سرویس جدید مایکروسافت به نام Sway معرفی شد: ساخت و پردازش ایده ها و به اشتراک گذاری آنها
جدیدترین محصول مایکروسافت، Sway، نام اپلیکیشنی از مجموعه ابزارهای Office است که به کاربر این امکان را می دهد که ایده های خود را در آن وارد کنند، خواه برای یک کسب و کار میلیارد ...
جدیدترین محصول مایکروسافت، Sway، نام اپلیکیشنی از مجموعه ابزارهای Office است که به کاربر این امکان را می دهد که ایده های خود را در آن وارد کنند، خواه برای یک کسب و کار میلیارد دلاری باشد و یا حتی یک ارائه ساده دانشگاهی.
با این سرویس شما می توانید تمام امور دانشگاهی یا کاری خود را در غالب ها و اشکال مختلف بسازید و به سادگی آن را برای مدیر یا استاد خود ایمیل کنید و همچنین، می توانید از آن به عنوان یک فایل پرزنتیشن برای ارائه خود در محل مربوطه استفاده کنید.
در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
سرویس Sway از خانواده مجموعه ابزارهای Office است و همچنین، از طرق اپلیکیشن برای پتلتفرم های تلفن های هوشمند و وب سایت در اختیار کاربر قرار می گیرد. به وسیله آن شما قادر هستید تمام ایده هایی که به ذهن تان می رسد را به سرعت در اپلیکیشن ذخیره کنید و در فرصتی مناسب به آن شاخه و برگ دهید.
آنطور که مایکروسافت می گوید، این اپلیکیشن از قدرت و توانایی بسیار بالایی برای ویرایش و مدیریت ارائه های اداری و دانشگاهی به شما می بخشد. ظاهر کاربری بسیار زیبا و در دسترس بودن از طریق وب سایت در کنار امکانات بالا از ویژگی های بارز سرویس Sway هستند. این محصول همانند دیگر محصولات مجموعه آفیس، قالب های آماده دارد که وسیله آنها سرعت شما در ساخت و پردازش ایده ها بسیار بالا میرود.
در حال حاضر این سرویس تنها از طریق ثبت نام در وب سایت Sway.com یا درخواست دعوتنامه از اعضای فعال در دسترس کاربران قرار می گیرد. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این سرویس، ویدیوی معرفی آن را مشاهده کنید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/What-is-Sway.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
آیا پرزانتاسیونی که ساختیم رو میشه آفلاین هم پخش کرد؟
آقا این واقعا فوق العاده ست. امروز واسه من دعوتنامه اومد اصلا حال کردم برای ارائه کردن و پرزنتیشن عالیه واقعا حرف نداره.
خبر خوبی بود مرسی
مرسی دیجیاتو
این خیلی عالیه
من حال کردم
این خبر خوب برای کسایی که میگن ویندوز برنامه های کاربردی کم داره
همین یه برنامه + خود افیس کل سیستم عمل اندروید و اپل میبره زیر سوال
امیدوارم App اختصاصی برای ویندوز فون روز به روز بیشتر بشن
ووویییندوووز ؟؟؟ فکر کنم منظورت وین فون بود ، (خط اول)،
بهترین احساسی ترین تیزرهای تبلیغاتی رو با آیفون درست می کنند آیا دلیل بر محبوب تر بودن هست یا خوش تیپ بودن؟ فک کنم هردو رو داره.
نمی خوای تو زندگیت فقط چند روز ببین فقط چند روز با فکر زندگی کنی ، باور کن فکر کردن اصلن چیز بدی نیست/ مگه مایکروسافت می خواد تبلیغ ایفون بکنه ، می خواد بگه فرقی نمی کنه از چه دستگاهی استفاده کنید، در ضمن به جای خاله زنک بازی بهتره روی سرویسش تمرکز کنی نه تبلیغش /
آقایون خواهشا بعد از تماشای فیلم های زامبی نیاین اینجا کامنت بزارین. صبر کنین تا اعصابتون بیاد سر جاش بعد...
آخه پسر دعوا نداری که. من هم مثل تو فن مایکروسافتم ولی بخدا به خون هیچ اپل فن یا اندروید فنی تشنه نیستم.
فیلم های زامبی ، the walking dead یکشنبه پخش می شه نه امروز / اخه خدایی ببین کی شروع کرد و سر چی ، یعنی با دیدن این تبلیغ نمی شه متوجه شد که مایکروسافت تبلیغ sway رو می کنه نه ایفون رو/ با دیدن کامنت های اینجوری فقط می خوام سرمو بکوبم به در و دیوار
آقا فرمایش شما صحیح من فقط گفتم در تیزرش از آیفون استفاده کرده چیز خلاف شرعی انجام دادم خوشحال میشم گوش زد کنین البته با ادبیات محترمانه.
