول درستش هست.. اینجوری که شما میکنید بنیان خانواده از هم پاچیده خواهد شد و گناه جامعه رو فرا خواهد گرفت.
سلام الکی دلتون خوش نکنید به نسل مثلا سوم ابران میاد فیلتری روش میزاره میشه نسل اول
فقط امیدوارم این دوستانی که هی می یان به سامسونگ توهین می کنن یه ذره خجالت بکشن از صحبتاشون، یه ذره هم کافیه/ فقط امیدوارم فردا که ایفون با اینترنت 5g اومد بعد سامسونگ استفاده کرد تو دستگاهاش نیان بگن دیدید دیدید سامسونگ باز کپی کرد دیدید باز تقلب کرد با اظهار نظر بعضی از دوستان مبنی بر کپی اندرویید l از ios 8 اصلا چیز بعیدی نیست اینگونه صحبتا / بلاخره چی می شه کرد طرفدارای اپل هستن دیگه، خصوصیات خود اپل رو به ارث بردن (نمی تونن منطقی باشن می فهمی نمی تونن)
عزیزم هنوز برای 5G یه استاندارد تعریف نشده و سامسونگ هم مثل بعضی دیگه از شرکت های تولید تجهیزات مخابراتی داره تحقیقاتشو انجام میده . منم مثل شما این خبر ها رو دنبال میکنم و کاملا یادمه که نوکیا ( نه بخش موبایل نوکیا بلکه بخش تولید تجهیزات مخابراتی نوکیا منظورمه ) هم خیلی وقته داره تحقیقاتشو در این زمینه انجام میده . این تحقیقات ادامه پیدا میکنه تا اینکه شرکت های دارای این تکنولوژی با توافق هم به یه استاندارد واحد برسن .
یعنی همه طرفداران اپل بی منطقند!!!؟؟؟ آدم متعصب با هر عقیده ای وجود داره ولی جمع نباید بست.
سرعتش از سرعت حافظه فلش داخل گوشي خيلي بيشتره !!
البته شايد تا اون موقع سرعت گوشي هم رسيد بهش !
اگر اين سرعت بياد ميتونم بگم سرعت انتقال اطلاعات به سرعت سخت افزاري گوشي محدود ميشه اون هم براي اولين بار !
البته ميشود از لپتاپ مكبوك اير هم استفاده كرد و مثلا يك مودم سيمكارت خور رويش وصل كرد و از سرعت گيگابايت در ثانيه و گيگابيت در ثانيه در حال حركت لذت برد !
نسل ۵ ، من هنوز نسل ۳ رو ندیدم ، چه برسه به نسل ۴ اوووه نسل ۵ که دیگه هیچی یا خدا ، چرا باید اینجور باشه اخه مگه ما چ گناهی کردیم اخه