ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

VCcup
تکنولوژی

ششمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف برگزار می شود

ششمین جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف(VCcup) یا همان جام سرمایه گذاری مخاطره پذیر ایران از خرداد ماه امسال آغاز و اکنون به پایان مرحله دریافت آثار نزدیک شده است. 30 مهر ...

حامد قاسمی نراقی
حامد قاسمی نراقی منتشر شده در ۲۶ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۷:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ششمین جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف(VCcup) یا همان جام سرمایه گذاری مخاطره پذیر ایران از خرداد ماه امسال آغاز و اکنون به پایان مرحله دریافت آثار نزدیک شده است. 30 مهر ماه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره خواهد بود.

جشنواره VCcup با همکاری «صندوق پژوهش وفناوری توسعه صادرات شریف» و «مرکز کارآفرینی و مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف»، 5 دوره را پشت سر گذاشته است و ششمین دوره خود را با تغییرات برگزار می کند.

در ادمه با دیجیاتو همراه شوید تا از VCcup بیشتر بخوانید.

ششمین دوره با تغییرات جدید و در دو بخش «ایده های نوآورانه» و «کسب‌ و کارهای نوپا»با محورهای: فناوری اطلاعات وارتباطات، حوزه­ های مدیریتی، مالی واقتصادی،فناوری‌های نوین بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی و علوم کشاورزی و منابع طبیعی مشغول به کار است.

شاید بپرسید چگونه می شود در این 4 روز باقی مانده در این جشنواره سراسری شرکت کرد؟ برای این کار کافی است شما صاحب کسب و کاری نوپا و یا ایده نوآورانه باشید.

اگر یکی از این دو قابلیت را دارید، کافی است برای طرح یا کسب و کار خود یک پاور پوینت حداقل 10 صفحه ای یا یک فیلم 3 تا 5 دقیقه آماده کنید و به بخش ثبت نام جشنواره مراجعه و طرح خود را برای داوری ارسال کنید.

VCcup

بعد از داوری طرح ها، برگزیدگان،در قالب کارگاه های آموزشی متنوعی، مدل کسب و کار خودرا پرورش می دهند و جهت تدوین طرح کسب و کار به آنها یک پشتیبان مجرب اختصاص خواهد یافت. طرح های نهایی و برتر در کمیته داوران ارزیابی می‌شود و به مرحله فینال راه پیدا می‌کنند.

در مرحله پایانی، مراسم اختتامیه جشنواره در آذر ماه برگزار می شود که در آن صاحبان طرح‌های برتر در حضور کمیته داوران و حضار، به دفاع از طرح های خود می کنند. سرانجام کار هم تعیین و  اعلام رتبه های برتر در بخش های مختلف است.

مزیت این جشنواره به نمونه های دیگر داخلی، وجود بخش های مختلف آموزش، مسابقه، سمینار، همایش و شبکه‌سازی حرفه‌ای در کنار هم است.

در کنار جوایز نقدی،  برخی امکانات موثر از قبیل تسهیلات مالی ارزان قیمت، امکان استقرار در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و امکان سرمایه گذاری صندوق پژوهش و فناوری شریف و سایر سرمایه گذاران برای طرح های برگزیده ششمین جشنواره سراسری کار آفرینی و توسعه کسب و کار شریف در نظر گرفت شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • خدایار

    من دوساله شرکت میکنم ولی همش برنده نمیشم تا علتو چویا شدم غیر مستقیم بمن گفتند این جایزه فقط برای شریفی هاست (دانشجویان شریف )

  • jimli

    بسیار عالی

  • Ag

    میگم عجب رقابتی شده بین شریف و امیرکبیر(پلی تکنیک تهران) تو برگزاری چنین رویدادهایی ...( همین امروز مرحله نهایی دومین دوره ایده بازار میرکبیر برگزار شد ) این خیلی خوبه که بهترین دانشگاه های کشور دارن به این مهم رو میارن تا دانشجو ها و دانش آموخته های خودشونو به ین سمت بکشونن...

    فقط ای کاش با هم همانگ باشن و انسجام داشته باشن...

  • مهدی عابدی

    پول مول میدن من یه طرح خوب دارم شک هم ندارم که اوله، حتی یک درصد هم شک ندارم که اولم، اگه پول خوب میدن برم چون ایده من احتیاج به پول داره، البته اونم نه خیلی زیاد.
    ممنون بابت خبر.

  • hamide

    سلام دوستان
    شرکت دراین جشنواره رایگان است و کافیه ایده یا کسب وکاری نوپا داشته باشید، مثلا پونیشا یکی از برندگان سال قبل بوده، جوایزش از 4 میلیون تا 8 میلیون متغیره و آموزش رایگان داره، همچنین از سوی سرمایه گذاران زیادی رصد میشه و قابلیت شراکت یا گرفتن وام برای توسعه کار داره، به نظر من شرکت دراون ضرری نداره و حتما تجربه خوبی خواهد بود.

  • فرهاد

    بی مایه فتیره
    مثلا خود من . به خدا ایده هایی دارم که اگر در ایران نبودم و حامی داشتم و میتونستیم اجراییشون کنم میتونست تحولی بزرگ در صنعت ای تی دنیا بوجود بیاره
    همین الان دارم روی یک طرح مایکروسافتی کار میکنم . انشاء الله یک روز بتونم برای مایکروسافت اجراش کنم .
    موفق باشید

  • محمد

    این پست چندتا پایین تر بود الان جابجا شد
    دیجیاتو سوتی میدی ها

  • LG Forever

    پول نمیخواد ؟؟!!

  • TROOL

    خوبه ولی بدرد من که نمیخوره
    چند سال پیش خارزمی هم همین کارو میکرد اخرش دسته بیل به طرح های کشاورزی جایزه دادن تا بیشتر زور بزنن شاید بتونن موفق بشن

  • SAEED DASTMARD

    پول بهترین گزینه برای کارآفرینی پول نباشه هیچی خودتون میدونید دیگه تو این جشنواره هم طرحت باید به دهن بزی شیرین بیاد.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی