ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: نبرد خیابانی

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۹ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۴:۱۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Republique – Episode 3

11

ریپابلیک یکی از آن بازی های موبایلی است که انرژی و سرمایه زیادی پشت آن گذاشته شده و انصافا هم بازی فوق العاده ای است. حالا نوبت به قسمت سوم بازی رسیده که برای کاربران iOS از راه برسد. همزمان با قسمت سوم، دو بخش قبلی هم روی گوگل پلی برای اندرویدی ها قرار گرفت. هر قسمت با اندکی تاخیر برای اندروید منتشر می شود که 4.99 دلار قیمت دارد. در این بازی باید به دخترکی که از وضعیت خود چندان مطلع نیست کمک کنید تا از مکانی مخوف و عجیب فرار کند.

République

République

سازنده: Camouflaj, LLC قیمت: هر قسمت 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1100 مگابایت زبان:

Back to Bed

22

پیش از این عناوینی چون Monument Valley و Hitman Go را برای تان معرفی کرده ایم. عناوینی که به طرح های مینیمالیستی روی آورده اند تا جذابیت بصری بازی را به حد بالایی برسانند. Back to Bed یا بازگشت به رختخواب از همین فرمول استفاده کرده تا علاوه بر ارائه گیم پلی جالب و جذابش، بسیار خوش منظر هم باشد. در "بازگشت به رختخواب" باید تلاش کنید مرد سیاه پوشی که عادت به راه رفتن حین خواب دارد را به اتاق و تحت نرمش بازگردانید. این بازی برای پی سی و ویندوزفون هم در دسترس است.

Back to Bed

Back to Bed

سازنده: Bedtime Digital Games قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز، ویندوزفون، اندرید و iOS حجم: 119 مگابایت زبان:

Angry Birds: Transformers

33

چندی پیش انگری بردز: ترنسفورمرز برای سیستم عامل iOS منتشر شد و شب گذشته بالاخره نوبت به نسخه اندروید رسید. اگر با سری تبدیل شوندگان آشنا باشید توصیف بازی را به خوبی متوجه خواهید شد. پرندگان این بار به جای پرتاب خود، از سلاح های بزرگ و تخریب گر استفاده می کنند و دیگر ظاهر گذشته را ندارند. به روبات ها و ماشین های بزرگ و غول آسا تبدیل می شوند تا انتقام خود را از خوک ها بگیرند. گیم پلی بازی با هر بازی ساید اسکرول دیگری به خاطر عمق بخشیدن به گیم پلی متفاوت است.

Angry Birds Transformers

Angry Birds Transformers

سازنده: Rovio Mobile Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 129 مگابایت زبان:

Clash of Gangs

44

گنگ های خیابانی همیشه سوژه ساخت بازی ها و فیلم های متعددی بوده اند. Clash of Gangs مستقیما وارد یک جریان حرفه ای جنگ خیابانی می شود که در هیچ دنیایی (حتی دنیاهای موازی ما) هم نمی توان به آن لباس حقیقت پوشاند. تصور کنید همانند Clash of Clans باید ساختار شهری بچینید تا گروهک های دیگر توان حمله به شما را نداشته باشند و در عین حال باید با پرورش نیروهای خیابانی به جنگ با آن ها بروید. آنچه این بازی را از دیگر نمونه های مشابه جدا کرده، گیم پلی عمیق تر و پر جزئیات تر است.

Clash of Gangs

Clash of Gangs

سازنده: IGG.COM قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 49 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • mohamad

    بهترینشون angry birds transformers با این که هم ایدش و هم داستانش و هم نوع بازیش تکراریه ولی ارزش دانلود داره

  • saeed_ebrahimi

    مرسی دیجیاتو

  • a.architect

    هفته پیش 8ball pool رو معرفی کردین معتاد شدم بسه دیگه:))))))))

    یوزرم a.architect
    ادد کنید بازی کنیم:))))

  • TROOL

    بازی اولی چه گرافیکی داره

  • TROOL

    به به سیب ترکوندیا پک ایول

  • geek

    عجب علاف هایی پیدا میشن! سر چه چیزاهایی که بحث و دعوا نمیکنن ملت بیکار! آخه یکی نیست بگه سهامدار اپلی یا مدافع حقوق هم*** گراهایی یا چه میدونم هر چیز دیگه ای! مثل سگ و گربه افتادن به جون هم!

    • amir parsa

      آقا یا خانم geek@
      اینکه نوشتم بی ادبی و بی سئادی توی این نسل جدید مملکت(نه همه اکثریت) نهادینه شده خدا رو شکر که شما اومدی و دلیلی شدی برای اثبات حرفم!

      • geek

        اصلا قصد ندارم به حرفای واقعا مزخرفت پاسخی بدم . فقط همینو بگم که تو دنیای مجازی هم نمیتونی خودتو یه آدم با سن بالا و عاقل جا بزنی. مطمئنم سنت خیلی کمتر از چیزیه که پایینتر وانمود کردی! وگرنه کدوم آدم بالغی دوره میفته تو پستهای سایتهای مختلف که چرا این خبر رو نمیزارین. یا با این طرز بیان کامنت میزاره. بقیه جرفات هم اینقدر جفنگیاته که ارزش جواب دادن ندارن.
        به هر حال یا عقلت رشد نکرده و در حد یه بچه راهنماییه یا اینکه سنت همونقدره!

