اطلاعات مربوط به کسب و کار های کوچک به Apple Maps اضافه خواهند شد
زمانیکه تیم کوک، از Apple Maps در سال ۲۰۱۲ رونمایی کرد، قول داد که از هیچ کاری جهت پیشرفت آن دریغ نکند. آخرین تلاش این کمپانی در جهت بهبود این اپلیکیشن، اضافه کردن کسب و ...
زمانیکه تیم کوک، از Apple Maps در سال ۲۰۱۲ رونمایی کرد، قول داد که از هیچ کاری جهت پیشرفت آن دریغ نکند. آخرین تلاش این کمپانی در جهت بهبود این اپلیکیشن، اضافه کردن کسب و کار های کوچک به نقشه است؛ این کار با کمک مالکان این کسب و کار ها و پرتالی به نام Maps Connect انجام می گیرد.
این سرویس به مالکان اجازه می دهد محل تاسیسات، فروشگاه ها و مراکز خدمات دهی خود را ویرایش یا به نقشه اپل اضافه کنند. همچنین آنها می توانند اطلاعاتی از قبیل وبسایت، صفحه فیسبوک یا توییتر خود را از طریق پروفایل نمایش دهند. امکان ثبت نام برای iBeacon (تکنولوژی ردیابی داخل ساختمان این شرکت) نیز وجود دارد؛ هرچند تمرکز فعلی اپل بر روی کسب و کار هایی با بازدید کننده روزانه ی بالای ۱ میلیون نفر است.
اگر این حرکت، تاثیری در روند رشد Apple Maps داشته باشد، قطعا شاهد معرفی سرویس های مشابهی از سوی کمپانی مذکور خواهیم بود. به گفته وبسایت SearchEngineLand، این پرتال فعلا برای افراد ساکن ایالات متحده در دسترس است، اما به زودی کشور های دیگری نیز اضافه خواهند شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
1
من تو یه سایت معتبر خوندم که اپل مپ حالاها به پای گوگل مپ نمیرسه باید رو مپش کار کنه خوب
اين عاليه..
گوگل مپز داشت و حالا هم اپل.. هر دو خوبن و كاربردي..
هیچی گوگل مپ نمیشه هیچییی !...
نميدونم چرا ديجياتو لج ميكنه ! وقتي بهش ميگي يك بررسي آيپد را بگذار
نارنجي بود ديروز گذاشته بودش
عكس زير هم آيپد هست با يك پايه و آيمك نيستش
http://digiato.com/wp-content/uploads/2014/10/tablet-pos-market-heats-up-with-ncr-silver-update.jpg
حالا كه صبحه، مهلت من يكربعه ...
نميكنم از حرفم توبه...
باور كن هر چي ميگم بهت خوبه ...
اين تازه حرفهاي اول صبحه...
هر روز بدتر از ديروزه !...
تو جنگ با سرنوشت كي شده پيروز ...
هواي سرد پر از سوز ...
روز و دستهاي يخ بي زور...
هنوز زمستون نشده تو دلم هواي نوروزه
زوده بزنم زور ، زوره بشينم زود
ضر زيادي زياد نزن
زيراب من و خيليها زدن
زمستون و سوز زياد
مونده برام راه زياد
پس كي نوبت من مياد
مشكلات هميشه هستش زياد
كي ميشه آخرين نفس بياد
خسته شدم از هر چي كم و زياد
ميگم بگذار آوار مشكلات بياد
چرا كارهاي نكرده شده زياد
آرزوهاي رفته بر باد
پس كي يكروز خوب مياد
ديگه حرف زدن بسه ميلاد
فقط از مرد مرده ميكنن ياد
از گذشتشون ندارن هيچي به ياد
اگه آسمون به زمين بياد
باز حرف و ميگم چه خوشت بياد و چه نياد
من اگه نویسنده بودم پست این موقع شب رو میزاشتم
جغدیاتو !!!!!!!!!
الان تیم کوک داره تو خواب گوسفند میشماره اونوخ ما داریم راجب شرکتش نظر میدیم.!
تیم کوک در Palo Alto زندگی میکنه و الان اونجا ساعت ۴:۵۰ دقیقه بعد از ظهره...فک نکنم خواب باشه... :D
https://codeload.github.com/google/material-design-icons/zip/1.0.0
ايده جالب و بسيار كاربردى
Apple:-))
لطفا این مطلب رو پوشش بدین، ممنون.
http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-handsets-with-KNOX-now-secure-enough-to-carry-classified-information_id62040
:apple:
:D