Galaxy A5 و Galaxy A3 با بدنه فلزی معرفی شدند
همانطور که دیروز در دیجیاتو به اطلاع شما رساندیم، سامسونگ در پی رونمایی از سری گلکسی A خود در ماه آینده بود. به نظر می رسد این شرکت نتوانست صبر کند و امروز به صورت ...
همانطور که دیروز در دیجیاتو به اطلاع شما رساندیم، سامسونگ در پی رونمایی از سری گلکسی A خود در ماه آینده بود. به نظر می رسد این شرکت نتوانست صبر کند و امروز به صورت رسمی دو تلفن هوشمند جدید سری A خود را، به نام های Galaxy A5 و Galaxy A3 رونمایی کرد.
موبایل های جدید سری A به گفته این شرکت ویژه کاربران جوانی طراحی شده اند که به دنبال کارایی هستند.
هر چند سامسونگ پیش از این نیز Galaxy Alpha را با ضخامت 6.7 میلی متر ساخته است، این دو دستگاه به عنوان باریک ترین تلفن های هوشمند سامسونگ معرفی شده اند که دارای ضخامتی معادل 6.7 میلی متر (A5) و 6.9 میلی متر (A3) هستند. دو موبایل جدید سری A به بدنه فلزی یک تکه مجهز شده و از LTE هم پشتیبانی می کنند. همچنین برای شبکه های اجتماعی بهینه شده و با داشتن دوربین جلوی 5 مگاپیسکلی، برای گرفتن خودنگاره (تصاویر سلفی) بسیار مناسب است.
برای اطلاعات بیشتر و گالری تصاویر تلفن های جدید سری Galaxy A، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
گلکسی A5 از یک نمایشگر 5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 720x1280 پیکسل بهره می برد و از پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز قدرت می گیرد. دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی است و 2 گیگابایت رم دارد. A5 دارای حافظه داخلی 16 گیگابایتی است.
گلکسی A3 نمایشگر 4.5 اینچی Super AMOLED دارد که دقت آن 540x960 است. این دستگاه از همان پردازنده 4 هسته ای به کار رفته در A5 بهره می برد. گلکسی A3 از 1 گیگابایت رم برخوردار است و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. هر دو تلفن سری A، قابلیت افزایش حافظه را از طریق درگاه MicroSD دارند.
هر دو تلفن Galaxy A5 و Galaxy A3 با اندروید کیت کت نسخه 4.4 و در رنگ های مختلفی از جمله سفید مرواریدی، مشکی، طلایی، نقره ای، آبی روشن و صورتی ملایم عرضه خواهند شد. A3 و A5 در آبان ماه عرضه خواهند شد. قیمت این دو، هنوز اعلام نشده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
با سلام
بنظرم اگه کل شرکتها سعی کنند از راه کار اپل پیروی کنند دنیای بهتری خواهیم داشت به این معنی که شرکتها سعی کنند تنها روی یک تا دو مدل کار کنند و همان دو مدل بدون نقص مهندسی و کیفیتی باشند و از تکنولوژی های صنعت خودرو و هوافضا در انها استفاده شود خیلی پیشرف سریعی خواهیم داشت تا انکه صدها مدل گوشی بی مصرف تولید کنند و جای خلاقیت و نواوری تنها بسنده کرده اند افزایش رزولوشنو پردازش که منطقی ندارد بنظرم سطح تکنولوژی پایینی در گوشی ها بکار میرود و جای پیشرفت گسترده ای دارد
اینا اگه بخوان از هر لحاظ بلدن چیکار کنن فقط طبق بازارشون عمل میکنن توو یه سری یه جاشو جوری ناقص میدن که سری بعدی گوشی نقص اون قسمتش برطرف شده و فروش کنه اینا بیشتر روانشناسی کارشون ما هم بیماراشونیم پول میدیم دارو(گوشی) میخریم...
با این مشخصات اگه قیمت هاشون رو هم بتونه با محصولات هم رده ی هواوی رقابتی اعلام کنه قطعا میتونه با سری الفا به دوران اوجش برگرده
سامسونگ تا کی میخواد تو طراحی درجا بزنه. همشون مثه همن.
بهتر بود ظاهر گوشی توی سری فلزی تغییر بده ولی من دیدم نسبت به سامسونگ عوض شده حالا میخواد جنسش از طلا باشه
سامسونگ و تمام فلزی = عالی
این سامسونگ هم داره نابود میکنه برند الفاش رو با این اسپم گجتش
هنوز فلسفه خاص بودن و لوکس بودن رو نفهمیده
شروع خوبی داشت با الفا اما انگار می خواد نابودش کنه
با اینکه یکی از طرفدارای سامسونگم ولی به شخصه اینکه روزی 1مدل گوشی میده بیرونو باش شدیدا مشکل دارم ، از نظر ارائه ی مدل جدید باید مثل اپل عمل کنه .
این مدلای جدیدم ظاهرش بد نیست ولی خیلی زمخت نشون میده ، از لحاظ ظاهری واقعا note 4 یه سر و گردن از همه مدلاش تا الان بهتره
یک نکته منفی بسیار بزرگ(( لنز بیرون از بدنه)) این سری هست.
چند وقت دیگه اپل میاد شکایت میکنه پتنت دوربین بیرون از گوشی رو ما ثبت کردیم :))
عجب تیکه بدی انداختی
:-)
مزیت این گوشی ها در صفحه نمایش Super AMOLED و بدنه ی آلو مینیمی خلاصه میشه.