کدامیک از موس های گیمینگ ارزش خریدن دارند؟
یک ضرب المثل قدیمی داریم که پا را قلب دوم انسان خطاب می کند و تولیدکنندگان کفش از آن برای تبلیغ محصولات شان استفاده می کنند. موس و کیبورد هم دقیقا حکم قلب دوم گیمرها را ...
یک ضرب المثل قدیمی داریم که پا را قلب دوم انسان خطاب می کند و تولیدکنندگان کفش از آن برای تبلیغ محصولات شان استفاده می کنند. موس و کیبورد هم دقیقا حکم قلب دوم گیمرها را دارند؛ البته پی سی گیمرها.
یک موس خوش دست به انضمام پَد مناسب و کیبورد بهینه شده برای گیمینگ، می تواند بهشت گیمرهای دسکتاپی باشد. اگرچه برندهای معتبری چون Razer و لاجیتک پیوسته محصولات مطرح و دست اول به بازار ایران وارد می کنند اما در ادامه مطلب، علاوه بر دو برند نام برده، نگاهی به محصولات شرکت های دیگر داریم.
لیست 8 تایی زیر بر اساس امتیاز بخش فنی وبسایت Engadget انتخاب شده است.
Mionix Naos 8200

Mad Catz R.A.T. TE

SteelSeries Sensei Wireless

Corsair Raptor M45

Roccat Kone Pure

Razer Naga 2014

Logitech G402 Hyperion Fury

Cougar 700M

دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اینم از موس من. هم خیلی ارزان قیمته و هم صدتای این موسا میارزه
اگر زمان زیادی با کامپیوتر کار میکنید بد نیست در صورت امکان کمی هزینه کنید و یک Track Ball بخرید.
از نظر ارگونومی قابل مقایسه با هیچ ماوسی نیست.
اینو از طرف یک آدم فلک زده که یک سال دست درد شدید گرفته و مجبور شده نزدیک دو میلیون تومان هزینه کایرو پراکتی بده تا از دست درد فریاد نزنه، گفتم.
من ماوس G402 گرفتم جدید دیونست عاشقشم هم خشکل هم خوش دست 240/000 تومان
من همین tsco رو دارم روزی 100 بار سجده شکر میکنم:))
مشکل نت ایران حل شه مشکلات کشور حل میشه
من خیلی از ظاهر و touch بودن سطح magic mouse خوشم میاد، برای گیم اصلا خوب نیست ولی برای کارهای معمولی خیلی خوبه، یکی از بهترین چیزایی که در موردش دوست دارم اینه که نیازی به فرو کردن یه usb دیگه نداره و یکی از پورتاتو پر نمیکنه، دوما اینکه خودش وقتی کار نداری باهاش خاموش میشه تا باتری مصرف نکنه، در ضمن من الآن ۱ ساله که باتریشو عوض نکردم و ۹۰ درصد شارژ داره، در صورتی که موسهای وایرلس دیگه رو که امتحان کردم اصلا چنین شارژدهی عالیای نداشتن.
من برم کامپیتر و موبایلمو بفروشم یکی از اینا بخرم
ولی موندم بعدش به چی وصلش کنم؟!¡
از دیجیاتو خواهش میکنم این پست رو پاک کنه!!! آخه من اسم موس میاد عصبی میشم 3،4 تا موس معمولی خریدم همشون به یه ماه نکشیده خراب شدن! تا اینکه اعصابم خورد شد رفتم از دیجیکالا یه دونه گرین 701 خریدم با خوشحالی زدم به pc بعد با کمال تعجب دیدم کار نمیکنه :(((((((( اصلا حسش هم نیست برم گارانتی :((((( خلاصه که فهمیدم من تو هرچی شانس آورده باشم از لحاظ موسی واقعا خیلی بدشانسم!
با اين شرح حالي كه دادي
فكر نكنم مشكل از موس باشه...
بايد مانيتور رو عوض كني .
خخخخخخخخخخ
موس Naga 2014 برای تمام بازی ها کاربرد نداره و بیشتر مخصوص بازیهای MMO هست مثل World of Warcraft .
Razer Ouroboros فعلاً پرچمدار ریزر حساب میشه !
http://www.digikala.com/Product/DKP-35683/Razer-Krait-Laser-Gaming-Mouse/%D9%85%D8%A7%D9%88%D8%B3-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%AA
اینم برای اونایی که موس ریزر ارزون قیمت میخوان !
100000 تومان
من یه ماوس 30-40 تومنی رو 2 ساله دارم خیلی هم خوب کار میکنه بابا اینا چین :|
اینا برا عکس یادگاری گرفتنن بشینیم کنارشون عکس سلفی بگیریم