ال جی از صفحه نمایش بسیار باریک و جدید ۵.۳ اینچی خود رونمایی کرد
تلفن هوشمند پرچمدار سال آینده ی شرکت ال جی می تواند بسیار باریک باشد. این شرکت از جدیدترین دست آورد سخت افزاری خود که یک صفحه نمایش ۵٫۳ با رزولوشن ۱۰۸۰پی و با ضخامت بسیار ...
تلفن هوشمند پرچمدار سال آینده ی شرکت ال جی می تواند بسیار باریک باشد. این شرکت از جدیدترین دست آورد سخت افزاری خود که یک صفحه نمایش ۵٫۳ با رزولوشن ۱۰۸۰پی و با ضخامت بسیار کم ۰٫۷ میلی متر است، رونمایی کرد.
به لطف استفاده از فناوری Neo Edge ال جی، پنل صفحه نمایش جدید این شرکت، دارای یک لایه ی چسب مانند است که آن را از وجود یک فریم پلاستیکی اضافه در حاشیه ها بی نیاز می نماید. همچنین این صفحه نمایش در برابر نفود آب و گرد و غبار مقاوم است.
اینکه از پنل مورد بحث در چه محصولاتی و چه زمانی استفاده خواهد شد فعلا مشخص نیست. اما می توان امیدوار بود برای اولین بار در تلفن هوشمند پرچمدار بعدی شرکت ال جی -یعنی جانشین G3- مورد استفاده قرار گیرد.
البته در نظر داشته باشید که ال جی اولین شرکتی نیست که به ساخت صفحه نمایش های بسیار باریک روی آورده، بلکه شرکت های دیگری نیز قبلا در این راه قدم هایی برداشته اند که می توان از صفحه نمایش Aquos Crystal شرکت شارپ، که اندازه آن ۵ اینچ بوده و کیفیت۷۲۰پی را برای کاربران به ارمغان می آورد اشاره نمود.
البته محصول جدید شرکت ال جی نسبت به صفحه نمایش یاد شده ی شرکت شارپ، اندازه ای بزرگ تر و کیفیتی بهتر را فراهم آورده است. بنا به ادعای ال جی، در حال حاضر لقب باریکترین پنل صفحه نمایش متعلق به محصول جدید این شرکت است.
در این سال ها شاهد افزایش اندازه ی تلفن های هوشمند بوده ایم، و حالا می توان انتظار داشت که بزودی شاهد دستگاه هایی بدون حاشیه و با صفحه ای بزرگ تر و خوش دست تر باشیم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
الجی است دیگر ته بدون حاشیه بودن!
وای دختره چه نازههه
دندوناشوووو :-*
خدا واسه الجی نیگرش داره
واللا glx از این کارا میکرد ۹۹ درصد بازار و میگرفت
دستشون درد نکنه اما این رکورد های میلیمتری ارزش زیادی ندارن
از طرفی این پنل ها در برابر حرارت آسیب پذیر تر هستن و ضربه پذیری کمتری هم دارن و به نظر من عمر مفیدشون هم کمتر باید باشه
اما به هر حال حرف کلی من اینه که برای من کیفیت تصویر مهمه نه صدم میلیمتر نازکتر شدن گوشی
سیب کوچلو واقعا چیز جالبی درست کرده بودی
70 درصد موفقیت الجی واسه استفاده از این دخترای خوشکله
البته تو این تبلیغ گویا دختران خوشکل اعتصاب کردن
:D
وضیتی داره این الجیا
ایشالا شاهد همکاریش با GLX باشیم :LOL:
یعنی معرفی داشتیم از الجی یا سامسونگ زن توش نباشه مگه داریم.
ال جی به دور از هیاهویی که هموطنش سامسونگ همیشه راه میندازه داره کارش به خوبی انجام میده .
و حداقل تو صنعت تولید نمایشگر از پیشتازان دنیاست.
به نظر میرسه رویای تلفن بدون حاشیه صفحه نمایشم داره به واقعیت تبدیل میشه فقط میمونه مسئله باتری!
معمولا محصولات ال جی برای ما ایرانی ها قیمت مناسب تری نسبت به بقیه برند های مشهور داره.
خیلی بی انصافی
هر شرکت دیگه ای بود و صفحه نوت4 با اون کیفیت فوق العاده (بررسی خود دیجیاتو) اون تراکم پیکسل و اون مصرف فوق العاده کم رو ساخته بود زمین و زمان رو بهم میدوخت ولی شما بگو سامسونگ چیزی گفت؟؟
امروز فرداست که شرکت های چینی همینو کپی میکنن و به اسم خودشون میزنن...
سامسونگ داره عقب میمونه!
در حال حاضر میشه گفت تو صفحه نمایش شرکی های ال جی، شارپ و ژاپن دیسپلی یک گام از بقیه جلوتر هستند.
هر چند که من شرکت های شارپ و ژاپن دیسپلی رو بیش تر ترجیح می دهم.
متعصب هم نیستم... :)
با اين پنلهاي كم حاشيه آيفون 5 اينچ و آيفون پلاس 5.7 اينچ ميشه ساخت
خوب الان به نظرت ایفون چند اینچی استاندارده؟
میلاد مگه تو دستت سالی چقدر بزرگ میشه؟!lol
تا همین دو سه سال پیش میگفتی پنل گوشی باید 3و نیم اینج باشه اندازه ایفون نه بزرگتر چون اندازه دستته و بقیه که بزرگترند بوووق اند
حالا اینقدر دستت بزرگ شده که دنبال 6اینچی هستی؟!
بابا شماها دیگه کی هستین ا پ ل پر ستا
میلاد الان بگو الجی کره هیچ نقشی در پیشرفت تکنولوژی نداشتن.