خیلی باحاله ، تا باهاش کار نکنید ، متوجه عالی بودنش نمی شید ، دست پخت بیل گیتسه دیگه / بیل گیتس به گفته خودش الان داره تو قسمت افیس فعالیت می کنه
ماکروسافت هم برای تبلیغ داشته هاش از داشته های اپل استفاده می کنه.
فقط محض اطلاعت / تیمی که روی افیس تاچ برای ایپد کار می کرد ، همشون ایپد و مک داشتن ، این تنها دلیل برای بهتر بودن نرم افزار های مایکروسافت نسبت به بقیه کمپانی هاش هست / بعدش مایکزوسافت روراسته مثل اپل نیست که خط مونتاژ مک و ایفونش ویندوز باشه یعنی اگه مایکروسافت فقط یه روز اون کامپیوتر ها رو غیر فعال کنه کلن خط تولید اپل فلج می شه/
اگه خط تولید شرکت اپل بخاد از دید شمابا یه غیر فعال کردن کامپیوتر فلج بشه که خیالات محضه همون زود تر از بین بره بهتره.
شما طرفدارای اپل خیلی باحالید ، خیییلیییی/ اون از خبر دروغی که چند روز پخش کردی و چند نفر باور کردن اینم از این / در ضمن عزیز به شرکتی که لپتاباش تو لیست پرفروش ها 4 باشه ، غول سخت افزاری نمی گن ، محض اطلاع
اگه فک کردی خیلی سطحی گفتم غول سخت افزار سخت در اشتباهی من تمام رسته هایی رو که در حوزه کار اپل قرار دارن رو مد نظر گرفتم بعد این سخن بیان کردم 4 بودن توی دنیای لپتاپ هم رکورد بدی نیست در صورتی که سیستم عامل انحصاری خودت رو داشته باشی.
نه با غیر فعال کردن یه کامپیوتر ، با غیر فعال کردن سیستم عامل چند هزار کامپیوتر خط تولید
این بهت تضمین میکنم اپل فکر اون موقع ها رو هم کرده یه پلتفرم جایگزین فک نکنم واسه غول نرم افزاری سخت افزاریی مثل اپل چیزی باشه.
اولن تو این تبلیغ از همه محصولات استفاده شده نه فقط اپل بعدشم مایکروسافت پلتفرم های مختلف براش هیچ فرقی نمی کنه ، مهم درست کردن عالی یه اپلیکیشن کاری که با افیس تاچ به سر iwork اورد / این یعنی معنی بدون انحصار البته برای شما طرفداران اپل درک (بدون انحصار ) سخته ،
یعنی الان به نظر شما مایکروسافت بدون انحصاره؟
ایرانی ها رو حساب نمی کنه، مگه درخواست رو رد کردن که می گی نمی کنه نکنه منبع شما هم رادیو چین با دوبله فارسی / در ضمن اگرم نکنه حق داره ، با اینکه ایران هیچ یک از محصولات اپل رو کپی نکرده اما یه زمانی اومد فروش محصولاتش رو به ایرانی های تو مغازه های امریکا ممنوع کرد یادته ؟؟؟ در ضمن ویندوز هم از کیبورد کاملن فارسی داره هم زبان فارسی محض اطلاعت/ می دونی همین کپی کردن ویندوز چه قدر بهش ضرر رسونده
پشتیبانی از minecraft روی بقیه کنسول ها / Skype و skype qik برای بقیه پلتفرم ها / دادا اصلن معنی انحصار و غیر انحصار رو می دونی ؟؟؟؟
افیس برای ایپد / کیبورد برای اندرویید و ایپد / اپلیکیشن های گاراژ واسه اندرویید و ios / بینگ واسه اندرویید و ios /توسعه اپلیکیشن برای اندرویید ور / افیس موبایل برای ios و اندرویید / اپلیکیشن های msn ویندوز هشت برای ios و اندرویید تو اینده نزدیک / اپلیکیشن OneNote , outlook , Xbox music برای ios و اندرویید ، تولید افیس و one note برای مک ، بازم بگم ؟؟؟؟
بله شما که خارج از ایران هستی مشکلی رو حس نمیکنی!بهت حق میدم!
پس وقتی ایرانیا رو حساب نمیکنه این یعنی چی؟! بدون انحصار یا انحصار؟!
توهین هم اصلا چیز خوبی نیست!!!
________________________
دوستان بخشید یه کم رک حرف زدم
اوه واقعن / پوشش خبر بعد از حدود دو هفته / اما بازم دمتون گرم ، لابد از دستتون در رفته ، اشکالی نداره