ایسر اولین لپتاپ خود مجهز به نمایشگر 4K را معرفی کرد
ایسر امروز عضوی جدید را به خانواده لپتاپ های V Nitro Black خود اضافه کرد. محصول جدید نمایشگری ۱۵.۶ اینچی دارد که قادر است تصاویر را با رزولوشن UHD به نمایش درآورد. این محصول اولین ...
ایسر امروز عضوی جدید را به خانواده لپتاپ های V Nitro Black خود اضافه کرد. محصول جدید نمایشگری ۱۵.۶ اینچی دارد که قادر است تصاویر را با رزولوشن UHD به نمایش درآورد. این محصول اولین لپتاپ ایسر با نمایشگر 4K به شمار می رود.
در ادامه مطلب با مشخصات این دستگاه بیشتر آشنا خواهیم شد.
در حالی که صفحه نمایش ۳۸۴۰ × ۲۱۶۰ لپتاپ ایسر چهار برابر پیکسل بیشتری در مقایسه با نمایشگرهای 1080p را ارائه می دهد، در درون دستگاه هم از سخت افزار قدرتمندی استفاده شده است.
قلب تپنده دستگاه نسل چهارم پردازنده intel Core i7 است که با چهار هسته فعالیت می کند. پردازش گرافیکی دستگاه به GeForce GTX860M سپرده شده و برای اجرای هرچه روان تر نیز از 16GB رم و یک حافظه 256GB SSD کمک گرفته شده است. جالب است بدانید که محصول جدید از یک هارد ۱ ترابایت نیز بهره می برد.
به گفته ایسر، V Nitro Black جدید تا پایان ماه جاری میلادی به بازار عرضه می شود و با قیمت ۱۵۰۰ دلار قابل تهیه است. Erc Ackerson، مدیر ارشد مارکتینگ در ایسر، در رابطه با این محصول می گوید:
اضافه شدن نمایشگر UHD به سری V Nitro Black، این خانواده را به یکی از جذاب ترین و به صرفه ترین محصولات رده بالای ممکن در میان لپتاپ ها تبدیل می کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


من دارم راضیم واقعا عالی
4k خیلی خوبو خیلی هم گرون
گوگل ناو الان بعضی از جستجوهای فارسی هم جواب میده توی تنظیماتش فارسی رو فعال کنید و بعد بگید مثلا ایران سرچ میکنه
در ضمن من به خوبی از همه امکاناتش استفاده میکنم مثلا بگی go to digiato.com فورا مرورگر رو باز میکنه میره توی سایت دیجیاتو
یا بگی call (اسم یکی از مخاطبین) راحت باهاش تماس میگیره
مال من از اولش هم فعال بود!! من یکساله الان گوگل ناو استفاده میکنم
چیش به ما؟؟؟؟؟؟؟
اخرش بازگشت همه به سوی لپتاپ های لنوو است.
فرسنگ ها دور از دسترس مالی من
اه دیجیاتو ب من اعتماد نداری انگار
والا من تا حالا ندیدم بی دلیل واسم فعال بشه
خیلی خوشگله
اما هنوز هم چیزی که میخوام ساخته نشده :D
خیلی خوشگله
اما هنوز هم چیزی که میخوام ساخته نشده
حامد تو چی میخای ؟ کاوشکر مریخی !
طراحی عالیه، ضخامت هم خوبه، صفحه فوق العاده هست. امیدوارم باطری خوبی داشته باشه