ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی حالا سومین سازنده بزرگ تلفن همراه در دنیاست

فروش تلفن های همراه شیائومی در ماه های گذشته چنان خوب بوده که به گزارش Strategy Analytics رتبه این سازنده چینی تلفن های هوشمند را به پله سوم بزرگترین های دنیا رسانده است. سامسونگ و ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۸ آبان ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

فروش تلفن های همراه شیائومی در ماه های گذشته چنان خوب بوده که به گزارش Strategy Analytics رتبه این سازنده چینی تلفن های هوشمند را به پله سوم بزرگترین های دنیا رسانده است. سامسونگ و اپل دو رتبه دیگر را در اختیار دارند.

فروش شیائومی طی یک سال سه برابر شده و در سه ماهه سوم ۲۰۱۴ به ۱۸ میلیون دستگاه رسیده. این در حالیست که رشد نسبی کاربرانی که از تلفن های این شرکت استفاده می کنند نیز طی این مدت تقریبا دو برابر شده و از ۲٫۱ درصد به ۵٫۶ درصد رسیده است. در اختیار داشتن این میزان از بازار، شیائومی را در جایگاه پنجمین شرکت بزرگ مسلط بر بازار تلفن های هوشمند قرار می دهد. در مقابل در حال حاضر ۲۴٫۷ درصد کاربران تلفن های هوشمند از تلفن های سامسونگ استفاده می کنند و ۱۲٫۳ درصد نیز آیفون های اپل را خریده و مورد استفاده قرار می دهند.

ال جی نیز اخیرا رشد خوبی داشته. رکورد رشد فروش تلفن های این شرکت نیز از لحاظ میزان فروش پس از شیائومی در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

با عرضه شیائومی در هند، احتمالا وضع برای این شرکت بهتر و بهتر خواهد شد. با توجه به کیفیت و قیمت مناسب تلفن های هوشمند تولیدی این شرکت، میزان کلی فروش آن در بازار تشنه ای همچون بازار هند می تواند سهم شیائومی را در بازار بهتر و بهتر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • Amir_Hossein

    فعلا که تو ایران خیلی گرونه و برید g2 یا g3 ال جی بخرید ازین ارزون تر در میاد !!!!

  • محمد حسین

    وقتی داره سهم بازارش زیاد میشه یه معنا داره:
    "حالا دیگه اپل به فکر شکایت از شیائومی خواهد افتاد!"
    چون الان هزینه های دادگاه و غیره در برابر فروش زیاد شیائومی براش میصرفه
    باز هم یه سلسله جنگ خسته کننده در راهه؛امیدوارم خودشون یه توافق درست و حسابی بکنن

  • Behnam

    داره ميزنه برا اولى! خوب تيمشو اورده ليگ برتر!!!

  • TROOL

    برند چینی چینی چینی چینی یچینیچینیچینیچنیسیچیچ
    برادران چینی ما

  • MAC OS X

    ما اپلی ها فقط یه چیز میگیم:






    کپی پیست نکن
    بعد هر کار خواستی بکن

  • ایوب بدری

    آقای صادقپور این پست شما با پست آقای پورحسینی در 2 روز پیش یه تفاوت میلیونی داره شما زدید 18 میلیون ایشون زده 19 میلیون بالاخره کدامشون درسته در ضمن این آمار آمار کلیه نه فقط مربوط به چین چون شیائومی اصلا فروش جهانی به صورت رسمی نداره بجز 2,3 کشور این در جواب آقا حمید

  • ایوب

    آقای صادقپور این پست شما با پست آقای پور حسینی در 2 روز قبل یه تفاوت ملیونی با هم دارن شما زدید 18 میلیون ایشون زدن 19 میلیون بالاخره کدومشون درست تره

  • pars

    کدوم سایت فروش اینترنتی قابل اطمینانه که Xiaomi میفروشه ؟

  • SAEED DASTMARD

    این جایگاه سوم به هیچ کی وفا نکرده

  • مهدی

    هنوز گوشیاش به ایران نرسیده.چرا؟

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی