تقریباً همگان اطلاع دارند که در سال جاری میزان درآمدهای سامسونگ از تلفن های هوشمند تنزل قابل توجهی داشته است. این غول کره ای هنوز تولید کننده اول عرصه یاد شده در سراسر دنیا محسوب می شود ولی با توجه به اخبار اخیر رقبای آن هر روز فاصله شان را کمتر و کمتر می کنند.
در همین راستا به نظر می آید سامسونگ به دنبال راه های جدیدی است تا بتواند مجدداً سهم خود در بازار فروش را بالاتر ببرد و به همین منظور به تولید تلفن های هوشمند مجهز به کمربند فلزی و با ظاهری بهتر روی آورده است. حتی در بین شایعات شنیده شده که کمپانی مذکور قصد دارد طراحی پرچمدارانی همانند گلکسی S6 و نوت ۵ را به صورت کامل متحول کند.
غول تکنولوژی کره ای امروز نیز دست به معرفی یک تلفن هوشمند نسبتاً لوکس و خاص تحت عنوان W2015 زده است تا بتواند نظر قشر محدودی از کاربران بازار را به خود جلب کند، در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
محصول جدید سامسونگ با دو رنگ مشکی و طلایی پوشش داده شده و در بدنه ی آن از استیل استفاده گشته تا دوام و استقامتش افزایش یابد. موبایل W2015 دارای ابعاد ۱۲۱.۳ در ۶۲.۹ در ۵.۹ میلی متر بوده و وزن آن نیز ۱۸۷ گرم است.
این دستاورد جدید سامسونگ در اصل یک موبایل تاشو محسوب می گردد که به دو صفحه نمایش ۳.۹ اینچی با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل مجهز شده است و از سایر مشخصه های اصلی آن می توان به چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۰۱ با سرعت پردازشی ۲.۵ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی اشاره کرد.
همچنین W2015 دارای دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۳.۷ مگاپیکسلی بوده و قرار است با اندروید ۴.۴.۴ به همراه رابط کاربری سفارشی شده ی کمپانی تولید کننده اش عرضه گردد. تا کنون در مورد قیمت محصول مورد بحث صحبتی به میان نیامده ولی با توجه به محصولات پیشین و مشابه سامسونگ برخی منابع حدس می زنند موبایل مذکور نمی تواند با رقمی زیر ۲۴۵۰ دلار وارد بازار گردد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.












عالی بود مثه همیشه مرسی
يه سوال اين ضخامتش رو نوشتين 59. اما فك نميكنم اين عكسي كه ما ديديم اينجور نشون بده
اين بيشتر از 1cm ضخامت داره
ساخت همچين گوشي هايي يه عقب گرده!!
اين طرح ها براي اسمارتفون ها منسوخ شده و كسي زير بار خريد اين گوشيا نميره ديگه!!!
فقط یه ادم خر اینو با این قیمت میخره
قیمتش به کنار
اگه با موادی که آلفا رو ساخته، یه همچین چیزی بزنه و آل دیجیتال نخواد از اون قیمت فضایی ها که روی Moto 360 گذاشت، روی اینم بذاره، مسلما من یکی میخرم.
من عاشق گوشی های تاشو ام!
این گوشی ها زیادی باکلاسن!
دیگه اندروید هم باشن و فکر کن NFC و فرستنده IR و اینا هم داشته باشه و ضد آب هم بشه و صفحه هاش هم AMOLED باشه... دیگه چه شود...! :پی
حیف این کمپانی ها کلا بلد نیستن گوشی بسازن، و الا میشد بهشون امید داشت!!
این اگه سال 2006 معرفی میشد بی شک جزء پر فروش ترین ها قرار می گرفت.
واسه تنوع بد نیست ولی این چیزا بعید کلید راه حل مشکل این روزای سامی باشه. سامی باید مثل گلکسی اس یا نوت ی چیز نو بده که امید بهش باشه
اولین بار که گلکسی اس رو دیدم عاشقش شدم با اون سایز lcd بی نظیرش (اون موقع). ولی الان سامی هم شده مثل بقیه فقط گوشس خوب می زنه نه منحصر به فرد. این واسه بقیه شاید خوب باشه ولی برای شرکتی که می خواد تک باشه خوب نیست.
ماشالله امروز فعال تر شدی دیجیاتو!
خدا قوت...!
اين گوشي صفر تا صدش حاصل ابتكار و تفكرات مهندسان و طراحان سامسونگه
و بر ميگرده به ريشه گوشي هاي سامسونگ يعني قبل از سالهاي ٢٠٠٧ و ٢٠٠٦
موبایل مذکور نمی تواند با رقمی زیر 2450 دلار وارد بازار گردد.
برو بابا.از طلا هم بدم اومد.این چیه دیگه؟
آخه این چه طراحیه؟
بالای 2450 دلار پول بدی گوشی ضعف طراحی داشته باشه بعد شاد باشی به یکی بگی ببین گوشیم طلا داره برای تو که نداره دلت بسوزه.
خدایی خیلی زشت نیست ولی به نظر شما با هذینه ای که میکنی گوشی خوشگل تر از این پیدا نمیشه؟