سامسونگ دست به انتشار دو ویدئوی تبلیغاتی جدید برای پرچمدار تازه به میدان آمده اش موسوم به گلکسی نوت ۴ زده است که در آنها از هنرمندان شناخته شده ای کمک گرفته شده است.
در اولین ویدئو Jon Burgerman اهل انگلستان با سبک معروفش دست به پیاده سازی یک طراحی به کمک نوت ۴ می زند و ویدئوی دوم نیز که در هلسینکی فنلاند تهیه شده شامل عملی مشابه توسط طراح گرافیست Janine Rewell است.
در هیچ یک از دو ویدئو کار کردن و پیاده سازی طرح ها توسط گلکسی نوت ۴ نمایش داده نمی شود ولی هدفشان این است که بیننده القا نمایند می توان از محصول سامسونگ برای پیاده سازی آنی ایده ها بهره گرفت.
در ادامه ی مطلب می توانید ویدئوهای یاد شده را مشاهده کنید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Do-You-Note-Samsung-GALAXY-Note-4-with-Jon-Burgerman.mp4"]
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Do-You-Note-Samsung-GALAXY-Note-4-with-Janine-Rewell.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خخخخخ بازم پولم نميرسه واسه نوت :l
اقا ما رفتيم تو فكر فروش آيپد ميني و گوشي سوني بيا اين ور بازار خريدار نبود! :D
دو تا مثل هم!!
چقدر ابتکار داشتن.
اونایی که میگن اسم دیجیاتو رو باید سامیاتو یا سامسونگیاتو بذاریم واقعا برام آدمای جالبی هستن. اون موقع که دیجیاتو از اپل خبر میذاشت خیلی ها بهش گفتن اپلیاتو. هنوز یادمه. بابا جان مهم نیست درباره چی مطلب میذاره. مهم اینه که کیفیت داشته باشه. ایرانی جماعت از تکنولوژی فقط برند بازی رو یاد گرفته.
2 تاش که یکی بود :-/
سامسونگ علاوی بر اینکه شرکت خوبیه و اکثرا گوشی ها و تبلت های خوبی داره تو تبلیغات واقعا از همه شرکت بهتره
تماشا كنيد سرعت نوشتن ٢ برابري آيفون ٦ و ٦ پلاس نسبت به بقيه گوشيها از جمله 5s
samsung poro nadare
نویسندگان دیجیاتو خیلی سامسونگی هستین، شورشو در آوردید.. نوت فور رو هم که خیلی ازش تعریف کردید بررسی توپی هم ازش کردید با اون عکسای خوشکل،، دیگه رسوا شدین که سامسونگی هستین :دی
دقیقا انگار نه انگار از صبح آیپد ایر 2 غوغا کرده تو نت اینا اصلا پوشش نمیدن :D
باید اسم دیجیاتو رو بذاریم سامسونگیاتو :)
LOL دوستان جدی گرفتن مثل اینکه قضیه رو. :))
باوووو ما داریم شوخی میکنیم . :)
هيس ! آلآن ميان به جرم اپل پرستي دارت ميزنند !!
وقتي من ميگفتم ٢.٥ برابر آيپد اير يعني كولاك و كلي منفي خوردم !!
خوب بروند با ٤ تا عدد و رقم بي كاربرد در عمل خوش باشند
تبلت انويديا شيلد هم فوق بشري ظاهر شد ولي اون باز يك تبلت غير عام بود و ...
تبلتي كه ميليوني در ماه ميفروشه كه آيپد باشه را خبر نگذاشتند ...
اين است رسالت خبري !
من يه اسم جديد پيدا كردم :D
سامياتو :D
اين تو دهن بهتر ميچرخه
اقا ايپد اير تركونده لطف كنين خبر اونم بزارين :D
همیشه شعبون ، یه بارم رمضون ... کلا 2 روزه اینجوری شده ، ببین ما قبلش چی میکشیدیم ...
بهترين گوشي از نظر عمكرد چيب در واقعيت در عملكرد روزانه و بازي ها به ترتيب قدرت عبارت از
iPhone 6
iPhone 5S
SONY Z3 compact
iPhone 6plus
SONY Z3
HTC ONE E8
HTC ONE
SAMSUNG GALAXY S5 LTE
LG G2
LG g3
اينها كه تو ذهنم بوده
نوت 4 از قلم انداختی.
M7Mچه عجب سامسونگم گذاشتی تو طبقه بندیات