اندروید اکنون ۸۴ درصد سهم بازار را در اختیار دارد
بر اساس اطلاعات موسسه ی تحلیل های استراتژیک و به نقل از WSJ، اندروید در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ حدود ۸۵ درصد سهم بازار را در اختیار داشته که این مقدار با کاهش یک ...
بر اساس اطلاعات موسسه ی تحلیل های استراتژیک و به نقل از WSJ، اندروید در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ حدود ۸۵ درصد سهم بازار را در اختیار داشته که این مقدار با کاهش یک درصدی در سه ماهه سوم ۲۰۱۴ به ۸۴ درصد رسیده است.
آقای Neil Mawston مدیر اجرایی موسسه ی یاد شده، اعلام کرده که موفقیت اندروید در سه ماهه ی قبلی به دلیل فروش کم تلفن هوشمند آیفون در این بازه بوده، که با عرضه ی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس، کوپرتینویی ها مجددا در حال پس گرفتن سهم خود در بازار هستند.
در پایان دوره ی سه ماهه ی قبلی سال جاری یعنی تا پایان ماه سپتامبر، اپل ۱۲ درصد سهم بازار را در اختیار داشته است. ویندوزفون و بلک بری نیز در بازه ی زمانی یاد شده، به ترتیب ۳ و ۱ درصد بازار را در اختیار داشته اند.
البته افت اندک سهم اندروید برای گوگل اهمیت چندانی ندارد چرا که این شرکت در خود شاهد پیشرفتی بوده که بسیار مهم تر از این کاهش سهم است. گوگل وقت بیشتری را برای کنترل ۳۷ درصد سهم سیستم عامل خود که از نسخه های فرعی اندروید استفاده کرده و از خدمات گوگل (Google Services) بهره نمی برند، صرف نموده است. این عدد نشان دهنده ی ۲ درصد کاهش نسبت به سه ماهه ی دوم بوده که به معنای کسب درآمد بیشتر برای گوگل و سیستم تجاری مبتنی بر تبلیغات این شرکت است.
سامسونگ همچنان بزرگترین تولیدکننده ی تلفن های هوشمند اندرویدی است، اما سهم آن در بازار رو به کاهش است. سهم این غول کره ای در سه ماهه ی سوم ۲۰۱۴ به ۲۵ درصد رسیده که نسبت به بازه ی زمانی مشابه در سال گذشته ۱۰ درصد کاهش را نشان می دهد.
از مهمترین دلایل این افت سهم سامسونگ در بازار را می توان شرکت شیائومی دانست. این شرکت با فروش تلفن های هوشمندی ارزانتر که از لحاظ توان سخت افزاری مشابه هم رده های سامسونگی خود هستند، جایگاه قابل توجهی را در برخی بازارها نظیر چین کسب کرده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مبارکش باشه !! خوش به حال طرفداراش ! ما که طرفدارش نیستیم
میگم منبع معتبری درباره این که آپدیت اندروید ال ، 3 نوامبر هست ، بوده یا نه ؟! ... من فقط از چن نفر شنیدم که در حد شایعه بوده و در اصل 5 نوامبر هست !
اندروید الان دیگه گرفتنش خیلی خیلی سخته شاید بشه گفت غیر ممکنه الان باید سر پست دوم و سوم جنگید تموم شد رفت
دوستان احتمالا امشب ساعت 12.30 AM کالیفرنیا اندروید 5 برای گوشی ها و تبلت های nexus میاد :D
انصافن عکس مطلبو ببینین فوتوشاپه مثلن این؟!! هنوز چوب تویه پاچه اون شکلاته
84 درصد اندروید
عین ویندوز pc شده
هییییییییییییییییی خدا پس کی میاد این ابنبات چوبی :(
من اندروید 5 می خواهم :(
رهرو ان نیست که گهی تند و گهی خسته رود - رهرو ان است که اهسته و پیوسته رود ، این حکایت وین فونه / به قول نادلا سهم بازار خیلی برای مایکروسافت مهم نیست/ مهم حفظ کردن مشتری ها برای استفاده از نرم افزاره / مثلن یکی الان نکسوس 6 می خره چند ماه بعد یه htc ، سامسونگ ، اپل یا .... مهم اینه که نرم افزارای مایکروسافت رو موبایلش استفاده کنه که در حال حاضر همین کار انجام می شه
آقای divan جواب ایمیلمو ندادی داداش
:cry:
دادا در مورد اون موضوع من کاره ای نیستم ، باید درخواستتو تو فروم و سایت های خارجی مثل wpcentral و the verge اینا بیان کنی/ یا می تونی به tom warren توییتش کنی ، تام وارن از این طرح ها حمایت می کنه
شما این ماکروسافت بند رو گرفتی یا نه ؟؟؟
گرفتی یه ریویو 10 تا 15 دقیقه بزار تا به اینجا برسه ما با ریویوش حال کنیم %)
سامی دیگه روزای خوب تموم شده. دیگه آشغالاتو زیاد نمی خرن.
دادا کم لطفی میکنی اگه پول نوت4 رو بهم بدن بخدا میرم نوت 4 میخرم :)