نسخه جدید Google Earth برای اندروید با سرعت بیشتر و نمای سه بعدی بهتر منتشر شد
احتمالا همه شما حداقل یک بار از اپلیکیشن Google Earth جهت مرور نقشه شهر یا کشور های مختلف و گشت و گذار در آنها استفاده کرده اید. به گفته گوگل، Google Earth به زودی بهبود ...
احتمالا همه شما حداقل یک بار از اپلیکیشن Google Earth جهت مرور نقشه شهر یا کشور های مختلف و گشت و گذار در آنها استفاده کرده اید. به گفته گوگل، Google Earth به زودی بهبود های فراوانی به همراه خواهد داشت. نسخه جدید این اپلیکیشن برای اندروید به همراه عملکرد و نشانه های بهتر برای شهرها، عرضه شده است.
می توان گفت بزرگ ترین تغییر این به روزرسانی، نمای سه بعدی بهتر و واضح تر برای اماکن مختلف است. گفته شده که این قابلیت در Google Earth، بسیار بهتر از Apple Maps عمل می کند. امکان اضافه کردن اطلاعات مختلف نقشه توسط فایل های KML نیز به این نسخه اضافه شده است.
برای به روزرسانی این برنامه کاربردی، می توانید به Google Play مراجعه کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
کمن میخواوم نصب کنم میگه این مورد در کشور شما یافت نمیشود باید چکار کنم...؟؟؟
سلام به همگی میشه یکی دقیقا بهم بگه چطوری برنامه google Earth رو از سایت Google Play باید دانلود کنم...
نصب گوگل ارث گوگلی پلی
خوبه ولی با این سرعت اینترنت...
گوگل جان میذاری برم ناهار بخورم بعد یه کار جدید بکنی؟
یه مقدار سرعت تغییراتت پایینه پسر :-D
واقعا هر روز حتی شده یه تغییر کوچیک ولی جذاب از گوگل میبینه آدم.
برم واسه دانلود ببینم چی میگه
دیجایتو این خبر پوشش ندی دیگه اوج کم لطفی هست.
http://www.phonearena.com/news/LG-F490L-Liger-shows-up-with-5.9-inch-1080p-screen-and-LG-made-NUCLUN-octa-core-processor_id62035
این گوشی قراره جای جی پرو 2 بیاد
در جواب به آقا دیوان پاسخ نبود
بخدا نه من ارتباطی دارم نه چیزی ، اما از انتقادی که انقد تند باشه خوشم نمیاد ، کاربرا خودشون باید هوای همو داشته باشن قرار نیست که هرکس هرچیزی گفت فقط مسئول سایت جواب بده انتقادی که تند باشه همه در مقابلش جبهه میگیرن ، یه بار با لحن بهتر حرفتونو بزنید ببینید تاثیرش چقدره تا با این لحن تمد که کاربرا هم جبهه بگیرن در مقابلش
سه بعديش عاليه..
ایول
اخه اخه خدایی اینم شد خبر، خب هر کی این برنامه رو نصب داره ، بعد اپدیت یا موقع اپدیت خودش متوجه تغییراتش می شه / به جاش بهتر نیست چیزایی معرفی بشن که جدیدن ، تازن ، نواوری دارن، مثلن خدایی خبر اینو گذاشتید اما خبر Skype qik رو نزاشتید / مثلن monument valley رو معرفی نکردید / دوستان monument valley رو حتمن برید نصب کنید ، یعنی هر چی بگم عالیه کم گفتم ، یعنی عالیه می گیری چی میگم عالی
این لینک معرفی skype QIK هستش اون برنامه دومی هم نمیدونم چیه
http://dgto.ir/1ETAS2d
یک کم جست و جو بد نیست
شک ندارم میومنت ولی تو دیجیاتو معرفی شده اما حوصله گشتن دنبالش نیس
واقعن پس چرا ندیدمش ، عجیبه دمشون گرم / اما خدایی قبول کن اخه اینم شد مطلب ، خوب هر کی اپدیت کنه یا تغییرات رو میخونه یا خودش متوجه تغییرات می شه/ اینم لینک monument valley
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ustwo.monumentvalley
هم برای ios هم برای گوگل پلی هست ، تو مارکت ها پیداش نمی کنید باید گیفت کارت بگیرید واسش ، مطمئنن ارزش یه گیفت کارت رو داره
اینم لینک برای دوستان ای او اسی
https://itunes.apple.com/us/app/monument-valley/id728293409?mt=8
:)
اینم لینک monument valley
http://digiato.com/article/2014/09/29/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%a7%d8%b2%d9%84/
قبول حرفت تو بردی / اما باور کن تا شب می تونم برات اپلیکیشن هایی رو مثال بزنم که اصلن بهشون پرداخته نشده مثل، xim / project spark / Bounden/ Eliss Infinity/ Bounden/ Canabalt HD/ DEVICE 6/
تازه اینایی که گفتن همه شناخته شده هستن، به نظرت به جای این پوشش اپدیت برنامه ها ، معرفی اینا بهتر نیست
عامرخان دستت دردنکنه من پیگیریتو تحسین میکنم
من تو کامنتای قبلیم گفتم اینجا هم میگم اننقاد تورو قبول دارم چون خبرای که میگی پوشش ندادی عالیه اما این لحن سخنتون واقعا خوب نیست یه جوری حالت طلبکاری و تمسخر داخلشه که اگه حرفتون حق باشه هم هبچکس نسبت بهش حس خوبی نداره همین که زیر پست یه نویسنده بگید اینم شد خبر از توهین به نظر من کمتر نیست ، موفق باشید
داداش فقط یه سوال عادی ، شما رابطه ای با سایت و زیرمجموعه و کلن نویسنده های دیجیاتو داری ، اخه هر کی چیزی به این دوستان می گه، جوری رفتار می کنی که انگار به شما چیزی گفته / من توهینی یا چیزی به این دوستان کرده باشم ، این دوستان بالغ تر از منو شما هستن از طرف خودشون مطمئنن می تونن صحبت کنن یا ایمیل و ... بفرستن / در ضمن انتقاد لحنش باید نسبتن تند باشه اما بدون توحین اگه تند نباشه بین انتقاد و تعریف فرقی وجود نداره
ممنون اقاي رمضان پور راستي دوستان گوشيمو فروختم ميخوام يه گوشي جديد بخرم و درحال حاضر يه گوشكوب دارم مربوط به پست:سه بعدي ش باحال شده و جذاب تر :) :apple: :google: :glx