ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت لومیا رسما جایگزین برند نوکیا شد

همانطور که انتظار می رفت، مایکروسافت امروز به صورت رسمی اعلام کرد که برند "مایکروسافت لومیا" جایگزین نام نوکیا خواهد شد و موبایل های ویندوز فونی این شرکت زین پس با این نام در بازار ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۱:۴۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که انتظار می رفت، مایکروسافت امروز به صورت رسمی اعلام کرد که برند "مایکروسافت لومیا" جایگزین نام نوکیا خواهد شد و موبایل های ویندوز فونی این شرکت زین پس با این نام در بازار ارائه خواهند شد. به گفته مایکروسافت نام این شرکت در پشت و جلوی موبایل های آتی قرار خواهد گرفت.

در حالی که تلفن های هوشمند لومیا با نام نوکیا خداحافظی خواهند کرد، مایکروسافت بر اساس توافقی که با نوکیا دارد می تواند به مدت ۱۰ سال از نام این شرکت بر روی موبایل های عادی استفاده نماید. البته هنوز مشخص نیست که آیا مایکروسافت قصد دارد به تولید موبایل های غیر هوشمند بپردازد یا خیر.

در هنگام خرید بخش موبایل نوکیا، مایکروسافت فرصتی ۱۸ ماهه کسب کرد تا فرآیند تغییر برند را انجام دهد و اکنون شاهد آن هستیم که این اتفاق به صورت رسمی رخ داده است. در همین حین مایکروسافت در تلاش است تا صفحات مربوط به موبایل های نوکیا را نیز از روی سایت این شرکت به مجموعه خود منتقل نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (53 مورد)
  • Reza

    من گًوشيم لوميا ١٥٢٠ با برند نوكيا حالا من چي كار كنم؟

  • shayan_Q9

    حیلی هم عالی!

  • فرهاد

    البته باید این رو هم در نظر داشته باشیم که فقط قسمت گوشی های موبایل نوکیا به مایکروسافت فروخته شده و بخشهای دیگه شرکت با همون برند نوکیا پابرجاست و به تولید دستگاه های زیر ساخت شبکه مخابراتی ادامه خواهد داد

  • bahram(آخرین سنگر سکوته...)

    خدا حافظ ای همنشین قدیمی :(

  • ارین

    به قول شاعر :

    هر که امد عمارتی نو ساخت

    رفت و منزل به دیگری پرداخت

    وان دگر پخت چنین هوسی

    وین عمارت به سر نبرد کسی

    。◕‿◕。

  • مرتضی

    من سه سال 6303 داشتم واقعا نوکیا عالی بود
    روحش شاد و یادش گرامی باد

  • i Me

    تف به نوکیا

  • پویا جباری ثانی

    نمیدونم چرا از اول نتونستم با نوکیا ارتباط برقرار کنم :( ازش بدم میومد.

  • kamyar

    فقط ميشه گفت اين بدترين خبرى كه تو اين چند وقته شنيدم:-((
    من به اميد اسم نوكيا براى پرچم دار بعدى نقشه كشيده بودم، كه اونم مايكروسافت از بين برد!!

  • TROOL

    پایان هر شکستی تولدی زیباست

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی