کمپانی برادران وارنر هم دست به اخراج کارمندان خود می زند
مدیرعامل شرکت برادران وارنر، کوین سوجیهارا روز گذشته اعلام کرد که تعدیل نیرو را به صورت گسترده از این هفته آغاز خواهد کرد. در حالی که هنوز مشخص نیست آسیب پذیرترین بخش ها کدام هستند، ...
مدیرعامل شرکت برادران وارنر، کوین سوجیهارا روز گذشته اعلام کرد که تعدیل نیرو را به صورت گسترده از این هفته آغاز خواهد کرد. در حالی که هنوز مشخص نیست آسیب پذیرترین بخش ها کدام هستند، وی گفت: "اغلب گروه های تجاری با تغییرات اداری همراه خواهند شد".
سوجیهارا در نامه ای به کارمندانش نوشت: "این ها تصمیمات دشواری هستند و ما آسان انجام شان نمی دهیم. همه بخش های تجارت را بررسی می کنیم تا مطمئن شویم حرکت در مسیر درست کمترین آسیب را به کارمندان وارد کند. در همین حین باید با تغییرات بازار جهانی همسو شویم".
اما اخراج کارکنان به چه علت است؟ در ادامه می خوانیم.
تایم وارنر، کمپانی صاحب و دارنده امتیازات برادران وارنر دیروز اعلام کرد که این شرکت نسبت به سال گذشته 22 درصد، معادل 61 میلیون دلار سوددهی کمتر داشته.
علاوه بر بخش های درونی، تمامی شعبه های بین المللی وارنر هم با تعدیل نیرو مواجه خواهند شد. این تغییرات تا 5 ماه آینده ادامه پیدا خواهد کرد.
ماه گذشته نیز استودیو توربین، سازنده بازی Infinite Crisis و یکی از زیرشاخه های Warner Bros. Interactive از اخراج تعداد نامشخصی از کارمندانش خبر داد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
از فردا بازیگرا رو هم اخراج میکنن حتی شخصیت های کارتونی
مطلب خوبی بود تشکر.
همه شرکتا دارن کارمنداشونو اخراج میکنن !!!
فک کنم روبات ها میخوان جای اینا رو بگیرن :-/
این همون کمپانی هست که تو کار تولید انیمیشن هست ؟
بهبه میبینم که داری پیشرفت میکنی
امنیت شغلی داره از بین میره ، خیلی بده اصلا روان یه کارمند رو نابود میکنه
همیشه عاشق انیمیشن هاش بودم!!
داداش من عاشق نظر هاتم ❤️
ممنون پیمان جان! لطف دارید!
خخخ چ اسم باحالي
برادران وارنر و شركا :D
از تعديل نيرو متنفرم :(
ببخشيد ميخواستم يه لينك بزارم اونم كه فك كنم نميشه.. يه سري به كپي كاري هاي لنوو بزنيد جالبه تو سايت:farnet دات آي آر
((اگه لينك بزارم حذف ميشه))
کمپانی حسن زاده و پسران به غیر پسر کوچیک در ایران هم دست به اخراج بعضی از کارگران خود زد
سلام سیب جان میتونی یک چیزیو چک کنی ایمیل زمانی میاد که 20 دقیقه از اخبار گذشته بعدش هم وقتی چیز شکن وصله اصلا پیغام نمیاد ولی ممنون بابت همه چیز
مشکل فوق به دلیل اشتباه بنده، حل شد