  • امیر پارسا

    وقتی میام توی این سایتا با شرمندگی میرم بیرون
    به دو دلیل
    اول از شدت وقاحت و بی ادبی نسل جدید(البته نه همه)
    دوم از عمق فاجعه ترسی که درونشون نهادینه شده که جرات نفس کشیدن رو هم ندارن
    حالا اگر امروز چهار تا سایت این خبر رو کار کردن حتی همین جا رو سیاهی ترسو بودن به چهره شما میمونه اقای عامر خردسال با ادب!!!
    امیدوارم بزرگتر که شدی با ادب تر بشی

    • عــــــامـــــــــر

      بچه کجایی خوشگل ، جوری میگی نسل جدید انگار بابابزرگمی .
      4 تا سایت فارسی زبان بیار که این خبر و کار کرده باشن من قبول میکنم 4 سایت فارسی زبان حوزه تکنولوژی
      با هرکس باید مثل خودش حرفید ، هوز توهیناتون به کاربرای مایکروسافت از یاد کسی نرفته حالا اگر ثبت نام نمیکنید تا پیشینتون معلوم نباشه تا هرچی خواستی بگی مردم عقلشون کار میکنه

      • امیر پارسا

        اول که سرخپوش ردموندی و همبرگرخور با کارکنان مایکروسافت بودم و نه طرفدادانش چون اینا نیک نیم های رسمیشون هست و این ناشی از بی سوادی شماست
        دوم اینکه اگر در گوگل سرچ کنی الان به فارسی 1900 سایت برات میاره مثله فرارو و این وایرد و غیره که همگی معتبر هستند
        میبینم که روسیاهی بهتون موند!lol

  • امیر پارسا

    اقای عامر باادب@
    معنای این پاراگراف به زبان ساده اینه
    امثال تو مثله اون مردمی هستید که پادشاشون با نوشابه مورد عنایت قرارشون میداد و تنها اعتزاضشون این بود که چرا تعداد رو بیشتر نمیکنند که معطل نشیم بیشتر!!!!
    ازتون امتظار بیشتر از این نیست
    خوتون خفه خون گرفتین از ترس اینکه شاید اتفاق بدی بیفته!!!
    وای بر ما..

    • عــــــامـــــــــر

      با ادب ، دانشمند ، ببخشید این مساله جا نیفتاده و 27 ایالتش این مسئله قانونی هستش
      بعدم نمیدونم چرا سوال منو جواب نمیدید تابوی اینکه بخوان اینجور اخبار رو پوشش بدن تو ایران شکسته شده، اون مسئله ای که شما بهش اشاره کردی فقط و فقط بهونه دست اونایی میده که نارنجی رو بستن تا اینجارو هم تخته کنن ،

      • امیر پارسا

        اقای عامر باادب@
        اول کامنت اول من یه پیشنهاد بود برای نویسندگان سایت
        نمیدونم شما رو کی کرده مسوله سیاست گذاری این سایت؟
        چه کاره ای شما اینجا؟!
        زبونه نویسنده هایی؟!
        دوم من بازم میگم من قصد قضاوت زندگی شخصی کسی رو ندارم و نداشتم برخلاف شما
        من گفتم این موضوع داره باعث میشه توی اپلی که بهش علاقمندم یه سری واکنش ها اتفاق بیوفته و اینا رو پوشش بدید
        حالا شما چکاره ای افتادی این وسط؟!

        • عــــــامـــــــــر

          زحمتی بگس پروفایلمو نگاه بنداز ببین چی نوشتم من عاشق نوکیام و تعجب مبکنم همه به من میگن فن اپل نمیدونم خدا سواد خوندن بهشون داده یا نه ، والا بالله من تا الان یه گجت اپل رو نداشتم و نخواهم داشت چون هرچی پول داشتم نوت 4 سفارش دادم دیگه هم دلیلینمیبینم جوابتونو بدم من نه زبون نویسندم نه چیز دیگه یه نگاه به کامنت اولتون بندازید با اون همه کنایه ، تعجب میکنم هرکس هرچی دلش میخواد میگه بعد میگه انتقاد

  • امیر پارسا

    اقای عامر با ادب! @
    همچنین اگر توانایی خواندن فارسی رو داشته باشی اخر کامنت نوشتم که من خودم رو در حدی نمیدونم که کسی رو قضاوت کنم(هرچند شما با کوته فکری منو قضاوت کردی) اما این جریان هم بخشی از دنیایی که دیجیتانوها بخاطرش بوجود اومدن
    اگر چندتا مقاله بخونی میبینی که ممکنه این اعلامیه اینده اپل رو دگرگون کنه چون توی جامعه امروز امریکا هنوز کاملا پذیرفته شده نیست این مورد و الان بحث هایی برای اجبار تیم کوک به استفا یا عذرخواهی رسمی از طرف سهامداران درجریانه
    ارجاع به مقاله گاردین امروز

    • عــــــامـــــــــر

      آقا مانی نیستا

  • آرمـــیــــن

    این بازی République رو دارم،جزء اعصاب خوردی چیز دیگه ای برام نداشت :-|
    انگار فیلم و بازی رو با هم مخلوط کردن...گیم پلی این بازی هم زیاد جالب نیست...

    • عــــــامـــــــــر

      شتر گاو پلنگه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی