TV Tuner مایکروسافت برای اکس باکس وان به بازار عرضه شد
اواسط تابستان امسال، مایکروسافت از محصول جدیدی پرده برداشت که قابلیت های جدیدی به اکس باکس وان اضافه می کرد و حالا نوبت به عرضه آن رسیده است. TV Tuner مایکروسافت، از امروز در بازار اروپا ...
اواسط تابستان امسال، مایکروسافت از محصول جدیدی پرده برداشت که قابلیت های جدیدی به اکس باکس وان اضافه می کرد و حالا نوبت به عرضه آن رسیده است. TV Tuner مایکروسافت، از امروز در بازار اروپا به قیمت 29.99 یورو معادل 39.99 دلار در دسترس کاربران قرار می گیرد.
این افزونه به یکی از پورت های USB اکس باکس وان متصل می شود و قابلیت تماشای کانال های دیجیتالی استاندارد را روی کنسول امکان پذیر می کند.
برای توضیحات بیشتر و مشاهده ویدیوی معرفی این محصول می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
ضبط برنامه های تلویزیونی هنوز توسط TV Tuner پشتیبانی نمی شود اما با استفاده از این افزونه می توان حین تماشا، برنامه را متوقف کنید، اندکی به عقب برگردید و حتی اگر چند دقیقه عقب ماندید سریعا جلو بروید. قابلیت توقف حین پخش حتی زمانی که با کنسول وارد بازی هم شوید کار می کند اما باید در نظر داشت که استفاده از این ویژگی، اندکی از فضای 500 گیگابایتی حافظه داخلی کنسول را اشغال خواهد کرد.
جالب ترین کارایی این افزونه، برقراری ارتباط با اپلیکیشن اسمارت گلس است. اگر یک تبلت یا اسمارت فون با سیستم عامل های ویندوزفون، اندروید و iOS دارید، از طریق افزونه جدید می توانید تلویزیون را مستقیما از روی اکس باکس وان به دستگاه های خود استریم کنید.
تنها مشکل TV Tuner، محدودیت شبکه به صورت محلی است، بنابراین به جز استفاده خانگی، این دستگاه هیچ کاربرد دیگری ندارد.
به هر صورت، اگر صاحبان Wii U می توانند بازی خود را از تلویزیون بردارند و روی کنترلرشان بیاورند، دارندگان اکس باکس وان می توانند عکس این عمل را انجام دهند. اگر اهالی خانه قصد تماشای تلویزیون دارند، با استفاده از TV Tuner و اپلیکیشن اسمارت گلس می توانید تلویزیون را روی تبلت و موبایل های شان بیاورید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Xbox-One-Digital-TV-Tuner.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
وسیله جالبیه ولی نظرمو جلب نکرد
عالی بود مثه همیشه مرسی.
ببینم نمیشه باهاش کانال های ماهواره رو گرفت؟؟؟
پسر اگه ایکس باکس قابلیت تبدیل شدن به یم رسیور رو داشت چی میشد ... به به ...
احتمالا اونموقع فروشش ممنوع میشد تو ایران...
به نظرمن که زیاد کاربردی نیست
من هنوز xbox one از نزدیک ندیدم
اما دستگاه جالبی بود به درد همه هم میخوره بیاد ایرن هم میشه بالای 100 تومن که خوبه
خیلی خوبه.چند تا کارو با یه دستگاه میشه انجام داد
تشکر زا اقای وفاتژاد
تو ایران که فکر نمیکنم ازش استقبال شه اما خب خوبه
مایکروسافت همیشه توی ادامه راه خیلی خوب رقابت میکنه و سونی باید مراقب باشه ، رقابت پی اس 3 و 360 هم اولش سونی خیلی جلو بود اما از وسط به اخر 360 توی فروش موفق شد ، الانم من هر دوشونو دوست دارم چون رقابت این دوتا باعث خلق کینکت ، Move و ... شد و موقعی که اتاری ، سگا نیستند ، وی جانی نداره ، اگه یکی اینها تو رقابت نباشه دیگه دنیای بازی جذابیت و رقابتشو از دست میده ...
تلویزیون دیجیتال ایران دریغ از یک برنامه ی خوب که بتونه من رو پای خودش بنشونه برای همین هر روز تو دیجایتو هستم همین معرفی های جدید دیجایتو هیکل صدا و سیما رو میهرزه این تو ایران کاربرد نداره بعدی.
به به واقعا امکانات نرم افزاری ایکس باکس وان اونو فراتر از یه کنسول ظاهر میکنه و میشه گفت چند دستگاه تو یه دستگاه
همون All in one