ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هم اکنون لنوو رسما مالک موتورولا است

لنوو هم اکنون مالک موتورولا است. تمام پول ها جا به جا شده، قرارداد امضا شده و کار های وکلا به اتمام رسیده است. این خرید، لنوو را به سومین سازنده بزرگ تلفن های هوشمند ...

پویان رمضان پور
پویان رمضان پور منتشر شده در ۸ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

لنوو هم اکنون مالک موتورولا است. تمام پول ها جا به جا شده، قرارداد امضا شده و کار های وکلا به اتمام رسیده است. این خرید، لنوو را به سومین سازنده بزرگ تلفن های هوشمند در دنیا تبدیل می کند. دفتر مرکزی موتورولا در شیکاگو باقی مانده و رئیس هیئت مدیره آن، Rick Osterloh، سمت خود را حفظ خواهد کرد.

طبق این معامله ۲.۹ میلیارد دلاری بین لنوو و گوگل، تمامی تکنولوژی های موتورولا به لنوو واگذار شده است. لازم به ذکر است که گوگل، مالکیت خود روی پتنت ها را حفظ کرده است و فقط مجوز استفاده شراکتی از بعضی از آن ها را به لنوو داده است.

ساعاتی پیش در دیجیاتو درباره بدل شدن شیائومی به سومین سازنده تلفن های هوشمند خواندید، اما با توجه به این خرید، این شرکت چینی جایگاه خود را از دست داده و رتبه چهارم نزول پیدا کرده است.

با این خرید، موتورولا قادر خواهد بود محصولات خود را در نمایندگی های فروش آسیایی و اروپایی لنوو به فروش برساند؛ بدین وسیله این زوج می توانند به هدف خود، مبنی بر به فروش رساندن ۱۰۰ میلیون دستگاه تلفن هوشمند و تبلت برسند.

از دیگر اهداف مشترک این دو شرکت بزرگ، به سودبخشی رساندن موتورولا تا نیمه سال ۲۰۱۶ است، که با وجود دستگاه هایی همچون نکسوس ۶، دروید توربو و موتو ۳۶۰ بعید به نظر نمی رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • مهسا

    لنوو از لحاظ سخت افزاری واقعا از بقیه یه سر و گردن بالاتره
    اما متاسفانه خیلی ها به خاطر بازار خودشون و یا .... این موضوع رو کتمان میکنند. و متاسفانه بعضی ها هم دنباله رو بی اراده دیگران میشن.

  • محمد رضا

    خیلی ناراحتم کرد این خبر....
    اگه گوگل بیشتر بهش میرسید خیلی خوب میشد
    حیف...

  • arwp

    دوستان تکنولوژی همون تکنولوژی موتورولاست طراحی هم با توجه به دروید توربو همون طراحی عالی موتورولاست اسم هم که حفظ میشه فقط تحت مالکیت لنوو. من که اگه یه روزی بخوام به اندروید برگردم احتمالا گزینه اولم موتورولاست(همیشه این برند با اصالتو دوست داشتم و دارم) گزینه دومم سری نوت سامسونگه

  • مهران

    یعنی برند موتورولا هم از پشت گوشیاش ورداشته میشه ؟؟؟؟
    حیف و صد حیف خدایی

  • آریا

    ای چینی های مفت خور :(
    موتورولا مخترع و سازنده اولین تلفن موبایل دنیا حیف شد :(

  • LG Forever

    حیف شد واقعا موتورلا واقعا پیشرفت خوبی داشت امسال

  • MAAH

    دوستان به نظرم یه مقدار به دید مثبت نگاه کنیم . موتورولا داره روز به روز بهتر میشه ، دیوایس های بیشتر ، تو مدل های مختلف ، بالا رده ، میان رده های بسیار عالی و خوش قیمت ، کیفیت بالا طراحی زیبا ، اندروید خالص . لنوو هم که قرار اسمشو حفظ کنه . به نظرم من تازه اتفاق خوبیه ، موتورولا هم الان داره به سود میرسه ...
    تازه با توجه به این قسمت :
    "با این خرید، موتورولا قادر خواهد بود محصولات خود را در نمایندگی های فروش آسیایی و اروپایی لنوو به فروش برساند"
    خریدش برای ما هم راحت تر میشه .
    به شخصه به نظرم اتفاق مثبتیه ، اگه همین روندی که الان هست رو حفظ کنه ...

  • bawar

    چیه عزاداری گرفتید؟ چینی ها هم میتوانن خلاق باشن :دی

  • bahram

    ناراحت کنندست

  • SAEED DASTMARD

    می ترسم از روزی که اچ تی سی سونی حتی الجی توسط دستگاه های کپی بلعیده بشن.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی