ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی سومین تولید کننده بزرگ تلفن همراه در جهان شد

شیائومی، کمپانی چینی سازنده تلفن های هوشمند و تبلت، قصد دارد پله های ترقی را به سرعت هرچه تمام تر طی کند. در اوایل امسال، خبری منتشر شد که شیائومی توانست ال جی را پشت ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۶ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شیائومی، کمپانی چینی سازنده تلفن های هوشمند و تبلت، قصد دارد پله های ترقی را به سرعت هرچه تمام تر طی کند. در اوایل امسال، خبری منتشر شد که شیائومی توانست ال جی را پشت سر گذاشته و به چهارمین تولید کننده بزرگ تلفن همراه بدل شود. در همان زمان این شرکت به هم میهن های خودش، یعنی لنوو و هواوی هشدار داد که سرعتش را کاهش نمی دهد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید. 

بنا به گفته موسسه تحقیقات بازار کره ای، HIS iSuppli، شیائومی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ توانسته مابقی بزرگان سازنده تلفن همراه هوشمند چینی لیست برترین ها را شکست دهد. در همین فصل، شیائومی -که به اپل چین معروف شده- توانسته به رکورد فروش ۱۹ میلیون دستگاه تلفن همراه دست یابد. این رقم نسبت به ۱۵.۱ میلیون فروش (۱۴.۶ میلیون آن فقط در چین) در سه ماهه دوم ۲۰۱۴ یک جهش بسیار خوب محسوب می شود.

لازم است به این نکته اشاره کنیم که شیائومی تلفن های هوشمند خود را در کشورهای انگشت شماری، از جمله چین، هند، سنگاپور و غیره عرضه می کند. کارشناسان حدس می زنند علت فروش خوب محصولات شیائومی در قیمت بسیار رقابتی آنها است.

با این اوصاف، رتبه اول و دوم بزرگ ترین تولیدکنندگان تلفن همراه هوشمند مخصوص سامسونگ و اپل است و در جایگاه های بعدی شیائومی، هواوی و لنوو قرار دارند. سوالی که مطرح می شود این است که آیا شیائومی خواهد توانست به رتبه های بالاتر هم دست یابد؟ حدس شما در این رابطه چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • TROOL

    هیچی دیگه این چینیا چه کارا که نمیکنن

  • LG Forever

    کمپانی ای که با کپی کردن به اینجا رسیده به درد نمیخوره

  • vahed

    آفرین واقعا تلاششون تحسین برانگیزه درسته راهی که در پیش گرفته منصفانه نیست ولی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنن.

  • دادا

    دوست دارم برم چین از نزدیک مدیران و کار خانه هاشون رو ببینم
    روی چی حساب میکنند که این قیمت های پر ریسک را می دهند.

  • رهگذر

    البته به نظر من که حدودا یک ماهی میشه گوشی Redmi Note همین کمپانی رو دارم، بزرگترین نقطه قوت شیائومی در نرم افزار و ساپورت مناسب اون هست. منظورم به این هست که گر چه اندروید 4.2.2 هست اما باگها بسیار کم هستند و اگرباگی هم باشه سریع مرتفع میشه.
    کلا رام اورجینالش اونقدری راضی کننده هست که که منی که همیشه گوشیام رو انگل میدم هنوز بعد از یک ماه کاستوم نزدم
    و به نظرم برای مردم عادی هم همین مهم هست که گوشی وقتی از جعبه بیرون میاد عیب و ایرادی چه در نرم افزار و چه سخت افزار نداشته باشه.
    و الا از نظر قیمت با همین مشخصات و وزن و سایز به مراتب بهتر G750 هواوی وضعیت بهتری دراه.

  • Faz

    جی ال ایکس مقام ساسونگ و اپل رو تهدید نکنه صلوااااات!!!

  • M.S.N

    این شرکت ساده ترین چیزی که هر شرکت باید داشته باشرو در ابعاد بزرگ داره.اون یک دستگاه کپی بزرگه.
    کمبود خلاقیتی که مردمو جذب کنه باعث میشه که این شرکت های چینی به غول تبدیل بشن.
    هزینه ی ساخت پایین به دلیل فراوانی نیروی انسانی باعث میشه که این شرکتا قیمتو مد نظر قرار داده و مردمو به وسیله قیمت به سمت خودشون بکشن.
    تا وقتی یک شرکت انقلاب نکنه این وضعیت ادامه خواهد داشت.
    وقتی شما میتونی یک گوشی از این برند رو که امکانات پرچمداران برای مثال سامسونگو داره با نصف قیمت بخری کدومو میخری.یک نکته این که این گوشی بیشترین فروششو تو کشور چین داشته که مردم اون جا هم حقوق چندانی ندارن.

  • M7M

    من چينيها را برخلاف باور عامه بسيار خلاق ميدونم و احترام بيشتري براشون قائل هستم تا اون دزدان دريايي جنوبي ! خودتون ميدونيد كي ها را ميگم
    در ضمن اون موقع كه چين امپراطوري داشت در حد خودمون ! كره اي ها داشتند دزدي كردن ياد ميگرفتند !
    بحث نژادي شد باز ! آخه همه چيز به هم مربوطه ! اگر حقيقت تاريخي نگم ميشه دروغ و تحريف !
    چين تو طراحي نوين دنياي آينده نقشي بيشتر از يك كپي كار خواهد داشت چون خلاقيتهاي زيادي ازشون ديدم

    • BuBo

      برعکس خیلی از پست هات که فن قوی اپل بودی این یکی رو مثبت دادم چون به شدت اعتقاد دارم انتقال قدرت پیدا خواهد شد اون هم از غرب به شرق و مرکز بزرگ اون *چین*

      این اتفاق هم یه موضوع برنامه ریزی شده ست هم اتفاقاتی که ناخودآگاه تحت تاثیر این انتقال برنامه ریزی شده وارد موج شدن و کمک میکنن به این انتقال.

    • SAEED DASTMARD

      کم لطفی نکن حتی ایران خودمون هم با glx در پیشرفت تکنولوژی سهیم بوده.

  • SAEED DASTMARD

    سود کم +فروش بالا= افزایش سود و سهم جهانی.

    • bahram

      ترفند خوبی رو داره اجرا میکنه

      • SAEED DASTMARD

        100% سود کمش باعث افزایش فروشش میشه و با افزایش فروشش سودی رو که یک کمپانی با 1 گوشی به دست میاره اون با دو گوشی این سهم به دست میاره همین عامل سبب:
        1 افزایش فروش
        2 شناخته شدن برند
        3 افزایش سود در دراز مدت
        4 به دست آوردن طرفدار های پرپا قرص.

  • SAEED DASTMARD

    این اگه عرضه جهانی بکنه جهان رو به تسخیر در میاره دلیلشم:
    1 قیمت فوق فوق رقابتی
    2کیفیت بسیار بالای محصولات

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی