ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: ویدیو های رسمی اپل برای معرفی iMac رتینا

همانطور که دیشب در دیجیاتو خواندید، اپل سرانجام نمایشگر رتینا خود را برای iMac نیز عرضه کرد تا بدین ترتیب بزرگترین نمایشگر خانواده رتینا در مجموعه تحت مدیریت تیم کوک، خلق شود. آی مک رتینا ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۵ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که دیشب در دیجیاتو خواندید، اپل سرانجام نمایشگر رتینا خود را برای iMac نیز عرضه کرد تا بدین ترتیب بزرگترین نمایشگر خانواده رتینا در مجموعه تحت مدیریت تیم کوک، خلق شود. آی مک رتینا نمایشگری ۲۷ اینچی دارد و رزولوشن 5120x2880 را در برابر چشمان کاربر قرار می دهد.

در ادامه مطلب می توانید ویدیو های رسمی اپل در رابطه با آی مک جدید را مشاهده نمایید. در ویدیو اول مروری بر تاریخچه نمایشگر رتینا در محصولات مختلف اپل می شود و در ویدیو دوم نیز دن ریچیو، یکی از مدیران ارشد اپل، داستان چگونگی به وجود آمدن آی مک جدید را تعریف م کند.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iMac with Retina 5K display - The Evolution of Retina.mp4"]

 

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Introducing iMac with Retina 5K display.mp4"]

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • Amir Reza

    عجب چیزیه جون میده واسه فیلم دیدن

  • erfanm

    برچسب مشخصات روی محصولات اپل همیشه خوبه ((در مورد این یکی مقوله نمایشگرش فوقالعادست)) اما من همیشه وقتی به اتکت قیمت میرسم نمیفهمم چرا باید اینقدر هزینه کنم براش!
    به هر حال این نمایشگر فوقالعادست
    اگه روی یه محصول ویندوزی بود ازش انتقغد میکردم چون بازی ها اگه بخوان روی این اجرا بشن فک کنم حتی Nvidia TITAN هم کم بیاره اما مک بازی نداره و این یه محصول فوقالعادست برای کسایی که کارای گرافیکی میکنن...نمایشگرش خیره کنندس
    لبتاب من فول اچ دیه از کیفیتش لذت میبرم اصن نمیتونم تصور کنم این چه کیفیت تصویری ممکنه داشته باشه

  • LG Forever

    من برم تو افق محو شم :-/

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • دانیال

    ویژگی هاش خوبه !!!
    اما به درد ایرانی با حقوق کم نمی خوره
    2500 $ اگه کسی بیاره با دلار 5000 تومن باید حساب کرد برای سود و هزینه ها!!! (با دلار 3 هزار تومن کسی وارد نمی کنه!!)

  • عرفان

    دوستان اولا گوگل واسه نکسوزهای جدید کنفرانس نداشت و هنوزم اون محصولات دست کسی نرسیده اما برای دیشب کلی محصول معرفی شد و با معرفی همه قابلیتهای جدید به تفصیل و هزار تا hands on و preview خوب معلومه خبرهاش بیشتر از سه تا پست بلاگیه خبرهایی که دیجیاتو از نکسوز و لالیپاپ گذاشت از خود خبرهای گوگل هم بیشتر بپده اتفاقا

  • گراندوم

    بربچ اگه اکسپریا زد ۳ رو از ترکیه بخوام بخرم چندی در میاد؟به صرفه هست؟

  • Era

    وای خدا...
    از عصر دیروز داریم در مورد اپل میخونیم.
    گوگل تبلت و گوشی معرفی کرد، این قد مانور ندادین روش.
    کل ifa 2014 رو سر جمع نصف ۲ تا تبلت و یه آیمک پوشش ندادین، همه چی تا حدی خوبه ولی شما خیلی روی اپل مانور میدین!

  • kamyab98

    دوستان امروز با یوسمیتی کار کردم (خودم نتونستم هنوز اپدیت کنم)
    تغییرات بسیاری کمی داشته کلا فقط ظاهر تخت تر شده یه سری قابلیت ها اضافه شده که مثلا در حد اضافه شدن قابلیت ها در ۸.۱ ویندوز بود یه ذره کمتر.. من با مک بوک سال پیش امتحان کردم کند تر از قبل یه ذره شده بود در کل زیبا تر شده ولی تغییرات زیادی نداشته

    • گوسپند

      کام‌یابی دیگه بسه.

  • سينا

    و....همچنان منتظر ويديوي معرفي iPad Air 2

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی