ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت کارمندان بخش تحقیق و توسعه اکس باکس را در چین اخراج می کند

در جریان سومین موج اخراج کارمندان مایکروسافت طی یک هفته گذشته، نیروهای بسیاری در بخش های مختلف مثل تیم های فروش تبلیغات بین الملل از کار بیکار و بخش هایی چون استودیو سرگرمی های اکس باکس هم ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۲ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در جریان سومین موج اخراج کارمندان مایکروسافت طی یک هفته گذشته، نیروهای بسیاری در بخش های مختلف مثل تیم های فروش تبلیغات بین الملل از کار بیکار و بخش هایی چون استودیو سرگرمی های اکس باکس هم بسته شدند. اما تیشه ی ساتیا نادلا هنوز ریشه ی بخش های اضافه را نزده.

در گزارشی که 31 اکتبر روزنامع چینی شنژن بیزینس منتشر کرد، مشخص شد که مایکروسافت 80 نفر از کارمندان بخش تحقیق و توسعه اکس باکس وان را اخراج و این دپارتمان را به طور کل تعطیل کرده است.

برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.

این گروه سخت افزاری که از سال 2005 در شهر جنوبی شنژن چین برای بخش های تولیدی اکس باکس و سرفس فعالیت می کردند، بدون اخطار قبلی اخراج شده اند. گفته شده که مدیر منابع انسانی، بی وقفه و پس از جلسه جمعه فرمان را اجرا کرده است. به عنوان امتیاز برای قطع همکاری، بسته ای 2560 دلاری به انضمام یک ماه حقوق اضافه به کارمندان پیشنهاد شده که بسیاری از آن ها، مبلغ را رد کرده اند.

بیشتر از 60 درصد کارکنان به صورت مستقیم با کمپانی کار نمی کنند و از طریق آژانس های کار به دپارتمان های مایکروسافت پیوسته اند. منبعی که نمی خواهد نامش فاش شود می گوید: "بسیاری از ما حتی شب گذشته اضافه کاری داشتیم. اما امروز صبح که به دفتر آمدیم، کارت ورودمان غیر قابل استفاده بود. کارت کارمندان آژانس هم امروز بعد از ظهر مصادره شد."

اگر نیروهای کار از امضای قرارداد قطع همکاری امتناع بورزند، مایکروسافت باید مطابق قانون کشور چین عمل کند و جریمه های سنگینی در انتظارش خواهد بود. روزنامه شنژن می گوید تا به حال هیچ یک از کارمندان، قرارداد را امضا نکرده اند.

براساس گزارش های پیشین، ساتیا نادلا در تلاش است که مجموعا 18 هزار شغل را در سراسر جهان از بین ببرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • TROOL

    مایکروسافت منم اخراج کن اینجام .

  • shayan_Q9

    جایی دیگه مونده کارمنداش اخراج نشده باشند توی اکوسیستم مایکرو!

  • Seyed Hossein Hosseini

    ماکروسافت بسیار نگران کننده در حوزه بازی..

  • امیر پارسا

    بعد من میگم مایکروسافت چاق سرخپوش سینه چاکاناش بدشون میاد!lol
    خوده مایکی هم فهمید چاقه و داره چربی اب میکنه
    ---
    خارج از شوخی
    اخراج کارکنان همیشه بدترین سیاست توی مدیریته
    چون شما یه مدت به عده پول میدادی که لازمشون نداشتی یا داشتی و الان کاری واسشون نداری
    که دوتاش یعنی شکست
    یا اون موقع مدیریت ایراد داشته یا حالا

  • امیرحسین

    به نظر من داره بهترين كار رو ميكنه.
    خصوصا اخراج تيم تبليغاتي( بهنرين محصولات رو داره به خاطر تبليغات بد به موفقيت نميرسه).
    در ضمن اينا فقط ٨٠ نفرن.
    مثلا مارك ويتين كه مسئول قسمت سخت افزاري اكس باكس بود واقعا بابد اخراج ميكرد.
    دان متريك هم ديد هوا پسه خودش در رفت.

  • daniel

    سلام مگه قرار نبود امروز اپدیت اندروید 5 برای نکسوز بیاد من هر چی میزنم همون قبلیست !!!
    کسی اطلاعی داره ؟؟

  • mohammadmj

    ساتیا نادلا شاهکاره . حالا ببینید اگه تبدیل به استیو جابز دوم نشد
    مثل استیوجابزه کارشو بی پروا انجام میده

  • سوتابایت

    ماکرو شاخه و زیر شاخه و فرا شاخه و انواع دیگر شاخه های خیلی زیادی داره!!
    قسمت هایی که بدون فکر در آینده چه می شود تو زمان بلمر ساخته شد!!
    اگر ماکرو می خاد اکوسیستمی یکه و هماهنگ اریه بده باید اول از همه قسمت های مختلف خودش رو هماهنگ کنه !! که به خوبی داره پیش می ره!
    نادلا رو می تونم بهترین باغ بان تاریخ دره سیلیکون بنامم!!

    • abolfazl_eslami

      سوتابایت جون منم همینو میگم اخه مایکروسافت چرا باید سریال بسازه مایکروسافت داره هی تبلیغ one cloud one mobile میده یعنی synchronization پس باید یک اتحاد و یک هماهنگی بین تمامی سرویس های اصلیش بوجود بیاره اگه بخواد شاخه به شاخه حرکت کنه اخرش نابود میشه

      من که قبولش دارم

      :Microsoft:

  • kamyar

    آدم مى خواد تو مايكروسافت كار كنه بايد هر لحظه اماده خبر اخراج شدنش باشه!!!!
    پيشنهاد ميشه در كنار كار در مايكروسافت يه كار ديگه هم واسه خودتون پيدا كنيد كه يه وقت بيكار نمانيد:-))))))

  • abolfazl_eslami

    دیجی کاملا فهمیدم جبهه می گیری رفتم سایت windows central مطلبو خوندم مایکروسافت می خواد بخش تحقیق اکس باکس رو بیاره کشور خودش نه اینکه تعطیل منه

    • Nuit D'hiver

      چه فرقی داره؟
      بالاخره که کارمنداشو اخراج میکنه تو چین
      میخواد اونجا رو تعطیل کنه و این قسمت رو زیر مجموعه یکی از قسمت های داخلی شرکت رو امریکا کنه

      • abolfazl_eslami

        راستی شما چیزی درباره تجارت می دونید وقتی منافع یک شرکت درمیون باشه تنها راه حل کم کردن ضرر ها هست توی اون شرکت فکر کنم دو تا ادم تحصیل کرده که اقتصاد خوندن میفهمن که مایکی داره ضرر میده

        اینم بدون هیچ سهام داری دلش به حال اخراج کارمنداش نمیسوزه حتی گوگولی جونت تو تجارت پول حرف اولو میزنه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی