نکسوس ۶ رسما معرفی شد؛ پیش فروش از ۲۹ اکتبر
تلفن یا بهتر است بگوییم فبلت جدید نکسوس نیز رسما در سایت گوگل معرفی شد. گوگل این گوشی را با یک صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی عرضه می کند. اندازه ای بسیار بزرگ برای یک تلفن ...
تلفن یا بهتر است بگوییم فبلت جدید نکسوس نیز رسما در سایت گوگل معرفی شد. گوگل این گوشی را با یک صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی عرضه می کند. اندازه ای بسیار بزرگ برای یک تلفن هوشمند که آن را در رده فبلت های بزرگ قرار می دهد.
اما به هر حال این مدل، پرچمدار بعدی برند نکسوس است. و البته با اندروید L که نام رسمی آن هم Lollipop (آب نبات چوبی) گذاشته شد، عرضه خواهد شد.
صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی این مدل از نوع QHD و با رزلوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل ساخته شده که در این اندازه تراکم ۴۹۳ پیکسل در هر اینچ را نتیجه میدهد. ظاهر نکسوس ۶ بسیار شبیه گوشی های موتورولا است که البته تعجبی هم ندارد.
سایر خصوصیات آن عبارتند از پردازنده اسنپدراگون ۸۰۵ با قدرت پردازش ۲٫۷ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۲۰، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با f2.0 و لرزشگیر اپتیکال، دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو (که چندان برای سلفی دوستان جذاب نیست)، باتری ۳۲۲۰ میلی آمپری، و نهایتا حافظه ۳۲ و ۶۴ گیگابایت. در رابطه با میزان رم این مدل حرفی زده نشده!
نکسوس ۶ از ۲۹ اکتبر قابل سفارش از Play Store و Best Buy خواهد بود.
در ادامه تصاویر بیشتری را به همراه ویدئویی از این مدل ببینید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Nexus 6- Space to explore.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.






به نظر من كه صفحه نمايش سايزش عاليه
بسیاررر زیبا و دلربا
مشخصات روی سایت موتورولا
http://www.motorola.com/us/Nexus-6/nexus-6-motorola-us.html
هم ضد آبه و هم صفحه اش Amoled هست.
تو عکسا فلاش ال ای دیش معلوم نیست. کسی میدونه فلاشش کجاس؟
فرکانس سی پی یوش 2.7 !!!!!!! مگه لب تاپه ؟؟؟؟؟ این سی پی یو با این فرکانس مصرف باتریش باید زیاد باشه امیدوارم موتورولا یه فکری براش کرده باشه
ابعادش چقدره؟
حیف که تو اکوسیستم اپل هستم وگرنه انتخاب اولم برای گوشی و تبلت سری نکسوس بود چون واقعا گوگل از دل و جون برای این سری مایه میذازه
دوستان من یه موتورولا موتو جی داشتم! واقعا میتونم بگم وقتی این موتو جی رو با اندروید خالص داشته باشید انگاری که آیفون 6+ رو دارید! منظورم حسی که از نظر سرعت و سیستم عامل و جنس بدنه به آدم میده هست.. میدونین منظورم اینه سادگی رو در کنار قدرت تجربه میکنید.. من وقتی موتو جی داشتم اصلا به هیچ گوشی ای جز آیفون فکر نمیکردم...
داداش ازینورااا!؟ :D
وااااااااااااااااااااییییی
طراحیش شااااهکااااارههههههههه
اپل و سامسونگ یاد بگیرن
کاش کوچیکتر بود !!!!