ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات مربوط به کسب و کار های کوچک به Apple Maps اضافه خواهند شد

زمانیکه تیم کوک، از Apple Maps در سال ۲۰۱۲ رونمایی کرد، قول داد که از هیچ کاری جهت پیشرفت آن دریغ نکند. آخرین تلاش این کمپانی در جهت بهبود این اپلیکیشن، اضافه کردن کسب و ...

پویان رمضان پور
پویان رمضان پور منتشر شده در ۱ آبان ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

زمانیکه تیم کوک، از Apple Maps در سال ۲۰۱۲ رونمایی کرد، قول داد که از هیچ کاری جهت پیشرفت آن دریغ نکند. آخرین تلاش این کمپانی در جهت بهبود این اپلیکیشن، اضافه کردن کسب و کار های کوچک به نقشه است؛ این کار با کمک مالکان این کسب و کار ها و پرتالی به نام Maps Connect انجام می گیرد.

این سرویس به مالکان اجازه می دهد محل تاسیسات، فروشگاه ها و مراکز خدمات دهی خود را ویرایش یا به نقشه اپل اضافه کنند. همچنین آنها می توانند اطلاعاتی از قبیل وبسایت، صفحه فیسبوک یا توییتر خود را از طریق پروفایل نمایش دهند. امکان ثبت نام برای iBeacon (تکنولوژی ردیابی داخل ساختمان این شرکت) نیز وجود دارد؛ هرچند تمرکز فعلی اپل بر روی کسب و کار هایی با بازدید کننده روزانه ی بالای ۱ میلیون نفر است.

اگر این حرکت، تاثیری در روند رشد Apple Maps داشته باشد، قطعا شاهد معرفی سرویس های مشابهی از سوی کمپانی مذکور خواهیم بود. به گفته وبسایت SearchEngineLand، این پرتال فعلا برای افراد ساکن ایالات متحده در دسترس است، اما به زودی کشور های دیگری نیز اضافه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • TROOL

    1

  • iphone.ir

    من تو یه سایت معتبر خوندم که اپل مپ حالاها به پای گوگل مپ نمیرسه باید رو مپش کار کنه خوب

  • i-darvack

    اين عاليه..
    گوگل مپز داشت و حالا هم اپل.. هر دو خوبن و كاربردي..

  • LG Forever

    هیچی گوگل مپ نمیشه هیچییی !...

  • M7M

    نميدونم چرا ديجياتو لج ميكنه ! وقتي بهش ميگي يك بررسي آيپد را بگذار
    نارنجي بود ديروز گذاشته بودش
    عكس زير هم آيپد هست با يك پايه و آيمك نيستش
    http://digiato.com/wp-content/uploads/2014/10/tablet-pos-market-heats-up-with-ncr-silver-update.jpg
    حالا كه صبحه، مهلت من يكربعه ...
    نميكنم از حرفم توبه...
    باور كن هر چي ميگم بهت خوبه ...
    اين تازه حرفهاي اول صبحه...
    هر روز بدتر از ديروزه !...
    تو جنگ با سرنوشت كي شده پيروز ...
    هواي سرد پر از سوز ...
    روز و دستهاي يخ بي زور...
    هنوز زمستون نشده تو دلم هواي نوروزه
    زوده بزنم زور ، زوره بشينم زود
    ضر زيادي زياد نزن
    زيراب من و خيليها زدن
    زمستون و سوز زياد
    مونده برام راه زياد
    پس كي نوبت من مياد
    مشكلات هميشه هستش زياد
    كي ميشه آخرين نفس بياد
    خسته شدم از هر چي كم و زياد
    ميگم بگذار آوار مشكلات بياد
    چرا كارهاي نكرده شده زياد
    آرزوهاي رفته بر باد
    پس كي يكروز خوب مياد
    ديگه حرف زدن بسه ميلاد
    فقط از مرد مرده ميكنن ياد
    از گذشتشون ندارن هيچي به ياد
    اگه آسمون به زمين بياد
    باز حرف و ميگم چه خوشت بياد و چه نياد

  • goli

    من اگه نویسنده بودم پست این موقع شب رو میزاشتم
    جغدیاتو !!!!!!!!!
    الان تیم کوک داره تو خواب گوسفند میشماره اونوخ ما داریم راجب شرکتش نظر میدیم.!

    • Robot Chicken

      تیم کوک در Palo Alto زندگی میکنه و الان اونجا ساعت ۴:۵۰ دقیقه بعد از ظهره...فک نکنم خواب باشه... :D

  • ALi.K

    https://codeload.github.com/google/material-design-icons/zip/1.0.0

  • kamyar

    ايده جالب و بسيار كاربردى
    Apple:-))

  • HTC One M8

    لطفا این مطلب رو پوشش بدین، ممنون.

    http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-handsets-with-KNOX-now-secure-enough-to-carry-classified-information_id62040

  • AmirReza

    :apple:
    :D

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی