کیت توسعه دهندگان ساعت اپل ماه آینده عرضه می شود
همانطور که احتمالا بدانید مراسم اپل برگزار شد. در طی مراسم مروری بر سرویس های معرفی شده ی در گذشته صورت گرفت و در طی آن اشاره ای به کیت توسعه دهندگان ساعت اپل به ...
همانطور که احتمالا بدانید مراسم اپل برگزار شد. در طی مراسم مروری بر سرویس های معرفی شده ی در گذشته صورت گرفت و در طی آن اشاره ای به کیت توسعه دهندگان ساعت اپل به نام WatchKit شد.
پیش از این و در مراسم قبلی، اپل کیت مربوط به توسعه دهندگان را معرفی کرده بود و حالا، در مراسم امشب گفته شد که WatchKit در ماه آینده میلادی (نوامبر) عرضه خواهد شد و بدین ترتیب، توسعه دهندگان هم می توانند برای ساعت اپل، اپلیکیشن یا سرویس های گوناگون تولید کنند.
به گفته اپل، این ساعت هوشمند اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی و با حداقل قیمت ۳۴۹ دلار عرضه خواهد شد.
برای دنبال کردن این مراسم، می توانید به آدرس live.digiato.com/newipad مراجعه فرمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه مرسی
349 دلار یکم گرونه واسه یه اسمارت واچ خدایی
گرونی اپل جان،گرونی
تورو خدا بیار پایین قیمتو.اینجوری فروشت خیلی بیشتر میشه ها!!
حوصلم سر رفت به خدا چقدر از خودشون تعریف میکنن...
ساعت اپل قطعا فروش خوبي را تجربه خواهد كرد . خيلي از شركت ها از ماه آينده برنامه هاي بهينه و مخصوص اين ساعت ارائه خواهند كرد .
قیمت ساعت خیلیه تازه اونم حداقلش 349 دلار هستش
خوش به حال توسعه دهنده ها که میتونن برای توسعه برنامه هاشون بهتر کارشون رو انجام بدن و ساعت اپل هم پربارتر میشه