نقشه های HERE نوکیا، هم اکنون برای تمام دستگاه های اندرویدی در دسترس است
نقشه های HERE، هفته ی گذشته، پس از معرفی شدن توسط نوکیا، به صورت اختصاصی برای دستگاه های گلکسی سامسونگ منتشر شدند. اما از امروز، این نقشه برای تمام دستگاه های اندرویدی در دسترس است. ...
نقشه های HERE، هفته ی گذشته، پس از معرفی شدن توسط نوکیا، به صورت اختصاصی برای دستگاه های گلکسی سامسونگ منتشر شدند. اما از امروز، این نقشه برای تمام دستگاه های اندرویدی در دسترس است. هر چند این اپلیکیشن فعلا از Google Play قابل دریافت نیست.
نقشه HERE نوکیا، در کنار نقشه گوگل، TomTom و OpenStreetMap، یکی از بزرگ ترین سرویس های آنلاین ناوبری است. هرچند این نقشه تمام انتظارات شما را از یک ابزار جامع ناوبری، از جمله نشان دادن مسیرها، را بر آورده می کند، یکی از ویژگی های کلیدی آن در مقایسه با رقیبانش، قابلیت دانلود رایگان تمام مناطق (کشور ها و قاره ها) جهت مرور آفلاین است.
با توجه به اینکه اپلیکیشن مذکور فعلا در مرحله آزمایشی به سر می برد، شما می توانید فایل APK را جهت نصب از این لینک دریافت کنید. به گفته نوکیا، سعی شده این نقشه با بیشتر دستگاه ها سازگار باشد، اما برای نصب آن نیازمند اندروید ۴ به بالا -ترجیحا ۴.۱ به بالا- خواهید داشت. از دیگر موارد مورد نیاز برای نصب آن می توان به مقدار حداقل ۱ گیگابایت رم و اندازه صفحه نمایش بین ۴ تا ۶ اینچ اشاره کرد.
بنابراین اگر فضای کافی در اختیار دارید، می توانید نقشه شهر یا کشور خود را به راحتی و بدون نیاز به اینترنت مرور کنید، و این برای افراد با اینترنت محدود یا کسانی که می خواهند به کشوری خارجی سفر کنند، بسیار مفید و کاربردی است.
به گفته نوکیا، نقشه HERE، به زودی و تا پایان سال ۲۰۱۴ میلادی، برای iOS نیز منتشر خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

من مشکل sign شدن دارمتوی این برنامه. یکی راهنماییم کنه لطفا
عالی بود مثه همیشه مرسی
نوکیا عشقه.ایول نوکیا
http://expressleech.com/wzvvgau32efp.html
دوستان این نقشه ایران هست که حدود 250 مگ میشه دانلود کنید و تو پوشه Android/data بریزید
سلام
مهمترین قابلیت نرم افزارهای مکان یابی نوکیا تو برنامه here drive قرار گرفته که واسه ایران تحریمه و ضمنا اگه واقعاً از این برنامه تو ایران استفاده کرده باشید و با Google map مقایسه کرده باشید دیگه سراغش نمی رید... واقعاً نمی دونم چطور جزییات کامل نقشه های گوگل تو ایران رو با نقشه ناقص نوکیا واسه ایران مقایسه می کنید و اظهار نظر هم می کنید؟؟؟ من هم شنیدم که تو کشورهای اروپایی و امریکا نوکیا فوق العاده است ولی ایران نه!!! یه ساله این نقشه رو رو وینفون دارم و با گوگل مپ مقایسه اش کردم... هنوز بزرگراه امام علی رو درست درمون نداره و خیلی از خروجیهاش وجود نداره ...کلا دو ماهی میشه که این بزرگراه رو به نقشه اش اضافه کرده
لوگین نمیکنه، نمی دونم حالا برنامه ایراد داره یا مثل همه چیزای دیگه تحریمیم!؟!؟ بدیش اینه خودش نقشس گولشم نمیشه زد :))
آره بی نظیره اپلم خواست مپ بسازه برا خودش اما خب موفق نبود.
من اينو نصب كردم. كلي ايراد داره كه هيچ. بعد دو روزم گفت expire شد رفت. پاكش كن :|||
بايد نسخه نهايي بياد بيرون. اينجوري فايده نداره. تازه وارد اكانت هم نميشه.
روی آندروئید 5 نصب شد ولی اجرا نشد
از نقشه های گوگل بهتر و به درد بخور تره